مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/4/28
نظر
 مدیرکل تربیت بدنی استان یزد از سالن‌های نیمه تمام 1200 نفری، خانه کشتی و زمین چمن ورزشگاه امام خمینی اردکان بازدید کرد که در این مراسم سالن تیراندازی حوزه مقاومت 3 بسیج نیز به بهره‌برداری رسید.

سید غلامرضا  کمانه طی بازدیدی از شهرستان اردکان از مجموعه ورزشی آزادی، ورزشگاه احمدآباد، پیست سوارکاری، سالن ژیمناستیک ، مجموعه ورزشی چند منظوره طراوت و سالن نیمه تمام تنیس روی میز دیدن کرد.

وی در این سفر جلسه‌ای با جمعی از پیشکسوتان و کارمندان اداره تربیت بدنی شهرستان اردکان برگزار کرد و رییس تربیت بدنی شهرستان اردکان توضیحاتی در خصوص روند فعالیتهای انجام شده آن اداره ارائه داد .

همچنین زمین چمن مصنوعی شهرستان میبد با حضور مدیر کل تربیت بدنی استان یزد افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین اعرافی ، امام جمعه شهرستان میبد در این مراسم ضمن تشکر و قدرانی از دست اندرکاران ساخت این مجموعه، به ظرفیت و استعدادهای خوب ورزشی که در شهرستان میبد وجود دارد اشاره نمود.

وی اظهار داشت: در صورتی که حمایت مسؤولین ورزش استان از جوانان میبدی انجام گیرد مطمئن باشید این شهرستان می تواند قهرمانان زیادی را در سطح استان و  کشور معرفی نماید.

مدیر کل تربیت بدنی استان هم از مردم شهرستان میبد به نیکی یاد کرد و در خصوص پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان افزود: ‌در سطح استان تعدادی پروژه نیمه تمام وجود دارد که با همت و همیاری مسؤولین استان در آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

سید غلامرضا کمانه اضافه نمود: شهرستان میبد با وجود دو تیم فوتبال در لیگ دسته سوم کشور، با کمبود زمین چمن روبرو است که امیدواریم در آینده این مشکل را حل کنیم .

در این مراسم توسط مسئولین شهرستان میبد و مدیر کل تربیت بدنی استان هدایائی به رسم یادبود به دست اندرکاران ساخت این مجموعه اهداء شد.

.لازم بذکر است؛ زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهیدیه میبد با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی مورد بهره برداری  قرار گرفت .