مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/6/31
نظر
هر چند انتقاداتی نسبت به برخی سیاستهای داخلی دکتر احمدی نژاد به خصوص در به کارگیری افراد مساله دار در مناصب مهم وجود دارد، اما سیاست خارجی دولت نهم و این بار دهم، از مواردی است که همواره مورد ستایش واقع شده و از سکوهای عزت آفرین ایران به شمار رفته است. 

مواضع رئیس جمهور در مسائلی مانند هولوکاست و موجودیت اسرائیل که با قوت تمام بیان شده و لرزه بر اندام آمریکا و غرب انداخت همواره در زمان هایی بیشترین تاثیر را بر جای گذاشته که دکتر احمدی نژاد مواضع قدرتمند ایران را در قلب تمدن غرب و مکان هایی چون سازمان ملل بر زبان رانده است.

اما وقایع ناراحت کننده اخیر در صحنه سیاست داخلی کشور موجب شده تا برخی گروه ها و احزاب ناراضی بدون توجه به مصالح کلی نظام با علم به اینکه دشمنان اصلی سفر دکتر احمدی نژاد به مقر سازمان ملل را اسرائیل و دست نشانده های آن مانند سلطنت طلبان و منافقین تشکیل می دهند به مخالفت و سنگ اندازی بر سر راه دیپلماسی فعال و بدون عقب نشینی رئیس جمهوری بپردازند.
به طوری که هم صدا با رسانه های اسرائیل و پایگاه های خبر پراکنی آمریکا در صدد تضعیف این سفر حساس برآمده و با بیان و انعکاس مطالبی ناهمخوان با مصالح ملی آب در آسیاب دشمن می ریزند.

حال آنکه اصول سیاسی و مبانی شرعی و انقلابی ایجاب می کند که اختلافات داخلی در بالاترین سطح ممکن نیز در مواجهه با دشمنان و عوامل بیرونی نادیده گرفته شده، حفظ و ترویج اصول بارز نظام در صهیونیسم ستیزی و مبازه با امپریالیسم جهانی، تقویت و نه تضعیف شود.
 اما درکمال تاسف این اصل بدیهی در این روزها نادیده گرفته شده و اثبات خود و دفاع از تفکرات حزبی وجناحی مقدم بر تقویت و تثبیت بنیه نظام اسلامی شده و موجبات خشنودی دشمنان را فراهم کرده است.