مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/5/2
نظر

سران فتنه ؛ هر روز رسواتر از دیروز
در دفتر ژنو خاتمی خائن چه می گذشت ؟

محمد خاتمی خائن ، که این روزها اختلافاتش با دیگر سران فتنه به شدت بالا گرفته است و درصدد پیدا کردن راهی برای بازگشت و نفوذ دوباره به نظام می باشد ، در آستانه ی انتخابات سال 88 دفتری در شهر ژنو در کشور سوییس راه اندازی کرد که هدف نهایی فعالیت آن ارتباطگیری با آمریکا و جذب برخی منابع مالی بود .
دفتر ژنو برای مقدمه سازی انتخابات سال 88 بود و پولهای گوناگونی ، که به بهانه ی گفتگوی تمدنها از افراد و کشورهای مختلف گرفته می شد ، برای انتخابات بوده است .
براساس اسناد موجود ، برخی عناصر فتنه بدون شک با خارج از کشور در ارتباط هستند و این موضوعی است که به اثبات رسیده است . جالب این است که برخی از فرزندان آقایان نامه رسان سرویس MI6 انگلیس هستند و برای آقایان نامه می برند و می آورند .
بر طبق این گزارش ، یکی از بازداشت شدگان ، که از نزدیکان خاتمی خائن است ، در اعترافات خود به دفتر ژنو وی اشاره می کند و می گوید : بارها به خاتمی گفتیم که این دفتر مشکل ساز می شود اما توجهی نکرد . وی ادامه می دهد : یک بار در هواپیما نظر سفیر سوییس در خصوص دفتر خاتمی در ژنو را پرسیدم که ایشان گفت که این دفتر بهترین مکان برای ارتباط خاتمی با آمریکا و غرب است !
خاتمی هر زمان که به دفتر ژنو می رفت با آقایان رسام ، بهنود ، خانم کاملیا انتخابی فر و شیلر ملاقات می کرد . وی هر موقع که آنجا می رفت ، ساعتها با این افراد پشت درهای بسته جلسه داشته است .
براساس این گزارش ، تمام مشاورین مرکز گفتگو تمدنها با ? مساله مخالف بودند : 1- گرفتن پول از خارج کشور برای مرکز 2- افتتاح دفتر در ژنو . خاتمی با افتتاح ژنو اهدافی را دنبال می کرد که مهمترین آنها رابطه با آمریکا ، ارتباط بیتشر با داووس و شخصی بنام شواد ، ‌رییس برگزاری داووس ، که ارتباط دوستانه ای با خاتمی داشت .
این چهره ی نزدیک به خاتمی می گوید : در دیداری ، که با سفیر سوییس داشتم ، از او در مورد آقای خاتمی و دیدارهایش پرسیدم که در جواب گفت : آقای خاتمی وقتی به ژنو می آید کاری به ما ندارد و به کارهای خودش می پردازد . نکته ی مهمی که به آن اشاره کرد و گفت : اوباما که رییس جمهور شده و آقای خاتمی هم قصد کاندیداتوری دارد ! ‌این دفتر گفتگوی تمدنها مکان خوبی برای همکاری این 2 نفر خواهد بود !؟!