مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 88/12/26
نظر

در پی بی توجهی مردم به فراخوان این سایت ها برای چهارشنبه آخرسال باید از امروز منتظر بود که آن ها یکدیگر را به باد ناسزا گرفته و تقصیر آخرین شکست سال 88 را به گردن یکدیگر بیندازند.

به دنبال بی توجهی مردم به فضاسازی رسانه های ضدانقلاب برای تحرکات آشوبگرانه در شب چهارشنبه آخر سال ، برخی از سایت های مستقر در خارج کشور  اقدام به خبرسازی های دروغ مبنی بر درگیرهای گسترده در شهرهای مختلف ایران کردند که این امر موجب اعتراض همفکران داخلی آن ها به این خبرسازی های دروغ شد.

به گزارش جوان آنلاین ، در حالی که امسال شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال های گذشته با حوادث کمتری مواجه بود ، برخی سایت های مخالف نظام مستقر در خارج کشور که از چند هفته قبل به دنبال تبدیل این شب به شورش آتشین(!) علیه نظام بودند ، از نزدیک ظهر اقدام به خبرسازی ها دروغ مبنی بر درگیری های شدید و حتی فتح شهرها و مناطق به دست مردم(!) کردند.. سایت بالاترین از جمله این سایت ها بود که اخبار دروغ منتشره در آن بالاخره داد همفکران داخلی آن را که از نزدیک شاهد اوضاع شب چهارشنبه آخر سال بوده اند ، درآورد. در همین خصوص یکی از نویسندگان بالاترین نوشت: «خبرهای دروغین باعث لطمه زدن به بالاترین ودلسردی خوانندگان خواهد شد. دوستان لطفا فقط به خبرهای با منبع معتبر رای دهید.»

گفتنی است در ماه های گذشته ، هر بار سایت های فارسی زبان خارج کشور با حرارت تمام از فتح تهران(!) و سقوط کشور و...سخن به میان آورده اند اما پس از مدتی که دروغ آن ها آشکار شده ، به توجیهات مضحکی روی آؤرده اند که همین امر موجب سرخوردگی هواداران و همفکران آن ها شده است.روز 22 بهمن این سایت ها از ابتدای صبح مدعی شدند که سیل مردم سبز در حال فتح میدان آزادی هستند اما زمانی که تصاویر تلویزیونی میلیون ها تن از مردم را که با شعارهای حمایت از نظام به تصویر کشید و مشخص شد که پروژه اسب تروای فرقه سبز با شکست مواجه گردیده ، این سایت ها به فحاشی علیه یکدیگر روی آورده و هر یک دیگری را مقصر افتضاح پیش آ«ده معرفی کردند.

در حالی که این سایت ها طی هفته های اخیر شب چهارشنبه آخرسال را شب پایان عمر رژیم(!) تلقی کرده بودند اما رویای توهم آلود آنها شب گذشته  هم به حقیقت نپیوست ، باید از امروز  منتظر بود که این سایت ها علیه یکدیگر به فحاشی پرداخته و یکدیگر را به باد ناسزا بگیرند و تقصیر آخرین شکست سال 88 را به گردن یکدیگر بیندازند