مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/6/27
نظر
بر اساس اظهارات یک مقام اگاه ، یکی از مسئولین بلند پایه سیاسی در اروپا با ارسال پیامی به یکی از سرکردگان جریان فتنه ازاو خواسته است تا با انتشار نامه ای سرگشاده با ژستی مردم مدارانه از غرب درخواست کند که فشار تحریم ها را علیه ایران کاهش دهند.

این اقدام در حالی در دستور کار غربیان و احتمالا جریان فتنه قرار گرفته است که جبهه مشارکت و شخصیت های مطرح مجموعه های اقماری فتنه اعلام کرده بودند ادامه تحریم ها به نفع آنان است و غرب را تشویق به تشدید این روند کرده بودند.


این گزارش حاکی است همسر یکی از سران فتنه که شواهد و اسناد نشان می دهد کمتر از شوهرش متوهم نیست برای نوشتن نامه به غرب در زمینه لغو تحریم ها از سوی شوهرش اصرار دارد و او را تشویق می کند که با بیشتر جدی گرفتن جریان خارجی کاری کند که شاید جریان فتنه ازبن بست فعلی بیرون آید.

خبرهای رسیده می افزاید همسر آقای متوهم برای تشویق او برای پیام دادن اصرار دارد.

او می گوید: که حتما باید به پیغام غرب از سوی سران فتنه پاسخ مثبت داده شود تا شاید دو پروژه به بن بست رسیده از وضعیت فعلی خارج شوند.

1. پروژه شکست خورده تحریم های غرب علیه ایران

2. وضعیت سران و جریان فتنه در ایران

این حرکت را می توان ازسویی عقب نشینی غرب و ازسویی دیگر نوعی نان قرض دادن سیاسی به فتنه گرالنی تلقی کرد که ثبات سیاسی درایران را هدف گرفته اند و بارها با مواضع خیانت بار زمینه فشار هرچه بیشتر بر کشور را از سوی غربی ها فراهم اورده اند.به هرحال باید درنظر داشت که مردم اظهارات مکرر شخصیت های شناخته شده فتنه و مواضع جناحی و گروهکی انان را در باره تحریم ها فراموش نمیکنند.