• وبلاگ : اردکان
  • يادداشت : تحريم به سبک داخلي...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 32 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + علي ازيزد 
    به نام آفريدگارروزجزاوسلام به برادرقانعي به خاطروبلاگ خوبتان»مدارک درموردمالکيت بهابادبرچادرملوآنقدرزياداست که جايي براي انکارباقي نمگذارد.فقط يک نمونه ازآن جغرافياي استان يزددرسال1368وقبل وبعدآنميباشدکه آنرادرکلاس درس به ماهم گفته اند.آن کتاب راهنوز من نگهداشته ام باکتابهاي کنوني که بعدازجعل وتحريف به خوردبچه هاميدهند.راستي به نظرشماکدام يک واقعيت دارد/لازم باشدهردورابرايتان ارسال ميکنم.حرف زياداست وجاي آن اينجانيست ول ي انشاءالله درروزجزاجلوشما ومسئولين بانفوذتان راخواهيم گرفت وحساب وکتابواقعي راانجام مي دهيم .شماباغصب چادرملووبعضي ديگ رازمناطق دنياي خودراآبادکرديدوآخرت خودراخراب . ضمنا سلام مرابه آقاي عابديتان برسانيدوبگوئيدازيک فرهنگي فرهيخته توقع بيشتري داشتم منبارهاايشان راديدهام ورفتارهاي اينچنيني اايشان را.آنچه دربهاباداتفاق افتاديک حماسه عظيم الهي براي احقاق حق وبيدارنمودن وجدانهاي غافل ازروزي که هيچ کس راياراي مقابله باان نيست حتي مسئولين بانفوذاردکان.ضمنا درگذشت والدگرامي ايشان راتسليت ميگويم
    + هم استاني 
    خواهر بهابادي سلام
    اين را بدات که دريا هيچ وقت از خروش رود نمي ترسد بلکه با اغوش باز از او استقبال مي کند.
    حرف من اين است که ما حق نداريم در مورد چيزهايي که از ان اطلاع کاملي نداريم اينطور با اطمينان سخن بگوييم وديگران را متهم کنيم !!! همانطور که حق نداريم ديدگاه ونظر خود را به عموم مردم يک شهر نسبت دهيم ولو يک نفر با نوع بيان ما مخالف باشد.
    + بهابادي 

    من هم در جواب شما آقا يا خانم هم استاني مي گويم اين تحريک احساسات نيست اين باز شدن دمل چرکيني است که بيست سال نهفته بوده و الان که باز شده بوي تعفن آن همه جامعه را گرفته است مسئولين محترم اگر از اين حرکت مردم واهمه داشتند بايد بيست سال پيش به خواسته هاي مردم توجه ميکردند و نميگذاشتند کار به اينجا برسد.الان ديگر تحريک احساسات و اين حرفها ادبيات نامفهومي است که هيچ يک از مردم ستمديده بهاباد آن را نميتوانند هضم کنند .
    + دانشجو 
    با سلام به مردم اردکان
    به عنوان يک ايراني شيعه در درجه اول بايستي تمام حرفها ورفتار هايمان درراه رضاي خداوند باشد, واگر خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانيم
    در زمينه مالکيت معدن چادرملو خداييش حق با بهاباد است اما اگه قانون مبناي کارمان باشد تا قبل 70 در مالکيت بهاباد بوده است بعد از ان انتزاع شده وبه اردکان الحاق شده و طبق قانون مال اردکان مي باشد جداي از درست يا غلط بودن اين انتزاع.
    اما به دوستان اردکاني بايد بگويم به هر صورت معدن به اين بزرگي بايستي بالاخره کار کند ونياز به آب دارد ومحتمل ترين گزينه آب بهاباد مي باشد, اما نکته اينجاست اين ابي که بسته شده موتور خانه آن در 6 کيلومتري شهر بهاباد مي باشد وطبق قانون معدن مجوز 168 ليتر بر ثانيه را داراست ولي بيش از 600 ليتر بر ثانيه برداشت مي کند وبراي 168 ليتر ماهيانه 160 تا 180 ميليون تومان هم پول مي دهد حال سوال اساسي اين است به نظر شما مردم فهيم اردکان مردم بهاباد بايستي اب را با 600 ليتر بر ثانيه به قيمت 180 ميليون تومان بفروشند؟اگه با همين روند جلو بره که طي چند سال ديگه اثري از بهاباد باقي نخواهد ماند! حالا حرف مردم بهاباد اينه آب را از جايي ديگر تأمين کنيد, لازم به ذکر است بهاباد از هيچ گونه امکاناتي برخوردار نمي باشد بيمارستاني بدون تجهيزات وپزشک متخصص که عنوان مرکز بهداشت بيشتر به ان مي آيد وجاده اي که هر ساله کلي کشته مي دهد وبيکاري هم الي ماشاء الله !هرکي هم باور نداره مي تواند بيايد وببيند, حال با اين توصيف اين مردم اوباشند؟ اگه قانون جوابشون رو مي داد که 20 سال معطل نمي موندند مسئله چادرملو وکشمکش آن 20 سال مردم بهاباد رو درگير خودش کرده!
    به راستي مردم فهيم اردکان, بايد چه کرد؟ نگيد قانون که مملکت ما از هرجايي ديگر بي قانون تره!
    البته اگه نظر بنده را منتشرکنيد ممنون ميشم.
    پاسخ

    سلام برادر عزيز : مردم اردکان که اينهمه در متن از آنها نام برده اي چه بايد بکنند !!!؟؟؟ درآمدهاي کلان هر مجتمعي چون چادر ملو که پروژه اي ملي است به خزانه دولتي ريخته مي شود و در راستاي اعتلاي ميهن اسلامي مصرف مي شود همين ميهني که بهاباد و چاههاي آب آنهم در آن هستند . ضمنا قرار بر احساساتي حرف زدن باشد اينگونه مي توان گفت : " لازم باشد،مردم اردکان ، سطل سطل آن براي چادر ملو مي آورند و با همتشان چرخهاي سازندگي و اعتلاي کشورشان را به حرکت در خواهند آورد..."
    + هم استاني 
    در جواب خواهر بهابادي:
    خواهر گرامي مانبايد به خاطر مسائلي که اتفاق مي افتد يک تنه به قاضي برويم وبا الفاظ تا مناسب خود احساسات مردم يک شهر را تحريک کنيم وانها را متهم به اموري کنيم که اگر وجدانا بخواهيم قضاوت کنيم بايد از بيانش احساس شرم کنيم!
    + بهابادي 
    بگوييد حرف حساب جواب نداره.در مورد اون حرفتونم باهاتون موافقم .زنان امروز کم از مردان در شجاعت ندارن کما اينکه در روز حماسه مردم بهاباد کم نبودند زناني که به پشتيباني از مردانشان براي دفاع از حقشان به ميدان آمدند.پس خواهر يا برادر بودن مسئله نيست مسئله اين است که همه آمده بودند.
    + بهابادي 
    برادر کم آوردي .بعدشم من خواهرپيروز بهاباديم نه برادر پيروز بهابادي.
    بعد هم ممنون از همراهيتون در شادي ما.
    پاسخ

    سلام، وقتي هويت مشخص نباشد خواهر و برادريش هم نبايد فرقي داشته باشد.ضمنا کم آوردن نبود ، با ادبيات بسيار غير منطقي و متعصبانه اي که به کار گرفته بوديد بهتر از اين جواب نمي شد داد.
    + بهابادي 
    سلام حالا درگيري بوده يا نبوده که البته نبوده.تقسيمات بوده يا نبوده که البته سال 70 صورت گرفته.ما به حقمان ميرسيم يا نميرسيم که خدا بخواهد رسيديم و آب را قطع کرديم.مواهب الهي براي همه هست يا نيست که البته عوارضش بيست سال رفت تو جيب اردکاني ها و آبش را از بهاباد بردن و اين ناحقي و حرام خوري جواب داره يا نداره که صد در صد داره و من فکر ميکنم اردکاني ها بايد يه فکري براي مال حرومي که رفته تو جيبشون بردارن.همه اينا به کنار به مسئولين چادرملو بگوييد بروند فکري به حال خطوط تعطيل شده بردارن که بهابادي ها ديگه حتي يکبار هم گول کسي را نميخورن و قرار نيست بذارن آب چاههاي کشاورزيشون حتي يه قطره اش بره به گلوي کثيف هر غارتگري و کاش بهاباد بوديد و همت مردمش در حماسه بستن آب در 27 آذر 91 را ميديديد.
    پاسخ

    سلام بر برادر پيروز بهابادي : اين پيروزي عظيم !!! و اين احقاق حق!!! مبارکتان باد...!!!
    + حسيني 
    چادرملو را دزدانه به اردكان دادند وبايد برگردد .
    + عرشيا 
    با سلام
    تا الان هر اتفاق شومي که براي شهر اردکان رخ داده ناشي از بي تدبيري مسئولين عقده اي استان مي باشد آنانکه هيچگاه دوست نداشتند اردکان و اردکاني پيشرفت کند اما مردم اردکان مخصوصاً جوانان سختکوشش با پشتکار و خلاقيت به هر آنچه که خواستند دست يافته اند اين بار هم سر اين قضيه اگه يه طرفش ميبد بود حتما موضع مي گرفتند اما وقتي ببينند بهاباد با اردکان روبرو شده نه تنها هيچ اقدامي انجام نخواهند داد حتي شايد ميل به آن سمت هم پيدا کنند ولي بدانند بابت اين همه خيانتي که در حق اردکان انجام دادند بايد تاوان سختي پس خواهند داد.

    + راستگو 
    زمانيكه معدن چادرملو كه نزديك بهاباد است از شهرستان بافق جدا شد بدليل نفوذ معدودي اردكانيها در دولت وقت بود . شهرستان بهاباد حق خود مي داند از برداشت بيرويه آب آن شهر جلوگيري كند و جهت آباداني شهرستان خود معدن چادرملو را باز پس بگيرد.
    + مرتضي عابدي اردكاني 


    سلام

    اولا فکر کنم "" غائله "" درست تر باشد البته شايد شما هم مثل من دچار سرعت نوشتن شده ايد

    دوما: در اين جور مواقع نمي دانم چرا حضور نماينده کم رنگ تر مي شود.

    البته برخي از دوستان مي گويند کار از بالا در حال پيگيري است اما کدام بالا اين را نمي دانم.

    البته قول حضرتعالي چادر ملو حق مسلم ماست

    عزت زياد

    پاسخ

    سلام برادر ، ممنون از تذکر شايسته شما. در مورد حضور نماينده در مواقع حساس انتظار بيشتري مي رود.
    + مبين12 
    سلام
    خوشبختانه خيلي از اين مسائل سر در نمي اورم ولي يک چيرز را مطمئنم که "اگر افراد ببينند در مفابل ان چيزي که از دستشان مي رود جايگزين قابل قبولي دارند؛مسئولين به وعده هايشان عمل مي کنند وعدالت اجتماعي به نسبت در موردشان اعمال مي شود مسلما حرفشان ودر خواستشان را به روشي ديگر اعلام مي کنند .
    + اردكاني 

    اقاي قانعي قضيه چادرملو فقط به دست تابش حل نميشود بلکه همت تمام مسوولين خصوصا فرماندارو امام جمعه که تاکنون سکوت کرده اند هم هست اگر ازسمت يا ميزشان واهمه دارند اعلام کنند تامردم خود واردعمل شوند درضمن اين عزيزي که درباره چادرملو اردکان اظهارنظرکرده اند همشهري نيستند يا خائن هستند
    پاسخ

    سلام بر برادر اردکاني عزيز : شعار بس است ، تا کنون از برخي کساني که داعيه دار نفوذ و قدرت هستند فقط شعار شنيده ايم الان وقت عمل است ، اگر نفوذ و قدرتي که در شعارها موج مي زند واقعي است الان بايد خود را نشان دهد نه اينکه توپ را به زمين ديگري بيندازيم ...
    + مهدي 
    درضمن در مورد درگيري نوشته بوديد،اول اينکه خبرتان را کامل بگذاريد ،مردم بهاباد به دنبال حق خود بودند ،ما قانون مدار وولايت مداريم ،20 سال است هيچ کس به صداي حق طلبانه ما گوش نکرده.
    ما با آرامش ميخواستيم به خواسته مان برسيم و رسيديم ، مشکل از استان واستاندار بود که ما را اراذل فرض کرد،مگرهر کس به دنبال حق خود است اراذل واوباش محسوب ميشود ؟؟؟کاش در بهاباد زندگي ميکردي تا ببيني چه بر سرمان آورده اند .
    ديروز بحث ما معدن چادرملو نبود ،مشکل دست به يکي کردن مسئولان براي دزدي آب بهاباد بود، آبي که بايستي 168ليتر برثانيه انتقال ميافت ولي در سکوت کامل و بي اطلاعي مردم حدود 600الي 700 ليتر ميبردند.مشکل ما خيانت مسئولان بود.
    خودتان فکر کنيدو بگوييد اگر جاي ما بوديد چه ميکرديد
    ما قصد درگيري نداشتيم اما مقامات استان چرا
    راستي منظور از مقاصد سياسي چيست؟

    پاسخ

    سلام برادر عزيز مهدي که از هموطنان خونگرم بهابادي هستيد،الحمدلله که د رمملکتي زندگي مي کنيم که برترين قانون و مقررات دنيا را دارد ، تقسيمات کشوري هم تابع قانون همين کشور اسلامي است ، پس بهتر است احساساتي عمل نکنيم و اختيار خود را به دست يک عده سودجو ندهيم . مواهب خدادادي از آن همه انسانهاي روي زمين است و کسي هم حق ندارد براي گروهي محصور و محدود کند. چادرملو و مواهب آن حق همه مردم دنياست ...
     <      1   2   3      >