مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/2/27
نظر

متن زیر تاریخچه ای از اختلافات مرزی به قلم یکی از اهالی شهرستان میبد است صحت و سقم آن را به هیچ وجه تایید نمینماییم ولی خواندن آن جالب است چرا که نشان دهنده ذهنیات میبدی های عزیز و یکی از دلایل  کج فهمیهای این دوستان می باشد.

البته  خیلی از موارد  به هیچ وجه مطابق با موازین قانونی و عقلی نمیباشد و معلوم نیست دوستان عزیز میبدی این مباحث تاریخی  و خبری را ازکجا آورده اند ...

عنوان :‏ اشغالگریهای اردکانی ها ؟؟؟؟!!!!!

این از ضعف مدیریت استانداری یزد است.  جناب استاندار، در این مورد از چی و از چه کسی هراس دارید؟

در مورد جلوگیری از تجاوز مسؤلین اردکانی به میبد مسؤلین در تهران و یزد و میبد تعلل و سهل انگاری می کنند.  نظارت نکردن بر اعمال مسؤلان اردکانی مشکلات اداری را برای این دو شهر که برای نسل های بعدی نیزایجاد خواهد کرد.از طرفی با گذشت زمان هر روز مسؤلان اردکان ساختمانهایی جدیدتر در محدوده میبد می سازند وبه این طریق هر روز، مشکلاتی بر مشکلات مرزی افزوده می شود و زمانی کار به جائی غیر ممکن میرسد. پس آقای استاندار چرا تعلل می ورزید!

برای خواندن ادامه این متن جنجالی اینجا کلیک کنید...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/2/26
نظر


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 89/2/24
نظر

تذکر...


پیام یک میبدی اصیل ...


بیایید اختلافات را کنار بگذاریم ...


تحلیل ها و نکته ها در خصوص فتنه های اخیر دراردکان و میبد


بخش هایی از نامه جمعی از مردم اردکان خطاب به استاندار


مواضع مسئولین اردکان در خصوص اتفاقات اخیر بر سر مرز اردکان ومیبد


قریب به 30 میلیون تومان خسارت به تاسیسات آب رسانی اردکان در فتن


یحیی زاده : تسریع درشناسایی و برخورد قانونی با عوامل فتنه و نا آ


آشوب و زد خوردهای هرشبه در محدوده مرزی اردکان و میبد


 

تذکر :‏ بسیار مهم

متاسفانه سایت منحوس و پلید بالاترین به نقل از اردکان نیوز اخبار مربوط به حوادث و آشوبهای اردکان و میبد  را با حواشی ساختگی و دورغین همراه با پیامهای بسیار غلط و توهین آمیز درج نموده است . بدینوسیله  اعلام می شود تنها  مطالبی  که فقط با لینک مستقیم پستهای خبری همین وبلاگ ( اردکان نیوز )‏  درج و نقل شود مورد تایید می باشد.

در ضمن حوادث اخیر هیچ گونه ارتباطی با  مسائل سیاسی و وقایع یک سال گذشته بعد از انتخابات نداشته است ... و دشمنان این مرز و بوم بدانند مردم انقلابی اردکان و میبد که همیشه با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تحت ولایت رهبری  ، دعا گو و پشتیبان و دوستدار رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی  دکتر احمدی نژاد  زبانزد خاص و عام بوده اند ... به زودی اختلافات جزئی جغرافیایی از سوی  مسئولین و مردم فهیم اردکان و میبد برطرف شده و باز هم با اتحاد و برادری مشتی محکم بر دهان تمامی دشمنان خواهند کوبید... همچنان که هم اکنون نیز درتمامی لحظات  پیرو رهبر و دین و نظام خود هستند...

پیش به سوی اتحاد ...

پیش به سوی توسعه و آبادانی اردکان و میبد عزیز...

و پیش بسوی نابودی تمامی دشمنان اردکان و میبد و یزد و ایران و دیگر کشورهای اسلامی ...