مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/1/29
نظر

* عوامل اهانت به ( تصاویر امام و رهبری - شهدا - ورودی حوزه علمیه - مقبره خاتمی ) در اردکان  چند روز قبل دستگیر شدند ، با توجه به حساسیت موضوع شورای تامین اردکان از افشای اسامی این افراد تا قطعی شدن سرنخ های این اقدامات خودداری نموده است.

* مراسم قرآنی محفل انس با قران کریم همراه با گرامی داشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) دوشنبه شب در محل مسجد جامع احمد آباد برگزار می شود.

* امام جمعه جدید احمد آباد با در جمع مردم این شهر بر ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری تاکید کرد.

* مراسم قرآنی همراه با مسابقات جذاب قرآنی و فرهنگی عصر روز جمعه  3 اردیبهشت ماه در محل صحن امامزاده سید نور الدین احمد برگزار می شود در این مراسم که به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد قرار است به نوجوانان و نونهالانی که در مسابقات حضوری قرآنی و تفریحی شرکت می کنند جوایزی اعطا شود. این برنامه از ساعت 5 آغاز و به نماز جماعت و شام ختم خواهد شد.

* مسابقه محله در روز پنجشنبه در محل تکیه علی بیک برکزار می شود.

* تیم فوتبال شهدای صدر آباد اردکان به لیگ دسته یک راه یافت.

*زمزمه هایی در خصوص تغییر بعضی از مسئولین شهرستان از گوشه کنار به گوش می رسد از جمله :(‏شنیده ها...)

- دکتر متالهی از تفت اسباب کشی کرده و در خانه سازمانی بیمارستان سابق ضیایی سکونت یافته است.

- جهاد کشاورزی اردکان برای  استقبال از رئیس جدید لحظه شماری می کند .

- بسیاری از پست های کلیدی در فرمانداری اردکان منتظر متصدیان خود می باشند.

- رئیس اداره ثبت اردکان رفتنی است و جای خود را به رئیس جدید خواهد داد.

-  با توجه به ضعف عملکرد مسئولین فعلی و یا لزوم تغییر در  مسئولیت مدیرانی که مدتهاست از رکود مدیریت  ،‏خود مدیر   ، کارکنان و ارباب رجوع  رنج می برند احتمال تغییرات اساسی در مدیریت ادارات ارشاد - جهاد دانشگاهی - اوقاف - برق - آموزش و پرروش - مرکز بهداشت - شبکه بهداشت - دارایی - جهاد کشاورزی - کار و امور اجتماعی- منابع طبیعی - ندامتگاه - تربیت بدنی - تامین اجتماعی - بازرگانی - ... وجود دارد.

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/1/29
نظر

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دیداری

امام جمعه اردکان

سلام علیکم

در پی استعفای مسئول دفتر جنابعالی و از آنجایی که مسئولیت دفتر امام جمعه بسیار حساس بوده و لازم است در این امر خطیر خطاهای گذشته تکرار نشود استدعا داریم موارد زیر در انتخاب مسئول دفتر رعایت فرمایید:

1- فردی انتخاب شود که دارای سوابق علمی و دینی و اجرایی شایسته ای بوده است.

2- فردی انتخاب شود که عضویت در هیچ گروه خاصی اعم از اجتماعی - مذهبی - سیاسی نداشته است.

3- فردی انتخاب شود که وامدار هیچ گروه و تشکل خاصی نباشد.

4- فردی انتخاب شود که وامدار هیچ یک از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی نباشد و وابستگی به آنها نیز نداشته باشد.

5- فردی انتخاب شود که در فعالیتهای سیاسی  به ویژه در ایام انتخابات در گروه های تندرو اعم از چپ و راست حاضر نبوده باشد .

6- فردی ولایتمدار ، عاشق و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از خانواده شهدا یا ایثارگر ، دوستدار جبهه و جنگ و شهدا ، وارسته و اهل تدین و اخلاص و مردم دار باشد.

7- فردی که گرایش به طیف های اصلاحات و چپی ها نداشته باشد.

8- فردی که سفارش شده فرماندار و نماینده و ... نباشد.

9- ...

در ادامه با توجه به شایعاتی که در سطح شهرمطرح است از جنابعالی عاجزانه درخواست داریم نسبت به انتخاب آقای حسین منصوریخواه به این سمت خودداری فرمایید ، چرا که در صورت انتخاب ایشان و حتی ارتباط ایشان با دفتر جنابعالی با توجه به سوابق ناشایست ایشان در انتخابات و طرفداری از سران فتنه و مسئولیت ستاد انتخاباتی سران فتنه ، انتساب جنابعالی به این طیف برای همگان مسجل و موجبات اعتراضات عمومی و اعتصابات و تحصن را فراهم خواهد آورد که برای شهر اردکان شایسته نخواهد بود.

امید است با انتخاب فردی از تبار ولایتمداران شهرمان بر تمامی شایعات موجود دست رد زده و آینده مذهبی و اجتماعی شهرمان را ازغبار فتنه و بی کفایتی ها بزدایید.

خانواده شهدا و جمعی از مردم اردکان

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/1/26
نظر

نامه جمعی از طلاب اردکان در حمایت از حجت السلام طالب پور
خبرها...
اهانت های زنجیره ای ...
گفتمان ازدواج دوشنبه 30 فروردین در کانون امام اردکان
خبر فوری :‏اهانت به تصاویر امام و رهبری در محل ورودی حوزه علمیه

 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: حوزه‌های علمیه طلاب فلج تربیت می‌کنند، طلاب باید در کنار درس‌های خود مهارت‌هایی نیز کسب کنند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی چهارشنبه شب در نخستین جلسه از کلاس‌های روش تبلیغ، تفسیر، کلاسداری که در مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: من هرچه توفیق دارم به دلیل این است که در مقابل حوزه ایستادگی کرده‌ام، درس‌های حوزه را می‌خوانم ولی به حرف حوزه گوش نمی‌دهم.
وی با بیان اینکه همه باید راه بیان احکام، تفسیر و پاسخ به سئوالات را فرابگیریم، خاطرنشان کرد: اگر این درس‌ها خروجی ندارد چرا ما باید آنها را فرا بگیریم، البته حوزه‌های علمیه وقتی مشاهده می‌کنند که ما یک موفقیتی کسب کرده‌ایم به سراغ ما می‌آیند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه قرآن مهجور است، تصریح کرد: قرآن مهجور است، اهل‌بیت (ع) مظلوم هستند و درس‌های حوزه هم کافی نیست، فکر نکنید اگر درس‌های حوزه علمیه را خوب خوانده‌اید آخوند موفقی خواهید بود.

وی ادامه داد: شما باید در کنار درس‌های خود مهارت‌هایی را نیز کسب کنید، حوزه‌های علمیه طلاب فلج تربیت می‌کنند، ما باید افرادی داشته باشیم که قادر باشند در صدا وسیما صحبت کنند.

قرائتی با بیان اینکه برخی موسسات هستند که لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا می‌دهند، عنوان داشت: موسساتی متعلق به آقای مصباح، موسوی اردبیلی و... است که مدرک می‌دهد، ما باید ببینیم که خروجی این موسسات چگونه است، دانشگاه هنر نیست، البته ما با نفس کار مخالف نیستیم و باید اساتید متدین را جایگزین اساتید بی‌دین کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب ما باید شیوه‌های تخصصی تبلیغ را فرا بگیرند، بیان داشت: دوره‌هایی که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌کند خوب است ولی کوتاه است و ما نیاز داریم که این دوره‌ها طولانی مدت و به صورت مستمر برگزار شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: من معتقدم که طلاب به گروه‌های سه نفره تقسیم شوند و یک تفسیر عربی، یک نفر تفسیر فارسی و دیگری تفسیر اهل سنت را مطالعه کنند و با یکدیگر مباحثه برگزار کنند، ما مغزمان مشکل دارد و فکر می‌کنیم که علم فقط به خواندن کفایه است و نمی‌دانیم که خداوند نیز علم دارد و از قرآن غفلت می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از ولخرجی‌ها به نام دین نوشته می‌شود، اظهار داشت: ما امروز چند هزار منطقه با بیش از 500 نفر جمعیت داریم که حتی یک سالن هم برای نماز خواندن ندارند و 30 سال است که مصلای تهران را گچ‌کاری می‌کنیم.

قرائتی با بیان اینکه من یک طلبه را نیافته‌ام که تفسیر خوانده باشد، خاطرنشان کرد: من 50 سال طلبه هستم و یک‌بار هم تابستان را تعطیل نکرده‌ام، حوزه‌های علمیه در تابستان می‌تواند به جای درس به تفسیر و نهج‌البلاغه بپردازند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/1/26
نظر

اهانت های زنجیره ای ...
گفتمان ازدواج دوشنبه 30 فروردین در کانون امام اردکان
خبر فوری :‏اهانت به تصاویر امام و رهبری در محل ورودی حوزه علمیه

آخرین‌خبر از شکایت‌نمایندگان از موسوی
برنامه ریزی اصلاح طلبان در کافی شاپ خیابان ولی عصر
علت دستگیری جعفر پناهی از زبان وزیر ارشاد
سفر قریب الوقوع خاتمی به خارج از کشور
معصومی نژاد موضوع نامه حسینی
بنزین 210 تومان می شود

 

نامه جمعی از طلاب اردکان در حمایت از حجت السلام طالب پور

که به امضاء جمع زیادی از طلاب و روحانیون رسیده

به دنبال استعفای حجت الاسلام حمید طالب پور از سمت مسئول دفتر امام جمعه اردکان به دلیل مواضع اخیر امام جمعه  در تایید سران فتنه و نسبت دادن اهانت به مقبره خاتمی به اصولگرایان و ... جمعی از طلاب و روحانیون اردکان و مقیم قم طی نامه ای حمایت و تشکر خود رااز مواضع و اقدام شایسته  حجت الاسلام طالب پور اعلام نموده و از امام جمعه اردکان خواسته اند نسبت به تغییر مواضع خود و شفاف سازی سخنانش در خطبه ها تجدید نظر نماید...

قابل ذکر است  دیداری امام جمعه اردکان در خطبه های متعدد نماز جمعه اردکان به صراحت از مواضع اصلاح طلبان حمایت و حتی در روز رای گیری ریاست جمهوری علنا از هاشمی رفسنجانی و موضع و کاندیدای موردحمایت ایشان حمایت نموده اند  همچنین دیداری مواضع بسیار تند و منتقدانه ای نسبت به دولت دکتر احمدی نژاد دارد ...

باسمه تعالی

جناب حجت الاسلام طالب پور

خوشحالیم از اینکه فضای غبار آلود شهرستان اردکان را با نور اخلاص خود در هم شکسته و به روشنگری حق طلبانه پرداختید ، همان حقانیتی که ماهها است دل عده ای از ولایت مداران نمازگزار را به درد آورده و اعتراضات آنها تاثیر چندانی در رفتار و گفتار صاحب منصبان نگذاشته است.

قطعا اینجانبان از هر حق مدار ولایتی حمایت می کنیم و از هر کسی که بخواهد در این نظام از مدار ولایت خارج شود ، تبری می جوییم .

انشاء الله که امام جمعه محترم و همه نخبگان شهر چه فرهنگی و سیاسی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری موضع خود را شفاف نسبت به سران فتنه ( که هنوز هم دست از فتنه گری بر نداشته اند ) در نماز جمعه ، یا به صورت اعلانیه بیان فرمایند تا شهر ما از این غبار افکار و اقوال خالی شده  و نور اتحاد و همدلی در همه جا گسترش یابد.

خدامی داند که وظیفه هر سربازی ، پیروی از امام و ولی زمان خویش است وگرنه در جاهلیت به سر می برد و ما مفتخریم که سربازان ولی زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هستیم .

طلاب وروحانیون اردکان


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/1/26
نظر
حمله‌ مشابه‌ 11 سبتامبر علیه‌ مرقد امام علی(ع) ناکام ماند
به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد ،  منابع خبری عراق از ناکامی سازمان تروریستی القاعده‌ در منفجر کردن مرقد امام علی(ع) در شهر نجف خبر دادند.
سایت خبری روزنامه‌ "علم " ضمن انتشار ناکامی سازمان تروریستی القاعده‌ در منفجر کردن مرقد امام علی(ع) در این باره‌ نوشت: سازمان تروریستی القاعده‌، حمله‌ مشابه11 سپتامبر علیه‌ مرقد امام علی در شهر نجف و از طریق فرودگاه‌ این شهر تدارک دیده‌ بود که‌ توسط سازمان استخبارات و یگان ویژه‌ نیروهای ضد ترور عراق کشف شد و این حمله‌ تروریستی ناکام ماند.
تاکنون هیچکدام از مقامات دولت عراق در این باره‌ اظهار نظر نکرده‌اند اما روز چهارشنبه‌ فرودگاه‌ نجف اشرف بدون اطلاع قبلی سریعا بسته‌ شد و تمامی پروازهای بین المللی و داخلی این فرودگاه‌ نیز لغو شد.
"عقیل الکوثر " سخنگوی وزارت حمل و نقل عراق در این باره‌ گفت: فرودگاه شهر مقدس نجف که روزانه پذیرای حدود هزار زائر شیعه بود از چهارشنبه به سبب نقایصی در زمینه امنیتی بسته است.
وی از ارائه‌ جزئیات بیشتر در این باره‌ خودداری کرد.