مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/12/24
نظر

پاشیدن رنگ قرمز به مجمتع محل سکونت مهدی کروبی

جرس: برای دومین بار در ماه جاری، گروهی از مخالفان مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی با تجمع در برابر منزل وی نسبت به مواضع او اعتراض کردند.
خبرگزاری فارس از آنان بعنوان "جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به همراه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران" نام می برد که  عصر یکشنبه مقابل منزل مهدی کروبی تجمع کردند.آ
بنابر عکسهای منتشر شده، این افراد بر دیوار ساختمان محل زندگی کروبی شعارنویسی کردند و به این ساختمان چند طبقه رنگ قرمز پاشیدند.
بی بی سی می نویسد که خانواده مهدی کروبی این خبر را تایید کرده است ولی در وبسایت سحام نیوز خبری در این خصوص منتشر نشد.
پیش از این نیز عده ای با تجمع در مقابل منزل کروبی خواستار برخورد با وی شده بودند.
به نوشته فارس تجمع کنندگان شعارهایی چون "الله اکبر،‌ خامنه‌ای رهبر "، " مرگ بر منافق "،‌ "خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است "، "لعن علی عدوک یاحسین "، "خواص بی‌بصیرت، خوارج زمانند " سردادند.

 
همچنین بر اساس گزارش فارس و عکسهای منتشر شده در اینترنت این تجمع‌کنندگان همچنین با در دست داشتن نوشته‌هایی با مضمون "کروبی، BBC پیوندتان مبارک "، " کروبی VOA پیوندتان مبارک "، "دستگاه قضایی خلع لباسش کنید " و... اعتراض خود را نسبت به عملکرد مهدی کروبی در حوادث پس از انتخابات نشان دادند.
 
کروبی که پیش از این نیز در تظاهرات 22 بهمن، سفر به قزوین، تظاهرات روز قدس و ... مورد تهاجم گروههای تندرو قرار گرفته بود، بارها اعلام کرده که چنین اقداماتی نمی تواند او را از مسیر خود بازدارد.
 
علی فرزند کوچک کروبی در جریان راهپیمایی 22 خرداد، بازداشت و توسط لباس شخصی ها بشدت مضروب شد. همچنین حسین و تقی کروبی پاسپورتهایشان توقیف و ممنوع الخروج هستند.
 
هفته گذشته نیز نشریه ایراندخت به مدیر مسئولی فاطمه کروبی توقیف شد.
 
پیش از این خانواده کروبی اعلام کرده بودند که تجمع کنندگان از لباس شخصی ها و بسیجیان هستند و هیچ ربطی به خانواده شهدا ندارند.
 
هیچ گزارشی مبنی بر برخورد نیروهای انتظامی با تجمع غیرقانونی این افراد که منجر به  ایجاد آزار و اذیت برای همسایگان شده است، مخابره نشده است.