مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 88/11/27
نظر

این رویکرد از آنجا مضحک بنظر می آید که سران این جریان از جمله سید محمد خاتمی و مهدی کروبی حتی نتوانستند دقایقی کوتاه در میان مردم حاضر شوند و ملت آنان را مانند تفاله ای به بیرون از این حماسه ملی پرتاب کرد. البته در این بیانیه ناشیانه بازهم از این آقایان حمایت شده است!

در حالی که حضور گسترده و با شکوه مردم در حماسه بزرگ 22 بهمن تمام امیدها و فتنه جویی های جریانات وابسته و غربگرا را به ناامیدی بدل کرد، اکنون سران فتنه و حامیان آنها به تناقض گویی و سرگیجگی افتاده اند. به گزارش سحر جریانات حامی جنبش باصطلاح سبز تا قبل از حماسه 22بهمن در پی آن بودند تا طرفداران خود را به این حماسه ملی بکشانند و مانند دیگر مناسبتهای ملی 13 آبان و 16 آذر و عاشورا که بدل به صحنه های زشت و وقیحانه اهانتها و توهین ها نمودند، این حماسه ملی را نیز خدشه دار کنند. اما حضور میلیونی و با بصیرت ملت در این حماسه موجبات ناکامی و سرگیجگی این جریان را پدید آورد و نقطه پایانی برای حیات این جریان متوهم و موهن رقم زد. در این بین مجمع روحانیون که در طول فتنه بعد از انتخابات همواره با بیانیه های موهن از جریان متوهم و حرمت شکن حمایت کرده بود اکنون با چرخشی 180 در جه ای و البته خنده دار سعی کرد تا خود را حامی حماسه میلیونی 22 بهمن بداند و از ملت حاضر تشکر کند.
این رویکرد از آنجا مضحک بنظر می آید که سران این جریان از جمله سید محمد خاتمی و مهدی کروبی حتی نتوانستند دقایقی کوتاه در میان مردم حاضر شوند و ملت آنان را مانند تفاله ای به بیرون از این حماسه ملی پرتاب کرد. البته در این بیانیه ناشیانه بازهم از این آقایان حمایت شده است!

http://ample.se/image-3A50_4B420EC0.jpg

سرگیجگی و تناقض گویی جریان فتنه پس از حماسه بزرگ

نمونه ای از تبلیغات جریان موهن برای 22بهمن

در این بیانیه آمده است : گرچه با کمال تاسف جریان انحصارطلب هم‌چون دیگر مناسبت‌ها مذهبی و ملی چند ماه گذشته با سوءاستفاده از اجتماعات مردمی و با بهره‌گیری از ابزارهای قدرت به مقابله با بخش وسیعی از مردم به بهانه همراه داشتن نماد مورد علاقه خود پرداختند. این در حالی بود که پرخاشگران و هتاکان آزادانه به حمل پلاکاردهای موهن و توزیع انواع نشریات و لوح‌های فشرده حاوی بدترین اهانت‌ها و تهمت‌ها علیه یاران امام و پیشتازان عرصه جهاد و مبارزه و انقلاب مشغول بودند و هم‌چنین به شخصیت‌های بزرگ انقلاب هم‌چون حضرات آقایان: سید محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی و دیگر شخصیت‌های ممتاز کشور که در راهپیمایی شرکت کرده بودند حمله‌ور شده و از ضرب و شتم مردمی که به این رفتار غیرانسانی و غیراخلاقی معترض بودند دریغ نکردند و اکنون نیز فرصت‌طلبانه درصدد مصادره این حضور حماسی و میلیونی مردم به نفع اغراض خود هستند.
مجمع روحانیون مبارز خاضعانه از یکایک هموطنان عزیز به‌ویژه خیل عظیم همفکران و همراهان اصلاح‌طلب در سراسر کشور که به‌رغم همه بی‌مهری‌ها و کژرفتاری‌هایی که بر آنان روا رفته و می‌رود، اما با حضور آگاهانه و مسوولانه خویش به استمرار حماسه 22 بهمن و جاودانگی شعار « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی‌» همت گماردند صمیمانه تشکر می‌کند و رفتار غیراخلاقی و مشکوک جمعی منفعت‌طلب و خشونت‌گرا که هم‌چنان بر اقدامات مردم بستیز و تفرقه‌افکنانه خود پافشاری دارند و از هیچ فرصتی برای تحقق اهداف خود فرو نمی‌گذارند را محکوم کرده و از دستگاه قضایی کشور مصرانه شناسایی و برخورد قاطع و خشکاندن این جریان فتنه و فساد سیاسی و اجتماعی و متجاوزان به حقوق اساسی و حریم آزادی مردم را خواستار است.