مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/7/21
نظر
 

 

یدیعوت‌آحارونوت: لبنان به احمدی‌نژاد خوش‌آمد گفت

خبرگزاری فارس: یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به استبال مردم لبنان از رئیس جمهوری ایران در بیروت، نوشت که لبنان به احمدی‌نژاد خوش‌آمد گفت.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت " با تیتر "لبنان به احمدی نژاد خوش آمد گفت " به حضور رئیس جمهوری ایران در بیروت اشاره کرد.
این رسانه اسرائیلی نیز تلاش کرد حضور احمدی نژاد در لبنان را اینگونه جلوه دهد که رئیس جمهوری ایران از سفر به لبنان برای تقویت حزب الله استفاده خواهد کرد.
یدیعوت آحارونوت به نقل از یکی از لبنانی‌های استقبال کننده از احمدی نژاد نوشت: وقتی به موضوع نبرد علیه اسرائیل می‌رسیم ما و ایران منافع مشترکی داریم.
دیگر روزنامه‌ها و رسانه‌های صهیونیستی نیز به بازتاب سفر مهم و تاریخی احمدی‌نژاد به لبنان پرداختند.

 

 
 مسافت پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهوری؛
مردم لبنان با قرار گرفتن در دو سوی مسیر حرکت کاروان حامل رئیس جمهور با در دست داشتن پرچم ایران و تصاویری از امام (ره) ، مقام معظم رهبری و دکتر احمدی نژاد تعلق خاطر خود را به ارزش های
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

سکوت خبری شبکه‌های آمریکایی در باره سفر احمدی نژاد به لبنان،
معدنچیان شیلی رسانه‌های آمریکایی را نجات دادند

شبکه‌های خبری آمریکا که همواره رخدادهای بین‌المللی را در راس اخبار خود دارند، در خصوص سفر رسمی رییس‌جمهوری کشورمان به لبنان، سکوت کامل اختیار کرده اند.

 

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس از بیروت گزارش داد که محمود احمدی نژاد در نخستین سفر تاریخی به لبنان، مورد استقبال صدها هزار نفر از مردم این کشور قرار گرفت.

استقبال باشکوه لبنانی‌ها از احمدی نژاد در خیابان امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور اسلامی ایران پس از ورود به خاک لبنان و در مسیر فرودگاه به کاخ ریاست جمهوری لبنان با استقبال کم‌نظیر مردم لبنان روبرو شد.

 

سفر دو روزه رییس‌جمهوری کشورمان به لبنان در راس اخبار امروز رسانه‌های روسیه قرار دارد و این رسانه‌ها آن را یک سفر تاریخی خواندند.

 
بازتاب گسترده سفر احمدی‌نژاد به لبنان در رسانه‌های صهیونیستی

خبرگزاری فارس: سفر رئیس جمهوری به لبنان که با استقبال گسترده مردم و مقامات این کشور روبه‌رو شده است در صدر اخبار رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری انگلیسی رویترز گزارش داد: هزاران شهروند لبنانی امروز صبح برای استقبال مردمی از محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور ایران در جاده منتهی به فرودگاه رفیق الحریری، تجمع کرده بودند.

رییس جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه بیروت گفت: دشمنان دو ملت ایران و لبنان وقتی می‌بینند اینها در کنار یکدیگر هستند، در وحشت به سر می‌برند.

 

روزنامه اسراییلی هاآرتص اذعان کرد: سفر آقای احمدی‌نژاد به لبنان هیچ خطری برای منطقه نداشته و آنچه تاکنون از سوی رسانه‌های غربی عنوان شده، چیزی جز غوغاسالاری نبوده است.

 

مسافت پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهور؛
استقبال با شکوه، تاریخی و بی نظیر لبنان از رییس جمهوری اسلامی ایران

رییس جمهوری اسلامی ایران در مسیر پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهوری لبنان مورد استقبال گرم ، صمیمی و پرشور و بی نظیر مردم لبنان قرار گرفت . »

رییس جمهوری اسلامی ایران در مسیر پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهوری لبنان مورد استقبال گرم ، صمیمی و پرشور و بی نظیر مردم لبنان قرار گرفت .

 

 

 

آغاز مذاکرات خصوصی  رؤسای جمهور ایران و لبنان

خبرگزاری فرانسه:


یک خبرگزاری غربی در گزارشی از ورود احمدی نژاد به بیروت، استقبال از رئیس جمهوری ایران در لبنان را ویژه و بسیار صمیمی توصیف کرد.
 

پس از برگزاری مراسم استقبال صورت گرفت؛

پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی از محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی کشورمان توسط میشل سلیمان رییس جمهور لبنان، مذاکرات خصوصی رؤسای جمهور دو کشور آغاز شد.
استقبال رسمی میشل‌سلیمان از رییس‌جمهور

در کاخ بعبدا صورت گرفت

محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان پیش از ظهر امروز در کاخ بعبدا مورد استقبال میشل سلیمان رییس جمهور لبنان قرار گرفت.
بی سابقه‌ترین استقبال مردم لبنان از یک رییس‌جمهور

پس از ورود احمدی نژاد به بیروت صورت گرفت؛

مردم لبنان با تجمع در دو سوی مسیر حرکت کاروان حامل محمود احمدی نژاد، برای استقبال از رییس جمهور ایران اسلامی لحظه شماری می‌کنند.
گل فشانی و برنج پاشی لبنانی ها برای استقبال از رییس جمهور

حاشیه های یک خوش آمد گویی چند ساعته؛

استقبال کنندگان لبنانی در طول مسیر به رسم آیین و سنت خود با پاشیدن برنج خشک و گل افشانی شادمانی خود را از حضور دکتر احمدی نژاد در کشورشان نشان دادند و در مسیر حرکت کاروان ...
 
 
بیروت - همزمان با سفر آقای محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران به لبنان 17 سند همکاری بین وزیران و مسئولان دو کشور به امضا رسید. بیروت -

 

عکس/ نصب تمثال رهبر انقلاب در مرز رژیم‌صهیونیستی

مردم لبنان تمثال حضرت آیت الله خامنه ای و آرم جمهوری اسلامی را در چند متری شهرک‌های صهیونیستی نصب کردند.

  

استقبال تاریخی و بی سابقه لبنان از احمدی نژاد

مردم لبنان پس از حضور رئیس‌جمهور کشورمان در این کشور با در دست داشتن تصاویر مقم معظم رهبری، احمدی‌نژاد و پرچم ایران و لبنان از هیئت ایرانی حاضر در لبنان استقبال کردند.

 

 
 

  

اعتراف رسانه‌های غربی به قدرت‌نمایی ایران در منطقه

همزمان با ورود رییس جمهور به لبنان صورت گرفت

صدای آمریکا نوشت: ایران با کمک‌های بسیار به مقاومت اسلامی در زمان درگیری‌های لبنان و اسرایبل توانست رابطه سیاسی خوبی با لبنان برقرار کند و به‌ویژه به دنبال درگیری مرزی میان ...
 
 
علی مطهری که رفتارهای دور از بصیرت وی موجب فاصله گرفتن اصولگرایان مجلس از او شده است، در جوسازی علیه رئیس‌جمهور همزمان با سفر تاریخی فرزند ملت ایران به لبنان ناکام ماند
 
 
 

موسوی: استقبال کنندگان احمدی نژاد در لبنان ، ایرانی اند!

وی که گویا توهم را به اوج رسانده گفته که اگر از احمدی نژاد استقبالی در لبنان بشود مطمئنا استقبال کنندگان ایرانی هستند!