مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/4/30
نظر
اختتامیه جشنواره جوان ایرانی در بخش تجسمی، در حالی در تالار وحدت به کار خود پایان داد که"شهرام شکوهی" از خواننده های غیر مجاز موسیقی، در مراسم اختتامیه این جشنواره روی سن حاضر شد تا به اجرای قطعاتی بپردازد که وزارت ارشاد از صدور مجوز برای آنها خودداری کرده بود!این اقدام در حالی در تالار وحدت و با سوت و کفهای حاضرین در تالار(!)اتفاق می افتد که کلیپهای غیر مجاز این خواننده از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در حال پخش می باشد!
 "شهرام شکوهی"،چند سال گذشته در یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در دبی(برای رقابت در خوانندگی!) حضور یافت و پس از آن اقدام به تولید آلبوم های غیر مجاز و کلیپ های مرتبط نمود که با استقبال همین شبکه ها روبرو شد!
 گفتنی است اجرای موسیقی توسط خواننده غیر مجاز در حالی در تالار وحدت صورت گرفت که "دکتر سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدعوین حاضر در این مراسم بود.
شایان ذکر است این برنامه به همت سازمان ملی جوانان در تالار وحدت برگزار شد.
تکمیلی:خبرنگار جهان پس از انتشار این خبر با مسئولین سازمان ملی جوانان تماس گرفت و از این "دعوت سوال برانگیز" پرسید که این مقام مسوول در پاسخ گفت:دعوت از این خواننده با مجوز وزارت ارشاد صورت گرفته است و ما در این رابطه کار غیر قانونی نکردیم. 
با این حساب بایستی به کارنامه درخشان مدیران فرهنگی کشور در وزارت ارشاد،  این نمونه اخیر را هم اضافه کرد.