مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/5/31
نظر
ابوبکر اسکافی در کتاب فوائد الأخبار از جابر بن عبدالله نقل کرده که رسول خدا (ص) فرمودند:
کسی که ( خروج ) دجال را تکذیب کند کافر شده و کسی که مهدی علیه السلام را تکذیب کند کافر شده است

گفته میشود تولد نوزادی در اسرائیل یهودیان این کشور را به شدت وحشت زده کرده است زیرا این نوزاد یهودی شباهت بسیار زیادی به دجال آخرالزمان که در تمام کتب دینی و غیر دینی جهان از جمله در یهودیت ، مسیحیت و اسلام از آن به عنوان فتنه گر و دروغگوی آخرالزمان نام برده شده است دارد
dajjal_1.jpg
آیا این نوزاد که با مرگ دست و پنجه نرم میکند همان دجال فتنه گر است ، اگر این همان است آیا خبری وحشتناکتر از این جود دارد و اگر نیست چطور این همه شباهت ، نظر شما چیست ؟ نظر دوستان شما در مورد این خبر چیست

در مورد دجال آخرالزمان داستانهای بسیاری نقل شده که بعضی ساختگی و بعضی دارای سند معتبر هستند که ما برخی از آنها را برای شما شرح میدهیم ، مطالب زیر با زحمت از منابع مختلف شیعه و سنی گلچین شده است اما برخی موارد صد در صد قابل تائید نیست .... الله الاعلم
ادامه مطلب...
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/5/28
نظر

متن زیر مقاله ای تند و غیر واقعی از یک دوست میبدی است که برای اردکان نیوز ارسال شده است و گویا در تعدادی از وبلاگهای میبدی نیز منتشر گردیده .

بخوانید و قضاوت کنید:

روزی نبود که میوه های خوشمزه میبد، چاشنی سفره غنی و فقیر اردکانی نباشد. میبدی ها همیشه خوردن اولین شیرینی سال نو را با حلوا ارده اردکان شروع می کردند. چه شده حالا که باید بیشتر به هم نزدیک شویم برای یک مشت خاک، تو سر هم می زنیم، شما مدعیان امروزی، اگر عرضه آباد کردن دارید، برای فرو نشاندن حس زیاده خواهی خود، چرا به سمت عقدا و خرانق نمی روید و آن بیابانها را آباد نمی کنید، چرا می خواهید لقمه حاضر و آماده را ببلعید و در دل نوجوانها که از نیت های سوء شما آگاهی ندارند و دل نازکشان طاقت زورشنوی و تهمت و افترا ندارد، بذر کینه و دشمنی بکارید.

 در پی اعتراض شدید رئیس شورای شهر میبد و نماینده شورای استان در اجلاس سی و سوم شورای عالی استانها نسبت به برخی بی عدالتی هایی که در بین شهرستانهای استان از جمله میبد صورت گرفته است، آقای ابوالفضل رزم آرا رئیس شورای شهر شهرستان اردکان جوابیه ای را تنظیم و با عنوان ریاست محترم شورای عالی استانها جناب آقای مهندس چمران، ارسال کرده اند. ادامه مطلب...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/5/28
نظر
همکار سابق روزنامه همشهری ویکی از طرفدار اصلاحات و از دوستان خاتمی  که سالهاست به خارج از کشور رفته و در روزنامه‌های عربی علیه ایران مطلب می‎نویسد، از آنچه توهین مسئولان نظام به "ایران" نامیده، گلایه کرده است
"کاملیا انتخابی‌فرد" که در دوره اصلاحات با روزنامه "زن" که به صاحب امتیازی فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر می‌شد، همکاری داشت، در یادداشتی که در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده، سخنان دیشب حجت‌الاسلام رسایی در برنامه "دیروز، امروز، فردا" را توهین به تاریخ ایران نامیده است.

انتخابی‌فرد که تاکنون مطالب زیادی درباره فساد اخلاقی‌اش افشا شده‌، با اشاره به بخشی از سخنان نماینده مردم تهران در مجلس که به نقل از سفیر سودان گفته بود "کاش ایشان به جای مکتب ایرانی مثلا می گفتند مکتب امام خمینی چون مکتب امام خمینی شناخته شده تر از مکتب ایرانی است"، این اظهارات را "ایران ستیزی" خوانده و به شدت از آن انتقاد کرده است.

این مطلب درحالی از سوی کاملیا انتخابی‌فرد بیان شده که او سالهاست به یکی از کشورهای عربی مهاجرت کرده و به عنوان روزنامه‌نگار، علیه ایران مطلب می نویسد.

مطالب ضدایرانی انتخابی‌فرد به حدی زننده بوده که حتی با اعتراض شدید و جدی دوستان و همکاران سابق وی نظیر "نیک‌آهنگ کوثر" (ضد انقلاب خارج نشین) روبرو شد و منتقدانش او را کسی خواندند که از جنسیت خود برای تهیه مطالب ویژه و کسب اطلاع از محافل خصوصی مردم و مسئولان استفاده می‌کند.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/5/28
نظر
برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز، کروبی را از حضور در مراسم تشییع پیکر یک عضو این مجمع بر حذر داشتند. 
رسالت نوشت:کروبی که از هر فرصتی برای حضور در مراسم و محافل عمومی برای مطرح کردن خود و عادی نشان دادن وضعیتش بهره برداری سیاسی می کند قصد دارد امروز (پنج شنبه) درمراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام سید تقی درچه ای از اعضای هیئت موسس مجمع روحانیون مبارز که در شهر ری برگزار می شود شرکت نماید. اما اخبار رسیده حاکی است برخی اعضای مجمع روحانیون در تماسی با کروبی به وی تاکید کرده اند در این مراسم حضور نیابد زیرا وضعیت بافت جمعیت شرکت کننده در این مراسم به گونه ای است که حتما موجب بروز انتقاداتی به وی خواهد شد.
برخی دوستان مجمعی کروبی به وی گفته اند خاتمی که رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز است به خاطر نگرانی از اعتراضات مردمی قصد شرکت در مراسم مذکور را ندارد و لذا از کروبی خواسته اند شخصا در این مراسم شرکت نکند و فقط نماینده ای را از سوی خود اعزام نماید.
گفتنی است سران فتنه پس از افشای دروغ بودن ادعاهای مربوط به تقلب در انتخابات در اجتماعات عمومی با اعتراض مردم روبه رو شده و ترجیح می دهند در اجتماعات ظاهر نشوند.
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/5/28
نظر

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با پرداختن به چرندیات رحیم مشایی در همایش ایرانیان خارج از کشور در خصوص مکتب ایران ، مقاله ای تحت عنوان ایران فراتر از اسلام به چاپ رساند .
نویسنده ی این مقاله با تکرار چرندیات مشایی در آن همایش 80 میلیاردی مبنی بر اینکه ما باید به جای اسلام مکتب ایران را به جهان معرفی کنیم می نویسد : اگر این اظهارات از زبان ? شهروند عادی ایرانی جاری می گشت آن فرد در ایران مورد بازجویی قرار می گرفت و احتمالا محاکمه می شد .
در بخشی دیگر از این مقاله آمده است : بیان مطالبی از این قبیل ، که کشور بر اسلام اولویت دارد و اسلام وابسته به کشور است ، حتی در کشورهایی ، که در مقایسه با ایران کمتر محافظه کار و اصولگرا هستند ، جرات می خواهد و هیچ دولت اسلامی جرات بیان صریح آن را ندارد و اینگونه تفکرات بیشتر در کشورهای غربی لیبرال دیده می شوند و سنخیتی با کشوری ، که انقلاب اسلامی کرده و شعارش صادر کردن اسلام است ، ندارد .
نویسنده در ادامه می نویسد : جالب است چنین بدعتی در ایران اسلامی از زبان رحیم مشایی ، رییس دفتر احمدی نژاد ، رییس جمهور ایران ، شنیده می شود .
نویسنده ی مطلب در بخشی دیگر از مقاله اش با اشاره به دیگر چرندیات مشایی در سالهای گذشته مثل ما با همه ی مردم دنیا دوستیم مردم اسراییل دوست ما هستند و ... می نویسد : در تمامی این موارد ، که مشایی مورد حمله ی منتقدین قرار گرفت ، از سوی رییس جمهور ایران ، آقای دکتر احمدی نژاد ، که پسرش داماد مشایی نیز هست ، مورد حمایت قرار گرفت و به عنوان هدیه ی اظهاراتش پست معاون اولی رییس جمهور را از سوی آقای احمدی نژاد دریافت کرد .
در ادامه نویسنده ی مطلب با اشاره به انتقاد چهره های اصولگرا و مذهبی و روحانی از جمله آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله مقتدایی از عملکرد مشایی و برخی اطرافیان رییس جمهور ، حمایتهای مکرر احمدی نژاد از اطرافیانش را موفق خوانده و می نویسد : حمایتهای احمدی نژاد از مشایی نه تنها موفق بوده است بلکه موجب شده است وی در مواردی به دیگر مسئولین ایرانی ، مثل روسای مجلس و قوه قضاییه ، هم حمله کند .


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/5/27
نظر
سایت وابسته به اقلیت مجلس در استدلالی عوامانه برای زیر سؤال بردن کمک یک میلیارد دلاری رژیم سعودی به سران فتنه مدعی شد برای انتقال این میزان پول 740 کیف سامسونت و یک ایرباس A300 نیاز است.
به گزارش کیهان ، پارلمان نیوز نوشت: «اخیرا ادعا شده جناب ملک فهد ]شاه عربستان، ملک عبدالله است!![ به صورت نقد به آقای خاتمی یک میلیارد دلار داده و این ادعا دردسرساز شده است. ماشین حساب آقای ب]؟![ یک خاصیتی که دارد این است که سریع به ویکی پدیا وصل می شود. در نتیجه به سرعت متوجه شده است که بزرگترین اسکناس دلار موجود صددلاری است. ابعادش هم هست 156 میلیمتر در 66 میلیمتر.
ماشین حساب آقای ب فرض کرده است که یک دسته صدتایی صددلاری نو یک سانتی متر ضخامت داشته باشد. در نتیجه حجم یک دسته صدتایی اسکناس صددلاری نو یک چیزی می شود از رده 100 سانتی متر مکعب. آقای ب یک عدد کیف سامسونت سایز استاندارد دارد که ابعادش 45 در30 در ده سانتی متر و در نتیجه حجمش می شود 13500 سانتی متر مکعب و در نتیجه یک سامسونت پراسکناس صددلاری یک چیزی می شود در حدود 1350000 دلار.
برای حمل یک میلیارد دلار موردنظر تقریبا 740 تا کیف سامسونت مورد احتیاج است. با فرض این که هر نفر در هر دست یک کیف سامسونت پرپول نقد را حمل کند، 370 نفر برای این کار لازم است. یعنی این که یک ایرباس A300 پرآدم که دست هر کدامشان دو تا سامسونت پول نقد باشد، تازه 50 نفرشان هم در هواپیما جا نمی شوند و باید صبر کنند تا پرواز بعدی. خدا نکند که قاطی اسکناس ها 50 دلاری و 20 دلاری داده باشند که آن وقت بوئینگ 747 و ایرباس A380 هم برای حمل حاملان پول فتنه کفایت نمی کند.»
مشابه این مطلب سایت های در مشابه و از جمله برخی سایت های ضدانقلابی نیز منتشر شده است. اما سفسطه گران نابغه که این قدر تظاهر به فشار بر مغز و محاسبه دیجیتالی کرده اند، اشاره ای به این حقیقت نکرده اند که برای کمک مالی نیازی به فرغون و کیف سامسونت و بوئینگ است و بسیاری از مبادلات مالی در دنیا بدون بار زدن دلار! انجام می شود وگرنه برای هر انتقال وجه یا معامله ای- مثلا معاملات تجاری و نفتی- روزانه باید کانتینر و تریلر و بوئینگ اجاره می شد! ضمن این که شیوه پولشویی هم شیوه جاافتاده ای است که حضرات باقی فتنه در آن استاد تمام هستند نظیر پولشویی آقای «م. ه» و چند دست کردن این پول ها برای رد گم کنی.
دیگر اینکه این اولین کمک مالی بیگانگان به فتنه گران و نفاق جدید نیست که ادای آدم های بی خبر، حیرت زده و معصوم را درمی آورند از کمک های پنهان که بگذریم سالیانه کمک های رسمی از سوی دولت آمریکا و برخی دولت های اروپایی در لفافه کمک به دموکراسی و حقوق بشر و آزادی در ایران به جریان های تحت الحمایه پرداخت می شود و این در حالی است که کسانی چون بوش، رایس، اوباما و کلینتون علنا از اصلاح طلبان و سبز ها حمایت کرده اند و سرانجام همه اینها را علاوه کنید به راه اندازی شبکه های مجازی و ماهواره ای و تلویزیونی در خدمت 24 ساعته فتنه گران و مشورت اطلاعاتی و سازماندهی و...

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/5/26
نظر

محمد خاتمی با بیان اینکه فتنه‌گر واقعی کسی است که بی محابا دروغ می‌گوید گفت:حاکمیت یک انتقاد ساده را براندازی نامیده است.

 وی در دیدار با اعضای سابق اتحادیه انجمن های اسلامی در اروپا با اشاره به خواسته های گروه‌های مختلف در زمان انقلاب در ایران گفت: «ما و شما چه می‌خواستیم و تلقی ما از انقلاب و اسلام و مطالبات مردم چه بود؟»

خاتمی بدون اشاره به اینکه دروغگوی واقعی چه کسی است و چه افرادی به دروغ بزرگترین اتهامات را به نظام وارد کردند و 24 میلیون رای را انکار کردند (!) ادامه داد: حاصل کار فتنه‌گران واقعی که بی محابا دروغ می‌گویند و این دروغ‌ها را به پای نظام می‌گذارند، کاهش رضایت مردم و سستی اعتماد جامعه به حکومت است.

اگر انتقاد ساده باعث زیان و خسارت یک میلیاردی به مغازه و فروشگاههای مردم شده و به پایگاه مردمی بسیج حمله شده و حدود 50 نفر از مردم مظلوم کشته شد ه باشند پس انتقاد بزرگتر و پیچیده تر از نظر آقا محمد خان !!! خاتمی وشاگرد با صداقت جورج سورس چیست ؟ و بر اندازی معنایش چیست ؟
الببته این جماعت پ ررو تر از این حرفها هستند