مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/8/3
نظر
معاون سابق رحیمی در دیوان محاسبات و یکی از نزدیکان هاشمی بزودی به عنوان استاندار  یکی از استان های بزرگ کشور منصوب می شود . گفته می شود مدرک تحصیلی وی نیز غیر قانونی و دارای شائبه است. 

قرار است یکی از نزدیک ترین یاران مشترک رحیمی و جاسبی بزودی مسئولیت استانداری یکی از استانهای بزرگ کشور را بر عهده بگیرد . این در حالی است که گفته می شود وی نیز به مانند سایر هم مسلکهایش با رانت ویژه و به صورت غیر قانونی از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است. 

ماجرا از این قرار بود که به رغم  مشروط شدن این فرد در چند ترم تحصیلی با وساطت و توصیه هاشمی رفسنجانی توانست مشکل تحصیلی خود را مرتفع سازد و به درجه کارشناسی ارشد نایل شود . مسئولان دانشگاه آزاد تهران مرکز در نامه ای به جاسبی رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر غیر ممکن بودن ادامه تحصیل ع . ش .دانشجوی کارشناسی ارشد به دلیل چند ترم مشروطی ، خواستار ارایه طریق شدند . به دنبال این نامه نگاری چندی بعد توصیه نامه ای در تاریخ1/3/87 به امضا دکتر مهدی هاشمی رییس دفتر هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد خطاب به جاسبی دریافت می شود که در آن صراحتا به ریاست دانشگاه آزاد از طرف رییس هیات امنای دانشگاه آزاد دستور داده می شود که این مشکل در اسرع وقت با تاکید بر ادامه تحصیل وی حل و فصل شود .

وی  پیش از این معاون رحیمی در دیوان محاسبات بود و مسئولیت یکی از فدراسیون های ورزشی را هم بر عهده دار دارد . 

گفتنی است این گونه انتصابات و بکارگیری افرادی نا متعارف که در دولت دهم پس از افزایش نفوذ افرادی مساله دار به یک رویه تبدیل شده خلاف انتظار افکار عمومی و در تضاد با مشی اصولگرایی رییس جمهور است.