مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/9/1
نظر
به گزارش "روشنفکرنیوز" پروفسور زهرا رهنورد، روشنفکرترین و End ترین زن ایران! با توجه به سخنان محمود احمدی نژاد در تبریز که خود رو فرزند آذربایجان نامیده بود ابعاد دیگری از تقلب در انتخابات را بررسی و افشا کرد.


ایشان ضمن تاکید به سخنان خود بعد از اعلام نتایج انتخابات که در مصاحبه با بی بی سی درباره ی اثبات تقلب در انتخابات بیان کرده بود که بارها اعلام شده بود که موسوی پسر آذربایجان و داماد لرستان است و امکان ندارد مردم، پسر و داماد خود را ول کنند و به کس دیگری رای دهند و "بقیه ی موارد هم از این دست..."  امروز بخشی از ابعاد  "بقیه موارد هم از این دست" را افشا کرد.

"عروس آذربایجان" با ابراز خرسندی از اینکه خود کودتاگران و متقلبان خودشان را رسوا کردند گفت: دیدید که ما گفته بودیم مردم آذربایجان به فرزند خود رای خواهند داد. و امروز آن متقلب کودتاچی دست خود را رو کرد و معلوم شد که در روند تقلب ها و سازماندهی ها و صحنه آرایی ها و شعبده بازی هایش به دروغ و تقلب خود را فرزند آذربایجان نامیده بود و اینگونه توانسته رای های مردم را به چنگ دیکتاتور و متقلبش آورد.

البته گفتنی ست که دکتر* میرحسین موسوی در مصاحبه با "توهم نیوز" استقبال گسترده ی مردم آذربایجان در برف و باران از رئیس دولت کودتا را یک شعبده بازی و صحنه آرایی خطرناک خوانده و خواستار ابطال سفراستانی دولت کودتا شده و از مردم خواسته تا ابطال این سفر در دفع زباله های شهر تبریز و آتش زدن آنها ماموران شهرداری را یاری کنند.

بی بی سی فارسی و صدای امریکا هم از مردم شریف تبریز خواسته تا ابطال سفراستانی، در محل استقرار رئیس دولت کودتا تجمع کرده وانقدر فوت کنند تا هیئت دولت کودتا جمیعاً سرما خورده و دولت سقوط کند.

شبکه خبر دانشجو