مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/8/11
نظر

* جلسه تودیع و معارفه رسمی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان در محل فرمانداری و با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیرکل کمیته برگزار و در این جلسه از زحمات برادر ندایی از مسئولین خدوم و زحمتکش تقدیر و برادر خلیلی به عنوان مدیر جدید این نهاد معرفی گردید.

** حرف و حدیثها در خصوص تغییر مدیریت بخشداری خرانق در گوشه و کنار شهر به گوش می رسد چنانچه خوانندگان گرامی مطلعند چند روز پیش اسماعیلی از این سمت تودیع و خواجه سروی به جای ایشان معارفه گردید.

*** امام جمعه اردکان و نمایندگان اوقاف و فرمانداری در بازدیدی از مهد شکوفه های قرآنی موسسه بینات اردکان با برنامه های این موسسه قرآنی مردمی آشنا شدند.

قابل ذکر است موسسه قرآنی بینات اردکان و موسسه قرآنی نور الزهرا(س)‏از تنها موسسه های رسمی وفعال در زمینه های قرآنی در سطح شهرستان می باشند. که مجوز فعالیت آنها از سوی دار القرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور صادر شده است.

در این موسسه فعالیتهای آموزشی و ترویجی قرآن کریم صورت می گیرد.

**** راهپیمایی روز 13 آبان از خ 7 تیر به سمت مصلای امام خمینی(ره) اردکان برگزار خواهدشد.

***** دوره تربیت مربی قرآن کریم از سوی موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان اجرا می شود علاقمندان می توانند  همه روزه ساعت 8 تا 12 به محل موسسه واقع در خ شهید باهنر بعد از دبیرستان نمونه خ پاسداران مراجعه نمایند.

****** مسابقات قرآنی اداره اوقاف اردکان برگزار می شود علاقمندان جهت ثبت  نام در رشته های ترتیل ، صوت و لحن ، مفاهیم و تفسیر می توانند به این اداره مراجعه نمایند.

******* تعدادی از فعالین قرآنی و جوانان و طلاب شهرستان اردکان در نامه ای به دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و دیگر ارگانهای ذیربط اعتراض خود را مبنی بر معرفی خانم فاطمه خاتمی به عنوان قرآن پژوه برتر اعلام داشتند در بخشهایی از این نامه آمده است فردی که حتی از تحصیلات ساده کلاسیک و حوزوی برخوردار نیست و تاکنون هیچ فعالیت ثمر بخش پژوهشی در زمینه قرآن کریم انجام نداده و تنها به منظر بهره برداریهای سیاسی در جلسات قرآنی شرکت می نماید و به کرات شاهد تناقض گویی های ایشان در برداشت از آیات کریمه الهی بوده ایم اکنون به عنوان قرآن پژوه برتر معرفی شده که جای بسی تاسف و تامل است .و باید به روند تعیین نخبگان در جامعه شک و تردید وارد آورد که اگر در همه زمینه ها این گونه عمل شود واحسراتا به آینده علم و تحقیق و پژوهش در کشورمان ...

در این نامه که به نهادهای مختلف رونوشت شده است بر عدم کارشناسی بودن این انتخاب  تاکید شده است.

******** رفتار حسنه اسلامی یکی از خصوصیاتی است که لازمه هر کارگزار در دولت اسلامی است لذا از جمله معیارهای سنجش محبوبیت و عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی  برخورد ظاهری آنهاست . در این خصوص چند تن از مدیران و کارکنان ادارات دولتی نسبت به برخورد سنگین و خشک یکی از مدیران ارشد شهرستان گلایه مندند که انشاء الله این مشکل مرتفع خواهد شد. توضیحات بشتر در صورت لزوم در بخشهای بعدی درج خواهد شد.

********* اخیرا تعدادی از جوانان که خود را مریدان رئیس جمهور معرفی نموده اند در نامه ای به نهاد ریاست جمهوری و دیگر ارگانهای ذیربط نسبت به رانت خواری و تخلفات بسیار کلان  یکی از نمایندگی های بیمه اردکان اعتراض نموده و ضمن اعلام ظاهر کاری مسئول این نمایندگی در حمایت از دولت در عین مشی مخالف با دولت وابستگی او به یکی از اعضای ستادهای انتخاباتی را دلیل پیشرفت بسیار کلان این نمایندگی دانسته اند. جزییات این خبر در صورت تاییدو صحت آن درج خواهد شد.

**********  هر چند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی مدتی زیادی فاصله است ولی از گوشه و کنار به گوش می رسد که قرار است بازهم تجربه تلخ انتخابات مجلس قبلی در اردکان تکرار شود و آن تجربه تلخ چیزی نیست جز تلاش دو رکن قاعده یک مثلث برای ارتقا و رای آوری راس مثلث... حال بیابید مجهولات مثل روز روشن این مثلث را ... !!! در عین حالی که دو قاعده این مثلث هرکدام به تنهایی برای از میدان به در کردن راس مثلث آمده بودند ولی در مجموع هر دو در واقع در کنار هم در رای آوری و ارتقاء راس کوشیدند.

ای کاش مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید کمی وحشت کند ...