مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/7/29
نظر

**** انفعال خبری خبرنگاران اردکان برای هر کسی مشهود است به گونه ای که اگر خبرگزاریهایی که در اردکان نمایندگی دارند را مرور بفرمایید(ایسنا - ایرنا - کیهان - اطلاعات - ...) کمتر خبری از اردکان در آنها مشاهده خواهید کرد حتی در سایت ایسنا که خبرنگار رسمی و نمایندگی در اردکان نیز دارد هر چند روز یکبار فقط خبری از نماینده اردکان بر خروجی خود دارد و گویا خبرنگاران رسمی این خبرگزاریها زحمتی برای تهیه اخبار ندارند.

ازخبرگزاریها که بگذریم اگر اردکانیهای عزیز سرکی به خبرهای شبکه تابان هم بزنند جز چشم انتظاری و عاقبت نامیدی از شنیدن نام شهرستان چیزی دستگیرشان نخواهد شد.

در اغلب روزها در خبرهای عصر و شب شبکه تابان نامی از اردکان و خبری از اردکان پخش نمی شود در حالی که خبرهایی که به نظر آنچنان مهم نمی آید از شهرستانهای دیگر مخصوصا ... پخش می شود که رویدادهای مهمتر از آن در اردکان رخ داده وخبری از آن نیست.

به جاست عزیزانی که بار مسئولیت نمایندگی خبرگزاریها و رسانه ها را رسما بر دوش گرفته اند همتی مضاعف به خرج دهند تا اردکان عزیزمان در این دنیای رسانه ای از قافله عقب نماند.

*افتتاح بزرگترین میدان (‏چادر ملو) در اردکان با حضور مسئولین شهرستان و استان

این میدان در ورودی شهر اردکان و از زیبا ترین و بزرگترین میدانهای استان می باشد.

**مراسم اهدا جوایز 102 نفر برندگان طرح بزرگ بینات در محل کانون مدرس با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، شهردار محترم و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان از سوی موسسه قرآنی بینات اردکان برگزار شد.

3 نفر کمک هزینه عتبات عالیات - 3 نفر کمک هزینه مشهد مقدس و 96 نفر جوایز ارزنده دیگر

***جوایز برندگان مسابقه جاده های آسمان امشب در مصلای اردکان توزیع می شود همراه با برنامه سخنرانی استاد نقویان

بیش از 5000 نفر در این مسابقه شرکت داشتند.

**** این روزها پشت سر هم پیامکی به روی تلفن همراه خیلی از دوستان می آید مبنی بر دریافت رشوه میلیاردی (‏سه و نیم میلیارد ناقابل )‏ نماینده اردکان ویزد از یک نهاد دولتی ...؟؟؟؟!!!!! اولا نهاد دولتی آنهم در دولت مکتبی و اصولگرا و رشوه ؟؟؟!!! آنهم به نمایندگان مخالف دولت ؟؟؟!!!

به هر حال مبنا بر این است که تا بناشد چیزکی مردم نگویند چیزها...

کاش مثل دیگر موارد شفاف سازی می شد...


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/7/28
نظر
روزنده معاون رئیس جمهور از فعالیت 230 سایت اینترنتی داخلی و خارجی برای آشفته کردن ذهن مردم درباره اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها خبر داد و با اشاره به شانه خالی کردن دولت های قبلی از وظیفه هدفمندسازی یارانه ها تأکید کرد: اگر بحث هدفمندی را پیگیری نمی کردیم در آینده با مشکلات زیادی مواجه می شدیم زیرا این مسئله تأثیر بسیار اساسی بر بخش های مختلف خواهد داشت. 

برخی منابع خبری هم سیاهه ای از شایعات دروغ درباره این جراحی مهم اقتصادی را ارائه می کنند. در این عملیات روانی فتنه گران و دشمنان، دروغ هایی مثل ده برابر شدن گرانی ها نسبت به میزان یارانه ها، تبعیض در پرداخت یارانه ها، دوبرابر شدن نرخ بیمه ها و لوازم تولید داخل، حذف یارانه تحصیلی و دریافت هزینه برق و آب و گاز مدارس از اولیاء، تهدید مجلس توسط دولت به قطع یارانه ها، تقلب در آمارها، مسدود کردن قریب الوقوع همه حساب ها و .... منتشر شده است. 

غربی ها نیز به وسایل مختلف مترصد دریافت نتایج مطلوب خود از این نوع فضاسازی های روانی هستند. مراجعه کنندگان به سفارتخانه های 9 کشور اروپایی در تهران خبر می دهند که در هنگام تقاضای اخذ ویزا پرسشنامه هایی در اختیارشان گذاشته شده که در آنها تأثیرات تحریم ها و اجرای قانون مذکور بر مردم و اقتصاد ایران مورد ارزیابی قرار گرفته است. 

در همین رابطه گفته می شود برخی از سفارتخانه‌ها با ترتیب دادن میهمانی در سفارتخانه‌ها، به دنبال کسب خبر در این مورد هستند. 

نظرسنجی تلفنی در قالب موسسات نظر سنجی، از دیگر کانال‌های جمع آوری اطلاعات فتنه‌گران در این زمینه است.
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/7/27
نظر
اولین نمایشگاه تابلوفرش اردکان با حضور فرماندار و شهردار افتتاح شد
این نمایشگاه که دیروز 24مهرماه افتتاح شد تا 29 مهر میزبان بازدید کنندگان و علاقه مندان می باشد
این نمایشگاه به همت کار آفرین برتر کشوری سرکار خانم کریم زاده  مسئول مرکز آموزشی پاتریس بگزار گردیده
در این نمایشگاه ?? اثر از کارآموزان مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای پاتریس وابسته به سازمان فنی و حرفه ای به نمایش گذاشته شده است.
t2.jpg

t1.jpg

b3.jpg

b2.jpg

b1.jpg

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شهرداری اردکان میزبان معاونت شهرداری های کشور
امروز25 مهرماه معاونت شهرداری های  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور میهمان شهرداری اردکان بود
جناب آقای دکتر صارمی و هیات همراه از پروژه های شهری اردکان از جمله هتل باغسرا- آتش نشانی شماره2- طرح ممیزی-پارک بزرگ آزادی-میدان چادر ملو و بافت تاریخی دیدن نمودن
دراین بازدی 3 ساعته شهردار وکیلی گزارش کاملی از تمام پروژه ها را ارائه نمود و درخواست ها و نیاز های شهر را نیز مطرح کرد
گفتنی است دکتر صارمی تنها از شهر اردکان در استان یزد بازدید نمودن و جلسه شهرداران کل استان در محل استانداری یزد برگزار شد
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جشن افتتاح میدان چادر ملو به یمن میلاد با سعات حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام
چهارشنبه28مهرماه
ساعت19
میدان چادر ملو اردکان
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------چ
نشست خبری شهردار اردکان با اصحاب رسانه و اهل قلم
دیشب در محل سالن شهرداری اردکان برگزار شد.

نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/7/27
نظر

ستاره هشتم(ویژه نامه)

سلام بر آقای غریبی که مقرب ترین و آشناترین است در بزم ملائک؛ او که فرشتگان، بال در بال...