مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/5/2
نظر

برگ دیگری از وابستگی دولت خاتمی خائن
اسناد نفت و گاز ایران روی میز ? شرکت صهیونیستی

براساس قراردادی ?/? میلیون دلاری ، که سال 83 در دولت خاتمی خائن و در دوره ی وزارت نفت بیژن زنگنه با ? شرکت ایتالیایی به نام بین امضا شده بود ، قرار شد این شرکت با انجام مطالعات همه جانبه ای طرح جامع ارتقاء ساختار شرکت ملی نفت را بنویسد و اجرا کند .
هدف از اجرای این طرح این بود که با اجرای این تغییر ساختار شرکت ملی نفت ایران به یکی از ? شرکت برتر نفتی جهان تبدیل شود .
این شرکت طی ? ماه از مهر 83 تا فروردین 84 فاز اول این قرارداد را ، که جمع آوری جزییات اطلاعات ساختاری و تشکیلاتی بخش نفت و گاز کشور است ، از شیوه های مختلف ، از جمله جمع آوری اسناد و مدارک و مصاحبه با بخش قابل توجهی از مسئولین ارشد وزارت نفت و شرکتهای زیرمجموعه ، به انجام رساند .
نتایج مطالعات این شرکت ایتالیایی به قدری ضعیف بوده است که قابل استفاده نبود !؟!
شرکت ایتالیایی بین پس از جمع آوری همه ی اطلاعات نفت و گاز کشور و ارائه ی طرح ضعیف خود اعلام کرد : به دلیل اینکه ایران تحریم است قادر به ادامه ی همکاری با ایران نیست !!!

به همین دلیل ، فاز دوم این طرح با مبلغی بسیار کمتر به ? شرکت داخلی ، که زیرمجموعه ی دانشگاه شهید بهشتی است ، واگذار شد .
شرکت بین ایتالیا ? شرکت تحقیقاتی و مطالعاتی است که در سال 1973 تاسیس و در بیش از 43 نقطه از جهان دارای دفاتر تجاری و اداری است . دفتراصلی و مقر مدیریت شرکت bain نیز در کشور آمریکا و در ایالت boston قرار دارد . رییس شرکت بین ایتالیا خانمی است به نام اوریت گادیش که از صهیونیستهای متولد اسراییل و عضو ارتش اسراییل است و پدر وی نیز از نظامیان رده بالای رژیم صهیونیستی بوده است !؟!