مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/7/29
نظر

**** انفعال خبری خبرنگاران اردکان برای هر کسی مشهود است به گونه ای که اگر خبرگزاریهایی که در اردکان نمایندگی دارند را مرور بفرمایید(ایسنا - ایرنا - کیهان - اطلاعات - ...) کمتر خبری از اردکان در آنها مشاهده خواهید کرد حتی در سایت ایسنا که خبرنگار رسمی و نمایندگی در اردکان نیز دارد هر چند روز یکبار فقط خبری از نماینده اردکان بر خروجی خود دارد و گویا خبرنگاران رسمی این خبرگزاریها زحمتی برای تهیه اخبار ندارند.

ازخبرگزاریها که بگذریم اگر اردکانیهای عزیز سرکی به خبرهای شبکه تابان هم بزنند جز چشم انتظاری و عاقبت نامیدی از شنیدن نام شهرستان چیزی دستگیرشان نخواهد شد.

در اغلب روزها در خبرهای عصر و شب شبکه تابان نامی از اردکان و خبری از اردکان پخش نمی شود در حالی که خبرهایی که به نظر آنچنان مهم نمی آید از شهرستانهای دیگر مخصوصا ... پخش می شود که رویدادهای مهمتر از آن در اردکان رخ داده وخبری از آن نیست.

به جاست عزیزانی که بار مسئولیت نمایندگی خبرگزاریها و رسانه ها را رسما بر دوش گرفته اند همتی مضاعف به خرج دهند تا اردکان عزیزمان در این دنیای رسانه ای از قافله عقب نماند.

*افتتاح بزرگترین میدان (‏چادر ملو) در اردکان با حضور مسئولین شهرستان و استان

این میدان در ورودی شهر اردکان و از زیبا ترین و بزرگترین میدانهای استان می باشد.

**مراسم اهدا جوایز 102 نفر برندگان طرح بزرگ بینات در محل کانون مدرس با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، شهردار محترم و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان از سوی موسسه قرآنی بینات اردکان برگزار شد.

3 نفر کمک هزینه عتبات عالیات - 3 نفر کمک هزینه مشهد مقدس و 96 نفر جوایز ارزنده دیگر

***جوایز برندگان مسابقه جاده های آسمان امشب در مصلای اردکان توزیع می شود همراه با برنامه سخنرانی استاد نقویان

بیش از 5000 نفر در این مسابقه شرکت داشتند.

**** این روزها پشت سر هم پیامکی به روی تلفن همراه خیلی از دوستان می آید مبنی بر دریافت رشوه میلیاردی (‏سه و نیم میلیارد ناقابل )‏ نماینده اردکان ویزد از یک نهاد دولتی ...؟؟؟؟!!!!! اولا نهاد دولتی آنهم در دولت مکتبی و اصولگرا و رشوه ؟؟؟!!! آنهم به نمایندگان مخالف دولت ؟؟؟!!!

به هر حال مبنا بر این است که تا بناشد چیزکی مردم نگویند چیزها...

کاش مثل دیگر موارد شفاف سازی می شد...