مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/8/3
نظر

رییس فراکسیون اقلیت مجلس و عضو معتدل این گروه بیان اینکه ما بحث تقلب را آنگونه که مطرح می شود قبول نداریم ،گفت :معتقدم موفقیت احمدی نژاد در انتخابات گذشته به دلیل دوپینگ سیاسی وی بوده است . 

به گزارش جهان ، تابش با حضور در غرفه جهان در نمایشگاه مطبوعات در تشریح واژه دوپینگ سیاسی گفت: مباحثی نظیر اتهامات و شیوه بکارگرفته شده در مناظره تلویزیونی ، سفرهای استانی ، توزیع پول در میان مردم و بالا بردن حقوق کارمندان و نظامیان قبل از انتخابات مصادیقی از این دوپینگ سیاسی هستند و معتقدیم اگر این اتفاقات نمی افتاد ممکن بود جریان اصولگرایی پیروز شود اما نه با این اختلاف .

وی در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی جریان اصلاح طلب گفت : حذف جریان اصلاح طلب از صحنه سیاسی امکان پذیر نیست چرا که اصلاح طلبان مبانی اصلی نظام از قبیل قانون اساسی ، ولایت فقیه و سایر اصول را قبول دارند . لذا حذف چنین جریانی که بر اساس مبانی انقلاب حرکت می کند ممکن نیست .

وی با اعلام برائت از برخی جریانهای مدعی اصلاح طلبی افزود : اصلاح طلبان واقعی مبانی اصیل انقلاب اسلامی را قبول دارند و در صحنه سیاسی تلاش دارند به این قواعد احترام بگذارند .

تابش با قبول ضعف های دوم خرداد در زمان مدیریت سیاسی شان بر کشور گفت : برخی از ناکامی های جریان اصلاح طلب به خاطر موانعی بود که بر سر راه انها قرار داشت .

وی در پایان از بازداشت تعدادی از چهره های سیاسی در مراسم دعای کمیل پنجشنبه شب ابراز ناراحتی و گلایه گرد و خواستار آزادی هرچه سریعتر این افراد شد .