مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/5/2
نظر

پدر معنوی اطلاح طلبان نقشهای جدید بازیگران فتنه را به آنان ابلاغ کرد
موسوی خویینی های جاسوس : سمنو پخته ایم !

محمد موسوی خویینی های جاسوس اخیرا در دیدار با برخی از عناصر حلقه ? جریان اصلاحات ضمن تاکید بر حرکت با شیب ملایم ، برای ادامه ی مسیر خواستار حداقلی شدن خواسته ها از فتنه ی سبز شده است .
وی در این جمع گفت : ما ? زخم عمیق به اینها ( نظام ) زده ایم . هم اکنون باید حوصله کنیم تا دیر یا زود از پا بیفتند !؟!

وی افزود : ما ? سمنو پخته ایم که پختن و جا افتادن آن زمان می برد !؟!
این مردک جاسوس همچنین در این دیدار با تاکید بر اینکه هم اکنون وقت خواسته ای حداکثری نیست  خواستار به حداقل رسیدن خواسته ها از سوی حامیان فتنه ی سبز شده است .
پدر معنوی اصلاح طلبان در ادامه ی دیدار با چهره های تاثیرگذار این جریان ، با اشاره به این موضوع ، که حضور در کف خیابان فعلا از دستور کار خارج شده ، تصریح کرد : ما باید طوری عمل کنیم که علاوه بر بازیابی ظرفیت گذشته برای برنامه های آینده ، ? جنگ فرسایشی را برای نظام ایجاد کنیم تا بتوانیم از فرصت پیش آمده در  این جنگ فرسایشی ظرفیت گذشته خود را بازیابی کنیم .
موسوی خویینی های جاسوس همچنین پیرامون بروز اختلافات عدیده در بین مدعیان رهبری جنبش و همچنین عدم به پایان رسیدن راهی که در پیش گرفته اند اظهارداشت : من بارها گفته ام نباید کوتاه آمد و اصلا قرار هم همین بوده که تا انتها پیش برویم اما تغییر روش در برخی موارد لازم است .
وی افزود : می گویند آقای خاتمی بریده و این روش کاری را قبول ندارد ، خوب نداشته باشد ، این آقا به من هم چیزهایی گفته است و من جوابش را نداده ام ؛ حالا چرا تحت تاثیر قرار می گیرید ؟ من به آقای موسوی عرض می کنم باید فشار بیاورید اما به روشی که گفته شد و با خواسته های حداقلی و شیب ملایم و از هر امکانی استفاده نمایید . مطمئن باشید شرع دست شما را باز گذاشته است !؟!
پدر معنوی دوم خردادیها در پایان با تاکید بر این موضوع که برای افرادی ، که عنوان رهبری جنبش را یدک می کشند ، نظیر میرحسین موسوی محارب ، هم اکنون نقش الهام بخشی تعریف شده است ، گفت : میرحسین و سایر رهبران جنبش باید نقش فرادستی و الهام بخشی به جنبش ایفا کنند و برای هر موضوع کوچکی در میدان حضور نداشته باشند تا از طریق همین الهام بخشی ، که برایشان تعریف شده ، بتوانند خواسته های حداقلی را فعلا بر جنبش حاکم کنند !؟!