مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/12/23
نظر

سردار سید محمد باقرزاده گفت: دولت اصلاحات با یادآوری خاطرات جنگ مخالف بود زیرا آن ها در نگاهشان جنگ را مصداق خشونت طلبی می‌دانستند.

به گزارش رجانیوز، سردار سید محمد باقرزاده، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با اشاره به استقبال روزافزون مردم و دانشجویان از اردوهای راهیان نور، دولت اصلاحات را مخالف یادآوری خاطرات جنگ دانست.

وی با اشاره به اینکه دولت اصلاحات روی خوشی به بازدید از جبهه ها نشان نمی‌داد، تصریح کرد: با اظهارات عطاالله مهاجرانی که به مردم توصیه می‌کرد به جای جبهه بروند تخت جمشید را ببینند، مردم مومن و حزب اللهی به این نتیجه رسیدند که برای مقابله با تفکر ملی گرایی افراطی باید در مقابل آن ها بایستند و برای پاسخگویی به این اظهارات به مناطق عملیاتی بروند که این خود به تقویت و توسعه کمی و کیفی این اردوها منجر شد.

سردار باقرزاده در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه جوان تاکید کرد: دولت اصلاحات با یادآوری خاطرات جنگ مخالف بود زیرا آن ها در نگاهشان جنگ را مصداق خشونت طلبی می‌دانستند.

*خاتمی در دوران ریاست جمهوری اش یکبار به مناطق عملیاتی نرفت

وی در بخش دیگری از سخنانش به نمونه ای از مخالفت دولت اصلاحات با خاطرات جبهه و جنگ اشاره کرده و می‌گوید:در دوران اصلاحات، در یکی از شهرهای غرب کشور بر اثر عوامل فرهنگی و اجتماعی، تعدادی از جوانان خودکشی می‌کردند. مدیران اصلاح طلب استانداری اینطور تحلیل کرده بودند که بالگردی که در میدان شهید کشوری، به عنوان نماد آن شهید گذاشته شده مصداق خشونت است و خشونت هم موجب افسردگی است و افسردگی هم نهایتا موجب خودکشی می‌شود!

سردار باقرزاده اضافه کرده است: آن ها در نهایت بالگرد را از میدان پایین آوردند و البته این تصور غلط نتیجه ای هم نداشت. برای همین من حداقل یکبار ندیدم آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری اش به مناطق عملیاتی بروند و بازدید کنند.

گفتنی است، برخی از اصلاح طلبان افراطی همچون اکبر گنجی، که یکی از حامیان اصلی میرحسین موسوی است و این روزها به دفاع از همجنس بازی مشغول است، قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) را نتیجه خشونت پیامبر اسلام(ص) در جنگ بدر و احد دانسته بود.