مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/2/23
نظر
سیدمجتبی ثمره هاشمی رئیس ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی از دکتر محمود احمدی نژاد گفت: قطار سازندگی ایران اسلامی دولت نهم حتی با وجود انتخابات در خدمات رسانی به مردم متوقف نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ثمره هاشمی چهارشنبه شب در جمع اعضای ستاد حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد در زاهدان افزود: قطار خدمات رسانی دولت به مردم برای آبادانی کشور تندتر از گذشته در حرکت است.

وی گفت: مردم بخوبی می‌دانند کارهایی که دولت نهم برای مردم ایران اسلامی انجام داده در هیچ دولتی انجام نشده و این فعالیت‌ها در کارنامه مثبت دولت نهم به یادگار مانده است.

ثمره هاشمی افزود :بعضی از دولتمردان قبلی سعی در تخریب دولت نهم دارند ما باید هوشیار باشیم و جلوی این تخریب‌ها گرفته شود.

وی گفت: ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از محرومان همواره از اولویت‌های دولت نهم بوده است.

رئیس ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی ازدکتر احمدی نژاد اظهارداشت:گروههایی که برای تخریب دولت تدارک دیده‌اند طرح‌های دولت از جمله مسکن مهر امام رضا(ره) را ناکارآمد می‌نامند اما وقتی می‌بینند مردم موافق این طرح ها هستند با ترفندهای دیگر مثل اینکه پول نفت چه شد می‌خواهند دولت را پیش مردم بدبین کنند.

ثمره هاشمی اضافه کرد: بعضی از مخالفان دولت نهم بیان می‌کنند سفرهای استانی دولت باید از شش ماه قبل انجام نمی‌شد چون انتخاباتی است مگر می شود قطار سازندگی ایران اسلامی را نگاه داشت؟
وی افزود: بسیاری از مردم به طور خودجوش در همه جای کشور به ستادهای حمایت از دکتر احمدی نژاد مراجعه می‌کنند و ما نیز با توجه به شغل و اصنافی که آنها در آن حضور دارند می‌گوییم در همان صنف خود می‌توانید بهتر تبلیغ کنید.

رئیس ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی از احمدی نژاد گفت: گروههای حامی دکتر احمدی نژاد باید هوشیار باشند زیرا احتمال دارد برخی ماموریت داشته باشند که به طور خودجوش ستاد راه اندازی کنند ولی سعی در تخریب داشته باشند.

ثمره هاشمی نقش بانوان در انتخابات را سازنده توصیف و بر راه اندازی ستاد بانوان در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از خلاقیت افراد در این زمینه بهره گرفت، گفت: بهره‌گیری از خلاقیت نیروهای جوان حائز اهمیت است