مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 89/3/28
نظر

یک سالی هست که هتاکی و اهانت به مقدس ترین مبانی دینی ...

مسجد لولاگر ...

قرآن کریم ...

امام و رهبری ...

ولایت فقیه ...

روحانیون ...

عاشورای حسینی ...

و ...

از سوی ایادی استکبار و فتنه جویان داخلی و به اصطلاح طرفداران سبز در ایران انجام می شود که متاسفانه عده ای از داخل نیز خواسته و ناخواسته و آگاهانه و نا آگاهانه آب به آسیاب دشمن می ریزند و از این گزند متاسفانه ظرفیت های عظیم سیاسی و اجتماعی فرهنگی نظام مقدس و همیشه پابرجای انقلاب اسلامی ایران را از حیث مناسبات داخلی و روابط بین المللی  اشغال نموده و منجر به پرخاشگریهای دیپلماسی بین المللی ناچیزی شده از جمله قطعنامه و تحریمهای اخیر ... تهدیدهای روسیه ... تهدید های اسراییل و امریکا ... بازیگوشیهای کشورهای عرب منطقه و چراغ سبزشان به امریکا و اسراییل برای ضربه زدن به ایران ووو...

انجام شده و هنوز هم ادامه دارد ...

در وقایع وقیحانه فوق که مورد لعن و نفرین همه آزادگان جهان است خیلی از بزرگان و اهل تربون و رای آوردگان و مجلس نشینان حتی گاهی اوقات به جسم محترمشان زحمت ندادند از صندلی راحت و پر مسئولیت و برخاسته از ... ملت را رهاکنند و موارد فوق را محکوم نمایند.

شاید مصداق یک بوم و دو هوا باشد و شاید مصداق...

به هر حال هتک حرمت به ساحت روحانیت و مرجعیت و دفتر مراجع عظام ضایعه ای است که از سوی دشمنان دین و مرجعیت در  این روزها قلب هر آزاده ای را مخدوش نموده است حال مصداق دفتر مرجعیت بربرخی اماکن مورد اهانت واقع شده صدق بنماید یا ننماید مهم نیست مهم آن است که در اذهان عمومی اهانت به دفتر مراجع در قم مطرح می شود که کلا محکوم است.

حال جالب این است که در این وانفسای یک بام و دو هوا حضراتی که تاکنون خواب تشریف داشته اند و بر صندلی گرم و نرم مجلس راحت لمیده اند یا از خواب بیدار شده اند یا خواب آنها را بیدار کرده است و اکنون زمین و زمان را محکوم و همه هجمه ها بر گردن نظام و دولت سوار می نمایند.

به خبر زیر از پارلمان نیوز دقت  فرمایید...

تابش: دود هتک حرمت مراجع تقلید به چشم عاملان آن خواهد رفت
پارلمان‌نیوز: دبیرکل فراکسیون خط امام(ره)گفت:مسئولان اجازه ندهند با اقدامات افراطی، جامعه دچار تشنج شود.
محمدرضا تابش در گفتگو با ایلنا ضمن محکوم کردن هتک حرمت و اهانت به مراجع تقلید و بیت آنها، گفت: هیچ‌گاه مسلمانان ایرانی این مسئله را نپذیرفته و افرادی که با افکار افراطی و تندروانه خودشان این حرکات را سامان‌دهی می‌کند، بدانند که در وهله اول دود آن به چشم خودشان خواهد رفت.
وی تاکید کرد: درخواست ما از مقامات مسئول امنیتی و وزارت کشور این است که جلوی این حرکات تندروانه را بگیرند و در جامعه و فضای سیاسی کشور آرامش برقرار کنند و اجازه ندهند با این‌گونه اقدامات افراطی، جامعه دچار تشنج شود.