مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/9/2
نظر
گفت: موسوی بار دیگر به مناسبت 13 آبان بیانیه داده است! 
گفتم: ولی قبلاً هم به همین مناسبت بیانیه داده و از شعارهای گروهکی به نفع آمریکا و اسرائیل حمایت کرده بود. 
گفت: البته این دفعه خیلی زحمت کشیده و دخالت آمریکا در کودتای 28مرداد را محکوم کرده است. 
گفتم: این که هنری نیست! چند سال قبل مادلین آلبرایت وزیرخارجه وقت آمریکا هم دخالت آمریکا در کودتای 28 مرداد را محکوم کرده بود. 
گفت: موسوی در بیانیه خود نوشته که حمایت آمریکا از شاه محکوم است. 
گفتم: چرا حمایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس از خودش را محکوم نکرده است؟! 
گفت: لایحه هدفمند کردن یارانه ها را هم محکوم کرده! 
گفتم: یعنی باید باز هم یارانه ها به جای محرومان و مستضعفان به افراد ثروتمند و بی نیاز داده شود؟! 
گفت: وقتی سران فتنه از دستورات جرج سوروس صهیونیست پیروی می کنند، نتیجه اش غیر از این نمی تواند باشد. 
گفتم: دو نفر که به قطب رفته و گم شده بودند از یک سرخپوست بومی پرسیدند؛ شما اینجا آدم سفیدپوست دارید؟ سرخپوست گفت؛ نه، پرسیدند؛ آدم سیاهپوست دارید؟ جواب داد، نه، پرسیدند آدمی که هم سیاهپوست باشه و هم سفیدپوست دارید؟
و هنگامی که سرخپوست باز هم جواب داد،نه... یکی از آنها به دیگری گفت؛ دیدی گفتم اون که ازش آدرس پرسیدیم، آدم نبود، پنگوئن بود!!

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/9/2
نظر




 





نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/9/2
نظر
هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای با تسلیت درگذشت مرحوم مغفور کردان تصریح کرده است: مرحوم کردان چهره‌ای خدوم و ارزشمند بود که عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون نمود و در تمام مسئولیت های خود از جمله دوران تصدی وزارت کشور در دولت نهم همواره منشا اثر و زمینه‌ساز خدمات بی‌منت و صادقانه به مردم بود.
به گزارش ایلنا متن کامل بیانیه هیات دولت به مناسبت درگذشت مرحوم علی کردان به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت خادم خستگی ناپذیر عرصه‌های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرحوم مغفور علی کردان مایه تعلم و تاثر فراوان گردید.

مرحوم کردان چهره‌ای خدوم و ارزشمند بود که عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون نمود و در تمام مسئولیت های خود از جمله دوران تصدی وزارت کشور در دولت نهم همواره منشاء اثر و زمینه‌ساز خدمات بی‌منت و صادقانه به مردم بود.
آن مرحوم مغفور همواره در خدمت به مردم و ترویج مبانی انقلاب اسلامی ساعی بود و در هر عرصه ای که به خدمت خوانده شد؛ بی تکلف به ادای تکلیف پرداخت.

شجاعت، ایثار و فداکاری آن مرحوم ان‌شاءالله عاملی برای علو درجات ایشان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران فقدان وزیر اسبق کشور و همکار پرتلاش خود را به ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری ، همه خدمتگزاران و خانواده آن مرحوم مغفور تسلیت می‌گوید.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/9/1
نظر
تعدادی از حامیان میرحسین موسوی کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری دهم پیش از ظهر امروز یکشنبه در دانشکده فنی دانشگاه تهران تجمع کردند.
این تجمع با حضور 50 تا 100 نفر از دانشجویان در مقابل دانشکده برق و کامپیوتر شروع شد و تجمع‌کنندگان در ادامه با راهپیمایی در سطح دانشگاه تلاش کردند که سایر دانشجویان را نیز با خود همراه کنند.
تجمع‌کنندگان با سر دادن شعار «دانشجوی با غیرت؛ حمایت،حمایت» ‌خواستار مشارکت سایر دانشجویان در این تجمع شدند که رفتار و شعار آنان با بی‌توجهی سایر دانشجویان همراه شد.
بنابراین گزارش ، دو تن از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران که یکی از آنها پیش از این در تجمعات مارکسیست‌های دانشگاه تهران نیز مشاهده شده بود، در ساماندهی این تجمع نقش به سزایی داشتند.
در ادامه تجمع‌کنندگان به سمت دانشگاه مکانیک حرکت کرده و خواستار تعطیلی کلاس‌ها برای حضور دانشجویان به این تجمع شدند که خواسته آنان محقق نشد.
این گروه همچنین در مقابل درب اصلی منتهی به خیابان امیرآباد تجمع کرده که سایر دانشجویان حاضر در دانشگاه بدون اعتنا به این تجمع به سمت محل برگزاری نماز جماعت حرکت کردند.
بنابراین گزارش، در حالی که قرار بود در این تجمع اعتصاب غذا انجام شود، تجمع‌کنندگان به سمت سلف دانشگاه رفته و در نهایت نیز با پایان تجمع خود برای صرف غذا به سلف رفتند.