• وبلاگ : اردکان
  • يادداشت : مردم اردكان از سيد محمد خاتمي استقبال نكردند
  • نظرات : 18 خصوصي ، 26 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + علي رضاي سبز 


    سلام . من از عاشقان آقاي خاتمي عزيز هستم . سال 85 که به استان يزد سفر کرده بودم ، آقاي خاتمي براي سخنراني به مسجد ظهيره آمده بودند . مسجدي که آرامگاه آيت الله صدوقي در آن ، واقع است . جمعيّت بسيارزيادي ، جمع شده بودند . نتوانتستم جلوتر بروم . عشق به خاتمي ، در دل همه ، فوج مي زد .

    البتّه من هم قبول دارم که بخشي از اين جمعيّت ها از روي کنجکاوي و مسائلي ديگر به اين مراسم ها مي آيند و اين امر دقيقا براي مقام رهبري هم که به شهرهاي مختلف ، سفر مي کند ، مصداق دارد .

    ولي اي کاش در جامعه ي آزادي ، زندگي مي کرديم تا همه مي توانستند آزادانه در استقبال از کساني که دوست شان دارند چه آن کسان منصب حکومتي داشته باشند و چه نداشته باشند ، شرکت مي کردند . چه از آقاي خامنه اي و چه از آقاي خاتمي .

    + سيد علي 

    ملامتگو چه دريابد ميان عاشق و معشوق//نبيند چشم نابينا خصوص،اسرار پنهاني

    + علي 
    وست عزيز کسي ادعاي بي طرفي ندارد ... طرف ما ولايت و انقلاب و شهدا و نظام مقدس جمهوري اسلامي است ... هر آنکس که خلاف طرف نظام و ولايت است را نمي پسنديم ... ادعاي طرف داري از نظام و ولايت و شهدا چونان مدال افتخاري است بر سينه هاي آکنده از عشق به شهادتمان ...در ضمن کمي چشمتان را باز مي کرديد اينقدر بي حساب و کتاب آمار نمي داديد..

    راستي ريييييييييييييييس جمهورتون با اين خبرنگار سر لخت مصاحبه کرد نديدم کفن بپوشين. آخه اين هدفهايي که بالا گفتي انتخابيه.

    + من ايرانيم نام ايران بلند 
    سلام -اي کاش از آن پيامکها به ما هم داده بودند تا حال امثال شما را جا بياوريم همون 1000 نفر بهتر از جمعيت ميليوني شماست چرا که نه با پول مي آيند نه با زور نه با اتوبوس و نه ناهار و شام....
    در ضمن خاتمي به ما ياد نداده که دنبال ماشينش بدويم و نامه بديم و دست ببوسيم اين بند و بساط حکومت نظامي رو جمع کنيد تا صداي اعتراض ملت را بشنويد. مرگ بر اين دولت مردم فريب
    + اردکاني 
    سلام
    بازم خدا رو شکر حداقل قبو ل داريد 1000 نفر از جنبش سبز زنده است تا ديروز که مرده بودند!
    + ميبدي 

    اگه ادعاي بي طرفي داريد نظر من رو درج كنيد

    با سلام خدمت (ع . ح .ا)

    من به عنوان يك فرد ميبدي كه در مراسمي كه شما به عناوين مختلف از آن ياد مي كنيد،حضور داشتم عنوان مي كنم:

    1.تا الان رسانه حكوتي ايران (به نقل از يكي از حاميان حكومت) از هر كوهي كه بوده كاه ساختن و در ضمن بايد منتظر ارسال تصاوير از طرف جوانان باشيم تا خبر آن را بتوان پخش كرد(البته اگه بتونند!!!)

    2. تبليغات پيامكي كه شما مي گوييد به صورت خودجوش ارسال شده بود و با يك برنامه مشخص(نه با تاريخ و ساعت هاي مختلف).در ضمن برنامه كاملاً شخصي بوده و اگه يك تعداد جوانان و بزرگترهايي كه طرفدار آقاي خاتمي هستند براي استقبال از او حضور پيدا كردن(البته بدون استفاده از تبليغات وسيع، بدون استفاده از وسيله نقليه عمومي بلكه با وسليه نقليه شخصي ،بدون وعده پست ومقام دادن ،بدون پول دادن ،بدون كيك و سانديس دادن و....) وبا اين جمعيت حداقل 5000 الي 6000 نفري كه هم در ميدان چادرملو بودن و هم در مسير حركت حضور داشتن فقط يك دليل داشته و آن هم استقبال از سيد محمد خاتمي(البته نه با عنوان ياد شده از طرف شما)

    3. شما مورد 3 رو ننوشتيد كه من جواب مورد 4 شما رو ميدم.تعداد چند ماشين كه به عنوان همراه خاتمي بودن(2 يا 3 ماشين)اگه شما حضور داشتين و ميفهميدين ماشين هايي كه در مسير بودن نيز وقتي متوجه حضور آقاي خاتمي شدن به استقبال آمدن البته با پلاك شهرهاي مختلف!!

    4.مورد 5 شما نظر شخصي شما هست و من نظر اينكه در تمامي جهان همانگونه كه الان شاهد آن در كشورهاي عربي هستيم موافق و مخالف وجود دارد ولي شعار اين جوانان اين بود

    درود بر سه سيد آزاده خميني ، خامنه اي ،خاتمي

    26/12/89

    پاسخ

    دوست عزيز کسي ادعاي بي طرفي ندارد ... طرف ما ولايت و انقلاب و شهدا و نظام مقدس جمهوري اسلامي است ... هر آنکس که خلاف طرف نظام و ولايت است را نمي پسنديم ... ادعاي طرف داري از نظام و ولايت و شهدا چونان مدال افتخاري است بر سينه هاي آکنده از عشق به شهادتمان ...در ضمن کمي چشمتان را باز مي کرديد اينقدر بي حساب و کتاب آمار نمي داديد...يا علي
    + علي 
    حدود ده هزار نفر بودند بسوزد چشم کساني که نمي توانند ببينند.
    + عليرضا 
    حالا خود رهبر اينقدر از آقاي خاتمي کينه نداره که شما از ايشون داريا.ضمنا وقتي تعداد زيادي بي گناه در زندان هستن چه دليلي داره شادي مردم اردکان در استقبال از خاتمي رسانه اي بشه.
     <      1   2