مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/10/30
نظر

پروتکل الحاقی به روایت دکتر حسن عباسی

3 مگابایت

دانلود کلیپ تصویری

بازیگران :دکتر خاتمی ،دکتر رهنورد ، میرحسین و شیخ
با حضور افتخاری رضا شفیعی جم و آهنگی از جواد رضویان

کاری از وبلاگ +

2،4 مگابایت

دانلود کلیپ تصویری

تمبر جدید میرحسین موسوی رو نمایی شد...

 

1.jpg


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/10/30
نظر
آخ‌که چقدر شیرینه این شیخ! آدم دوست داره لپشو گاز بگیره!
اخیرا شیخ بی‌سواد آمادگی خود را اعلام کرده تا با نماینده‌ای از طرف نظام مناظره کند. در این‌باره باید به نکاتی اشاره کرد:

1- این مناظره بهتر است بعد از محرم و صفر پخش شود تا مردم راحت‌تر کرکر خنده کنند.

2- خوب است نظام، «آرای باطله» را به عنوان نماینده خود برای مناظره با کروبی انتخاب کند، اما آرای باطله چگونه می‌تواند شیخ را در مناظره شکست دهد؟ در زیر راهکار‌هایی ارائه می‌شود:

1/2- آرای باطله می‌تواند به شیخ بی‌سواد بگوید که اگر توانستی 2 خط از روی درس «کوکب‌خانم» کتاب سال اول ابتدایی بدون غلط بخوانی،
رئیس‌جمهور می‌شوی!

2/2- یکی از شگرد‌های شیخ این است که هرجا کم می‌‌آورد می‌رود سراغ حقوق بشر. آرای باطله می‌تواند از این کارشناس حقوق بشر بخواهد که فقط یکی از بند‌های این بیانیه را بخواند و درباره آن توضیح دهد؛ فقط یک بند.

3/2- آرای باطله از شیخ بخواهد نام یک نفر از اعضای ستادش را ببرد که به موسوی رأی نداده باشد!

4/2- نماینده نظام در این مناظره می‌تواند از شیخ اصلاحات یک امتحان دیکته از درس «حسنک کجایی» بگیرد و شیخ اگر از 20 نمره، بیشتر از 10گرفت، هر چی شیخ بگوید!

5/2- طرف مناظره شیخ از وی تقاضا کند که یک بیت از دیوان حافظ نه حالا بگو یک مصراع از اشعار «لسان‌الغیب» را از حفظ بخواند.

6/2- آرای باطله به شیخ بگوید، 6‌بار این جمله را پشت سر هم تکرار کند: «یا سند من لاسندله!»

3- البته نباید خدمات شیخ را نادیده گرفت. وی دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فردی است مثل:

1/3- با صفا بودن؛ همه به این خصلت شیخ اذعان دارند و فارغ از اختلاف‌نظر‌های سیاسی، متفق‌القول شیخ را باصفاترین رجل سیاسی کشور از عهد بوق به این طرف می‌دانند.

2/3- مظلوم بودن؛ شیخ بی‌سواد بسیار مظلوم است و متأسفانه دیگر ویژگی‌های برجسته شیخ، جلوی بروز این مظلومیت را گرفته. مثلا افراد ستادش در مناظره با احمدی‌نژاد از قبل می‌دانستند که اگر شیخ قصه «خلیج عربی» را مطرح کند، احمدی‌نژاد جوابش را می‌دهد اما از سادگی وی سوءاستفاده کردند تا شیخ این موضوع را مطرح کند، از آن طرف هم احمدی‌نژاد جواب شیخ را بدهد و همه به شیخ بخندند و به جای شیخ به مهندس رأی بدهند.

4- شیخ اصلاحات در مناظره شگردی دارد که در نوع خودش بسیار جالب است؛ او برای منحرف کردن بحث از مجری دم به ساعت وقت باقیمانده خود را می‌پرسد و مدام می‌گوید: «الان من چقدر وقت دارم؟»،

«کلا چقدر وقت مانده»، «من تا الان چقدر صحبت کردم»، «ایشان چقدر صحبت کرده» و «وقت من چقدر است؟» جان شما، دیشب داشتم وسایل خانه را جمع و جور می‌کردم یک دفعه چشمم به سی‌دی مناظره شیخ با احمدی‌نژاد افتاد. سی‌دی را گذاشتم، لامصب این سی‌دی تا الان کجا بود؟ آخ‌که چقدر شیرین است این شیخ! آدم دوست دارد لپش را گاز بگیرد!

5- من همین‌جا از قوه‌قضائیه می‌خواهم با شیخ کاری نداشته باشد، همان سران دیگر فتنه را محاکمه کنند برای ما خوب است. ما بدون شیخ، چه‌جوری این ستون را پر کنیم؟! باحال نیست که هست، خوشمزه نیست که هست، نمک ندارد که دارد، انشای بیانیه‌هایش بهتر نشده که شده، درخواست مناظره نکرده که کرده، باصفا نیست که هست، به دل آدم نمی‌نشیند که می‌نشیند، شیرین‌کاری‌هایش خنده‌دار نیست که هست... حالا اپوزیسیون است، خب باشد! وانگهی؛ کجای دنیا، مخالفی به این تپلی دارد؟! جان من، شیخ، تپل‌ترین اپوزیسیون دنیاست؛ من که کلی باهاش حال می‌کنم؛ حیف نیست آدم به این گلی را محاکمه کنید؟! اصلا این شیخ چه ضرری برای نظام دارد؟!

سرتا پا فایده است! بیانیه می‌دهد، خب بدهد. علیه نظام دروغ می‌گوید، عیبی ندارد، بگوید. چطور این همه ما را می‌خنداند، این را کسی نمی‌بیند، اما حالا دوتا فحش داده، همه این را علم کرده‌اند. شیخ نفسی است که شکرانه‌اش مزید نعمت است. سایه‌ات شیخ! از سر ما کم مباد و ان‌شاء‌الله در مناظره با آرای باطله تو حرف بزنی و ما همین‌طور بخندیم

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/10/29
نظر

احمدی نژاد:  اگرباران بیاید سرتاپا گل می شود از بس که خاکی است . تعطیلات رابه شاه عبدالعظیم میرود. ساعت کاری از پنج ونیم صبح تا آخرای شب ...  از مردمه و برای مردم داره خودشو فدا می کنه ...

Ahmadinejad.jpg (41 KB)

لاریجانی : پسر خاله افلاطون. برادرزاده سقراط.تعالی دهنده فلسفه و از شاگردان نمونه بطلیموس. نوعی تریبون متحرک. رقیب اصلی فیدل کاسترو درسخنرانی. کمتر از10سال درهیچ پستی نمی ماند. حتی شما ریاست مجلس عزیز. تنها یک نفر ایشان را با لباس غیراز کت و شلوار دیده که از سرنوشت اوهم اطلاعی در دست نیست. کسی که اگر پا می داد وسط اذان هم پیام بازرگانی پخش می کرد. دارای مدرک کارشناسی درریاضی. دکترا در فلسفه. ازفرماندهان نظامی دوران جنگ. رئیس سازمان صداوسیما ، مجلس و... پیداکنیدپرتقال فروش را.

Larijani.jpg (294 KB)


رفسنجانی: نوح معاصر.درکتابهای خطی نام اوآمده است. دارای رفاقتی چندین ساله باعزرائیل. پدرپسته جهان.نسبت ایشان باسیاست مانند نسبت علی دایی است بافوتبال :هردو ول کن قضیه نیستند. ایشان معتقدند:پول چرک کف دست دیگران است وهمچنین معتقدند باید به جوانان فرصت داد ولی من نمی دهم.  ازافتخارات ایشان افتتاح نیروگاهای 10 درصد ساخت است.

Hashemi.jpg (102 KB)


مهندس موسوی: صدای توپ . قیافه خوشگل . تپل ... .ببخشیداشتباه گرفتم. چوپان دروغگو .بیانیه سرخود.آماده گرفتن ویادادن انواع بیانیه درمحل با چیز چیز رایگان دراسرع وقت.داماد لرستان فرزند آذربایجان.زمین خورده انواع دانشجو و بچه قرتی.شوهر چیز ترین زن روشن چیز ایرانی. او بعد از ماجرای کوی دانشگاه حتی برای دانشجوها گریه هم کردوحتی تریپ جیغ هم کشید.

Moosavi.jpg (139 KB)


کروبی: شیخ .کدخدا.کشته ومرده وساطت وبزرگی کردن.بزرگترین توهین به شورای نگهبان کاندیداتوری ایشان بوده است .کسی که پاجای پای منتظزی خواهد گذاشت.اهل اورکات وچت و...آره .شایعه سازیش ملس است(تجاوز و ...) .ازمتخصصین امید درمانی.کسی که همچنان امیدوار است در انتخابات حداقل اورا نفر چهارم اعلام کنند. بدین وسیله از تمامی کسانی که عذر شرعی و عقلی ندارند درخواست می شود از ایشان حمایت کرده وخانواده را از نگرانی دربیاورد.

Karoobi.jpg (32 KB)


ولایتی : آرام.آنتی استرس.ازگونه استامینوفن ها.غیب گو. گویندازشاگردان نوستراداموس بوده است.هراتفاقی را بعد از به وقوع پیوستن پیش بینی می کند.ازمصادیق جمله:کسی که تاآخرین قطره خون سازش می کند. جهت انبساط خاطر عرض شودکه:ایشان معتقدندافتخار آفرین بوده اند.

Velayati.jpg (9 KB)

 

توکلی : ایستاده با مشت. انتقاد دوپا. دادوجهش یافته . معتقد به سیاست لگد از پایین ، کف گرگی ازبالا. ازهرکسی که با هرچیزی موافق یا مخالف باشد انتقاد می کند. کارگردان فیلمهای گریه داروهندی. بازی مورد علاقه او بازی با احساسات مردم است. ازکودکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بوده . کلاً‌پشت کارش خوب است . درتمام عمردوم بوده (دودوره انتخابات ریاست جمهوری ودو دوره مجلس، لابد فرزند دوم خانواده نیز هست).

Tavakoli_2.jpg (144 KB)

قالیباف : تریپ قهوه ای . دیروز سردار امروز مک کوئین(کفش نوک تیزت رو می دی عکس بندازیم باهاش سردار) . نماینده هاشمی در آبادگران . کسی که فکر می کند ساده زیستی را با زانتیا و چپ را با راست جمع کند.

Ghalifaf.jpg (25 KB)

 

محسن رضایی : گردان تک نفره . از فامیل های رضازاده اینا . شایان ذکر است خرازی از شاگردان تیزهوش کلاس خنده ایشان است .

rezaei.jpg (85 KB)

 

حسن روحانی : نامی که می شناسید و به آن اعتماد ندارید . آنتی احمدی نژاد. او معتقد است مذاکره برای انسان از نان شب هم واجب تر است . کاشف اروپا . حافظ منافع ملی اروپا در ایران .

Rohani.jpg (27 KB)

 

مهدی هاشمی : غیرقانونی . دم شیر .تعطیلات آخر هفته ممکنه بیاد ایران . از تفریحات سالم ایشان ........... است . بدینوسیله از کلیه کلاهبرداران و جاعلان و جاسوسان مقیم مرکز دعوت بعمل می آید حمایت خود را از ایشان اعلام نمایند .

M_Hashemi.jpg (27 KB)


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/10/29
نظر

بیانات مقام معظم رهبری برای روشن گری

?? بالاترین جرم

مسئله اصلی در این قضایای اخیر اصل انتخابات بود و زیر سوال بردن اصل انتخابات بزرگترین جرمی بود که صورت گرفت، چرا شما نسبت به این جرم چشمتون رو می بندید؟

و یه عده مفت و مسلم بیان فردای انتخابات بگن، انتخابات دروغه. این کار کوچکیه؟ جرم کمیه؟

و دیدید من روز اول پیغام دادم به همین حضراتی که صحنه گردان این قضایا هستند و گفتم این شروعش رو شما میکنید اما نمیتونید کنترل کنید…

اگر دیدید دستی داره اختلال ایجاد میکنه، به آن دست بد بین بشید…

?? عمار ایستاد

در حوادث فتنه گو شناخت عرصه دشواره، شناخت اطراف قصه دشواره. شناخت مهاجم و مدافع، ظالم و مظلوم، دشمن و دوست دشواره…

?? اشتباه داخلی

کاری که در داخل ناشیانه از برخی سر زد، آنها (دشمنان) را به طمع انداخت…

?? جریان ها

دو جریان بر علیه این دولت وجود داره…

همه رسانه های خارجی دست به دست هم دادن، فشار دارن میارن که دولت رو بکوبن. هدف وافعیشون هم این دولت و شما نیستید، آماج این دعوا ها شما هائید، اما هدف انقلایه، هدف نظامه…

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/10/29
نظر

+ یک عکس زیبا با موضع ولایت برای پیشواز 22 بهمن...ببینید

+ عکس ریبای مقام معظم رهبری در جوانی آن هم در...ببینید

+ یک عکس برای بگرداند موبایل از مقام معظم رهیری...بببنید

+ یک کلیپ یک دقیقه ای از مرحوم آقاسی در مورد ولایت!...ببینید

+ یک مقاله جالب از یک روزنامه نگار روزنامه وطن امروز با فرمت پی دی اف...دانلود کنید

+ چند کلیپ از 9 دی یک و دو و سه و چهار

+ کلیپ طنز سیاسی نون و دلقک ها با سه کیفیت بالا ، متوسط و پایین

+ ین بست جنیش سبز..دانلود عکس

+ خشونت مسالمت آمیز کاری از جنبش سبز...دانلود عکس  

+ سرودی تقدیم به همه جنبش سبز...2 مگابایت/دانلود کلیپ تصویری

 + یک کلیپ صوتی amr شعر که درباره مقام معظم رهبری خواند می شود...230 کیلوبایت/دانلود کلیپ صوتی


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/10/29
نظر
حسین ابراهیمی در پاسخ به سوالی که به زمان دیدار با خاتمی اشاره داشت، گفت: این جلسه با آقای خاتمی مربوط به بعد از انتخابات و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه است.
وی در پاسخ به اینکه چه کسانی در این جلسه حضور داشتند، گفت: افرادی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این دیدار حضور داشتند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نقش خاتمی در تلطیف کردن فضا اظهار داشت: بنده معتقدم که ایشان در حال حاضر کاری انجام نمی‌دهند که در راستای رفع فتنه باشد، اما فرمایشات آن زمان آقای خاتمی خیلی خوب بود و اگر آن فرمایشات را تکرار و پیگیری می‌کردند، به نتیجه می‌رسیدند و خیلی به نفع نظام بود.
ابراهیمی در مورد جزئیات مطرح شده در جلسه به سخنان آقای خاتمی اشاره کرد و گفت: ایشان در آن جلسه مطرح کردند که به موسوی و کروبی تلفنی گفتم که قبل از آنکه آقا به نماز جمعه تشریف می‌برند شما مطالبتان را بنویسید و به آقا بدهید و نظرتان را منعکس کنید و اگر به انتخابات اعتراض دارید مدعی شوید که تقلب و تخلف شده اما بگویید شما تعیین تکلیف کنید که این کار به نفعتان است، ولی متاسفانه این کار را انجام ندادند.
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/10/29
نظر
 داستان واقعی زیر از کتاب سراسر حکمت "داستان راستان1" از علامه شهید مرتضی مطهری. کتابی که شاید عده ای اون رو به دلیل نوع داستانی بودنش دست کم بگیرند ولی لازم توجه است که این کتاب رو استاد در زمانی نوشتند که مجموعه کتابهای "اصول فلسفه و روش رئالیسم" رو نوشته بودند و به عنوان یک فیلسوف شناخته میشدند. این کتاب از جمله کتابهایی که استاد خودشون تالیف کردند و ازکتابهایی نیست که از سخنرانیهای ایشون پیاده شده باشه. و اما متن داستان:

امام باقر و مرد مسیحى‏


امام باقر،محمدبن على بن الحسین علیه السلام،لقبش«باقر»است.باقر یعنى‏
شکافنده.به آن حضرت«باقرالعلوم»مى‏گفتند،یعنی شکافندهء دانشها. مردى مسیحى،به صورت سخریه و استهزاء،کلمهء«باقر»را تصحیف کرد به کلمهء «بقر»یعنى گاو،به آن حضرت گفت:«انت بقر»یعنى تو گاوى. امام بدون آنکه از خود ناراحتى نشان بدهد و اظهار عصبانیت کند،با کمال سادگى گفت:«نه،من بقر نیستم،من باقرم.»
مسیحى:تو پسر زنى هستى که آشپز بود
-شغلش این بود،عار و ننگى محسوب نمى‏شود
-مادرت سیاه و بی‏شرم و بدزبان بود
-اگر این نسبتها که به مادرم می دهى راست است خداوند او را بیامرزد و از گناهش بگذرد،و اگر دروغ است از گناه تو بگذرد که دروغ و افترا بستى
مشاهده ی اینهمه حلم از مردى که قادر بود همه گونه موجبات آزار یک مرد خارج‏
از دین اسلام را فراهم آورد،کافى بود که انقلابى در روحیه ی مرد مسیحى ایجاد نماید
و او را به سوى اسلام بکشاند.