مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 94/12/9
نظر

مردم ایران اسلامی ، در سایه این انقلاب پر افتخار ، حماسه ای دیگر آفریدند و آفرین به عظمت نظام و انقلاب اسلامی ، که عزم همه سلایق را بر استحکام ریشه های پرصلابتش راسخ کرده است و این محقق نشده است جز با درایت و اندیشمندی ، بزرگ مرد انقلابی جهان ، امام خامنه ای...

آفرین بر این ابر مرد جهان، که پس از 37 سال سپری شدن این انقلاب ، همه جریانات سیاسی و جناحی را بر سر سفره این نظام و انقلاب نشاند و چنان مدیریت می کند که عوام و خواص جامعه ایران با  هر تفکر و عقیده ای و با گرایش به هر طیف و جناحی ، چنگ و دندان تیز کرده اند برای حفظ و حراست از این انقلاب و این نظام و بحق که این معجزه ی قرن است...

و چه ساده اندیشند ، آن عده ای  که  متوهمانه لحظه به لحظه ، در صد تصاحب کرسی های انتخابات را به طیف و جناح خود به رخ می کشند و  این تصاحب  را به مثابه تکاثر دانسته  و دلیلی بر تصاحب این نظام و انقلاب می پندارند و رای مردم را که صاحب شدند ، خود را ولی نعمت مردم می پندارند ، غافل از اینکه این نظام و این انقلاب و مردمش فقط یک صاحب دارد که  امام و مردم این کشور ، همگی زیر سایه آن صاحب والا مقام ، باید برای اقتدار این مسیر الهی بکوشند تا لوای پر افتخارش را به دستان پرنورش بسپارند ، نظامی که صاحبش روزی با ندای انا المهدی ، خط بطلانی بر تمامی فتنه های کور زمانه خواهد کشید...

ان شاء الله...

و خدا را شکر ، که بخش محدودی از مردم ایران اسلامی  و تعداد اندکی از سران و نخبگان سیاسی کشور که مدتها بود ، با بهانه های واهی در قالب ، قهر و تحریم و انتقاد سر ناسازگاری را در پیش گرفته بودند ، مجبور شدند به راه این نظام و ولایت و انقلاب باز گردند و ندای رهبر خود را لبیک گفته و دوشادوش مردم رای دادند ... رای به هر کس که دوست داشتند... رای به هر لیستی که دلشان خواست ... رای به افرادی که شورای نگهبان این نظام آنها را تایید کرده بود و صالح برای نشستن بر کرسی مجلس و خبرگان دانسته بود... آفرین بر مردم ایران.

و هزار آفرین بر این رهبر عظیم و والا مقام که این چنین تدبیر عالمانه ای نمود و همه را  در دایره ای این نظام به دور هم نشاند.

در فضای سیاسی ایران هر دوره و هر زمانی گروهی و افرادی می آیند و  با رای مردم انتخاب می شوند و در این میان، تا فرد یا گروهی از دایره نظام و خطوط قرمز نظام خارج نشده است و از قوانین نظام عدول نکرده و مسیرش از مسیر مردم و انقلاب و نظام و ولایت تغییر  نیابد ، جایگاهش در نظام و در بین مردم مستحکم و محترم است و قطعا مصداق آن سخن گهر بار امام راحلمان واقع نخواهد شد که فرمودند ، این انقلاب را به دست نا اهلان نسپارید. 
هر چند در برهه هایی از این 37 ساله نظام ، برخی از نااهلان  در مسیر پرنور این نظام  ناخوانده وارد شدند و خواستند تا در گوشه هایی از این عرصه پهناور اقتدار ، خدشه ای وارد سازند ولی به یاری الهی و بصیرت مردمی این گردبادهای فتنه  به سرعت با دستان بصیرت مردم و تدبیر و هدایت عالمانه رهبری  به کناری زده شدند ، برای مثال ، نا اهلانی که روزی با عوامفریبی رای همین مردم را کسب کردند و در مجلس بودند و گاهی با گرا دادن به دشمن و گاهی با از پشت خنجر زدن و زمانی با تحصن و ارائه لوایح  مغرضانه خواستند ضرباتی بر پیکره این نظام وارد کنند ولی نتوانستند و اکنون به دامن منحوس غرب  خزیده اند و هر کدامشان پناهنده به سوی دشمن شده اند، امثال نخبگانی که در مجلس ششم  و دولت اصلاحات بودند و اکنون در اتاقهای فکر براندازی نظام در دستگاههای امنیتی اسراییل و انگلیس و امریکا جیره می خورند.

دعا می کنیم، سرانجام هیچ کس اینچنین نشود که در کسوت خیانت به نظام و وطن و خاک و میهنش روزی بخورد که بدترین نوع زندگیست.

و نمونه ای دیگر : نا اهلان آنهایی بودند که روزی پس از رای پر افتخار مردم ، ندای تقلب سردادند و با همیاری و همکاری دشمنان قسم خورده ایران ، کشور را تا مرز نابودی پیش بردند و هنوز هم  حاضر به توبه و رد ادعاهایشان نیستند، هر چند برخی از آنها مجبور شدند برای احیای حیات سیاسیشان ، تن به رای مردمی بدهند که روزی قصد خیانت به  رای آنها را داشتند  و تن به همان مکانیزم انتخاباتی دادند که روزی این مکانیزم را زیر سئوال بردند و این یعنی اقتدار رهبر و امام جامعه و این یعنی حقانیت و فراگیری نظام اسلامی ایران .

سرفراز باشد این نظام و این انقلابو سایه رهبری بر سر این نظام مستدام باد.