مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/10/9
نظر

بیانیه مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم حوزه علمیه قم

 در محکوم کردن فتنه منافقین در روز عاشورا

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

سلام و صلوات خدا و فرشتگان الهی بر پیامبر اکرم و خاندان مطهرش

سلام و درود بر سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران پاک باخته اش

سلام بر شهیدان راه فضیلت و ازادگی

سلام بر روح خدا خمینی کبیر

سلام بر سکاندار کشتی انقلاب در طوفان فتنه ها , نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف , حضرت آیت الله العظمی خامنه ای .

همگام با امت انقلابی و همیشه در صحنه , اقدام ننگین فتنه گران را در هتک حرمت عزای خامس آل عبا علیهم السلام و اهانت به ساحت ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب محکوم می کنیم .

جان بر کف , بی اعتنا به حرکت مذبوحانه دشمن , با صدای بلند , بیعت مجدد خود را با رهبر فرزانه انقلاب به گوش جهانیان می رسانیم و از مسئولان امنیتی و قضایی می خواهیم با عوامل خیابانی و پشت پرده فتنه قاطعانه برخورد کنند.

حوادث تاسف بار عاشورای حسینی نشان داد , هدف فتنه گران تیشه زدن به اصل اسلام و انقلاب است و ثابت کرد راه آنها از مسیر الهی مردم متدین و انقلابی جداست . امروز عمق انحراف جریان نفاق آشکار است و کسانی که از این دسته بیزاری نجسته اند , از این پس عذری ندارند و با سکوت , در صف حامیان دشمن قرار خواهند گرفت . امید است کسانی که تا کنون موضع خود را به صراحت اعلام نکرده اند , شجاعانه در مسیر ملت گام بردارند و عزت را در رضایت الهی بجویند .

از حضور به موقع امت حزب الله در حمایت از اسلام و انقلاب و مقام عظمای ولایت تشکر        می کنیم و یاد و خاطره مدافعین راستین ولایت را گرامی می داریم , مخصوصا یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرمان مرحوم آیت الله بهجتی که حمایتهای صریح و قاطعانه ایشان از اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در خاطره ها باقی است .

اللهم الیک نشکوا فقد نبینا و غیبه ولینا و شده الزمان علینا و وقوع الفتن بنا

 

مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم حوزه علمیه قم