مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 90/2/15
نظر
بازتاب برخورد زشت و زننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به دانشجویان معترض به جنایات آل سعود در ورزشگاه آزادی درروز سه شنبه گذشته در رسانه های داخلی و خارجی بسیارقابل تامل است .
بر اساس اعلام سایت‌های خبری این اتفاق که باعث شادمانی رسانه‌های آل سعود شده است، در رسانه‌های جهانی بازتاب فوق‌العاده داشته است،
رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها با مانور خبری ویژه روی این اتفاقات رفتار نیروی انتظامی را ایده آل توصیف کردند.
احمدی مقدم در گفت‌وگو با جهان؛
فرمانده کل ناجا درخصوص اتفاقات ورزشگاه آزادی که طی آن دانشجویان و جوانان معترض به جنایات آل سعود به واسطه برخورد خشن و زشت نیروی انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند ابراز تعجب کرد و قول داد این ماجرا را پیگیری کند.
پرسپولیس 3 گل زد؛ آل سعود بازی را برد

 بازتاب و تحلیل خبری و تصاویر خشونت نیروی انتظامی در ورزشگاه آزادی...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/2/13
نظر

یکی از سران فتنه با برنامه ریزی اتاق فکر این جریان تصمیم گرفته که خلاء نداشتن مرجعیت برای بازماندگان جریان فتنه را با برنامه ریزی بر روی شیخ یوسف صانعی  و مطرح کردن دوباره او پر نماید.
شنیده های خبرنگار ندای انقلاب حاکی از آن است که به تازگی در محل مصلی نمازجمعه شهرستان خرم آباد تعدادی تراکت تبلیغی که در آن شرح کوتاهی از زندگینامه آقای صانعی و برخی از نظرات فقهی و  فتاوی وی درج  شده بود ، در بین برخی شرکت کنندگان در نمازجمعه توزیع و پخش گردید.
در این تراکت تبلیغی برخی از نظرات فقهی آقای صانعی موارد ذیل درج شده است:
- تساوی دیه زن و مرد
- عدم حرمت تراشیدن ریش
- تساوی قصاص و دیه مسلمان و غیر مسلمان
- عدم حرمت بازی با آلات قمار( بدون برد و باخت )
- ارث بردن غیر مسلمان از مسلمان
- عدم حرمت موسیقی
- سن بلوع دختران ( 13 سال قمری )
- عدم حرمت سقط جنین ( زیر 4 ماه )
- مباحث طلاق ، ارث زن از شوهر ، تلقیح مصنوعی خارج از رحم و ....
گفته می شود پس از آنکه فتنه دیگر مجالی برای عرضه اندام حتی در فضای مجازی نیر پیدا نکرد بر همین اساس  سید محمد خاتمی نفر سوم سران فتنه به فکر افتاده تا صانعی را که مدتی است پس از خلع مرجعیت در حاشیه به سر می برد و دیگر هیچ خبری از او در حمایت از فتنه منتشر نمی شود را فعال نماید تا از این طریق در فضای کنونی جامعه و در آستانه انتخابات نهم  مجلس بتواند بخشی از  برنامه های این جریان را پیش ببرد.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/2/13
نظر

سایت آینده نوشت:  وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، گزارش پرس‌تی‌وی، شبکه انگلیسی‌زبان ایران، در خصوص «استقرار جت‌های جنگی اسرائیل در عراق» را که نقل قول از یکی از اعضای جریان صدر بود، تکذیب کرد. به گزارش رویترز، سرهنگ دیوید لاپان، یک مقام پنتاگون، روز دوشنبه گفته است: این گزارش کذب است.

 شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی به نقل از یک منبع نزدیک به گروه «مقتدی صدر» روز دوشنبه گزارش داده بود که «جت‌های جنگنده اسرائیلی در یک پایگاه نظامی در استان الانبار در غرب عراق، به طور پنهانی به تمرین پرداخته‌اند.»

پرس‌تی‌وی همچنین گزارش داده بود: «شمار قابل توجهی از جنگنده‌های رژیم اسرائیل در پایگاه نظامی الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی امریکا در استان الانبار واقع در غرب عراق است، مشاهده شده‌اند. این جنگنده‌ها شامل هواپیماهای جت U?, F??, F??, F??, F?? و KC?? هستند.»


< type="text/java"> < src="http://www.akharinnews.com/components/com_comment/joscomment/js/client.js.pagespeed.ce.6YwEtZQ7J4.js" type="text/java">


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/1/31
نظر

وتر مثلث فتنه  یعنی همان محمد خاتمی فتنه گر ، کروبی را (( فرزند شجاع انقلاب!!!)) نامید و از حصر خانگی کروبی و موسوی ابراز تاسف کرد.

محمد خاتمی، روز گذشته، در دیدار با علی کروبی از حصر شیح بی سواد کروبی و همسر فداکارش!!! ابراز تاسف کرد.

به گزارش کلمه،  محمد خاتمی در این دیدار با ذکر خاطراتی از فداکاری های!!! شیخ مهدی کروبی( همچون دریافت مبالغی از شهرام خان جزایری - داشتن دست نوشته از امام برای مصرف بیت المال به نفع شخصی!!! و...افتضاحات دوران ریاست بنیاد شهید و افتضاحات دوران ریاست حج و کشتار حجاج و افتضاحات ریاست مجلس )  در دوران قبل انقلاب و تاکید بر نقش والای ایشان در دوران اصلاحات، وی را “فرزند شجاع انقلاب” خواند.رییس دولت اصلاحات، ضمن ابراز تاسف از اینکه در این ایام وی و همسر همیشه همراهش که سالها غمخوار و یاور خانواده معزز شهدا بوده اند!!!، در حصر به سر می برند، اظهار امیدواری کرد که حصر ایشان و مهندس موسوی هرچه سریعتر برچیده شود تا کمتر موجبات دلسردی علاقه‌مندان انقلاب فراهم آید.

خاتمی همچنین در جریان اتهامات و مسائل مربوط به بازداشت علی کروبی فرزند  مهدی کروبی قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که که پرونده اتهامات ایشان نیز با رسیدگی عادلانه سریعا مختومه شود.