مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/3/27
نظر
محمدرضا حسین‌نژاد عصر امروز در آیین بزرگداشت شهادت طلایه‌داران آفتاب و حزب موتلفه اظهار داشت: قبلا حکم دستگیری سران فتنه صادر شده بود، لیکن به خاطر موج‌سواری‌ها این موضوع به تاخیر افتاد.
وی افزود: کارهایی که آنان طی این مدت انجام دادند و جامعه را ملتهب و آرمان‌های شهدا را زیرپا گذاشتند، دستگیری آنان را ضروری می‌سازد.
حسین‌نژاد همچنین طرح عفاف و حجاب را از طرح‌های خوبی عنوان کرد که جامعه امروز نیازمند اجرای این طرح است.
وی گفت: واقعا در برخی از محیط‌ها به سبب وجود بدحجابی‌ها نمی‌شود حرکت کرد.
این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص وحدت نیروهای اصولگرا اظهار داشت: وحدت در بین نیروهای اصولگرا وجود دارد، البته اگر کدورت‌هایی نیز وجود دارد، می‌شود آنها را منسجم‌تر کرد.
وی در زمینه تغییرات در مدیریت ارشد استان نیز افزود: تا زمانی که این موضوع به قطعیت نرسیده نباید رسانه‌ای شود.
حسین‌نژاد با انتقاد از یکی از روزنامه‌ها و سایت‌ها در این خصوص بیان داشت: در این مورد نیز این رسانه‌ها با ما تماس گرفته و سوال کردند که ما در پاسخ اعلام کردیم که اطلاعی نداریم و این سایت و روزنامه دقیقا این صحبت را منعکس کردند، مگر می‌شود به عنوان نماینده مجلس در این زمینه بی‌اطلاع بود.
وی تصریح کرد: ما صرفا خواستیم تا این موضوع قبل از آنکه به قطعیت نرسیده، رسانه‌ای نشود.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین وجود تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را به نفع نظام و کشور دانست و گفت: این تحریم‌ها اگر وجود نداشت ما به سمت خودکفایی و استقلال نمی‌رفتیم.
وی ادامه داد: این تحریم‌ها برای استقلال و خودکفایی ما بسیار موثر خواهد بود.
حسین‌نژاد با بیان اینکه تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی نمی‌تواند کشور ما را محدود کند، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت‌های طلایی برای خودکفایی بیشتر کشور بهره بجوییم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست خردادماه را ماهی ویژه در طول ماه‌های سال عنوان کرد که شیرینی‌ها و تلخی‌های مختلفی را در خود جای داده است.
علی احمدنیا با بیان اینکه در این ماه قیام 15 خرداد 42، شهادت فداییان اسلام و حزب موتلفه را داریم، اظهار داشت: این شهدای بزرگوار در شرایطی که کشور را خفقان از سوی رژیم شاهنشاهی گرفته بود، به صحنه آمده و می‌خواستند تا این خفقان را بشکنند تا در پرتو آن انقلابیون در این عرصه بیشتر وارد شوند.
وی اعدام انقلابی حسنعلی منصور را در این راستا عنوان کرد و گفت: شهدای حزب موتلفه پس از دستگیری و دادگاهی شدن، تا آخرین لحظه از آرمان‌های خود عقب نشینی نکرده و سرانجام شربت شهادت نوشیدند.
احمدنیا خاطرنشان کرد: اقدامات شهدای حزب موتلفه باعث شد تا رعب و وحشتی در دل رژیم ایجاد شده و آنان احساس خطر کنند.