مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 89/9/29
نظر

مطلب زیر  در قسمت نظرات ثبت شده  از سوی یکی از دوستان برای اردکان نیوز ارسال شده است که عینا جهت اطلاع خوانندگان  درج می شود:

همگامی مسئولین هیئت صدرآباد اردکان در محرم 89  با فتنه گران عاشورای 88

فراموش نکرده ایم که فتنه گران عاشواری 88 با حمله به هیئات مذهبی و عزاداران  اقدام به آتش زدن تصاویر مبارک امام ورهبری نمودند ، و اکنون در محرم امسال مسئولین هیئت عزاداری صدر آباد اردکان در اقدامی تامل برانگیز تصاویر مبارک امام و رهبری را از سر در هیئت پایین آورده و از نصب آن در طول دهه محرم امتناع ورزیدند.

این اقدام بیانگر مخالفت علنی دست اندرکاران این هیئت با امام و رهبری است .

قابل ذکر است مسئولین فعلی هیئت صدر آباد اردکان در انتخابات سال گذشته از طرفداران  کاندیدای شکست خورده و فتنه گران بوده اند که بارها در شهرستان اردکان به انتقادات علنی علیه نظام و رهبری و دولت خدمتگزار نیز مباردت ورزیده اند.

 

به نظر می رسد مسئولین فرهنگی شهرستان در خوابی عمیق به سر می برند.

از یک طرف در چند مورد از هیئت های عزاداری در ایام محرم تصاویر سران فتنه نصب می شود و از طرف دیگر در سالگرد فتنه عاشورای 88 طرفداران اصلاحات دورغین در اردکان از نصب تصاویر امام و رهبری در هیئت صدر آباد اردکان خودداری می کنند و در روزهای پایانی دهه محرم الحرام به صورت علنی تصاویر امام و رهبری را از سر در هیئت  پایین آورده و در مکانی بسیار ناشایست قرار می دهند که به گفته اهالی محل ، توهین علنی به تصاویر امام و رهبری تلقی می شود.

سئوال اصلی ما از سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر ارگانهای دست اندکار است که بر چه اساسی مسئولین هیئت های مذهبی را گزینش می کنند .

در حالی که بر اساس آموزه های عاشورایی هیئت های مذهبی باید مبلغ ولایت و ولایت مداری باشند ، شاهد هستیم که دراردکان ما غالب هیئت های عزاداری مبلغ ضد ولایت فقیه هستند.