مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/9/30
نظر

نامه جمعی از جوانان دلسوز اردکانی که اخیرا به مراجع ذیصلاح ارسال شده

(به جهت رعایت احترام اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردکان این نامه به طور اختصار و با حذف اسامی و برخی از بندها در اردکان نیوز درج می شود.)

شورای های اسلامی شهر و روستا پیشتاز قانونمداری و قانون مندی می باشند . حال اگر در روند فعالیت این نهاد مقدس خللی در قوانین جاری پیش آید چه کسانی مسئول رسیدگی می باشند.

هرچند در قانون مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش بینی های لازم در این خصوص به عمل آمده ولی مراجع رسیدگی آنچنان که باید و شاید به وظایف خود عمل نمی نمایند.

چند نمونه :

1- بر اساس تبصره 2 ماده 26 قانون شوراهای اسلامی در صورتی که هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر یا روستا در محل حوزه انتخابیه سکونت نداشته باشند بلافاصله بایستی از سوی هیئات حل اختلاف استان رسیدگی و آن عضو سلب عضویت گردد.

  مدتها ست که یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردکان در اردکان سکونت ندارد و عدم سکونت ایشان در شهر اردکان محرز است ...

ولی دریغ از رسیدگی مسئولین ...

جوابگو کیست ؟

مسئول رسیدگی به اجرای قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی کیست ؟

2- بر اساس بند ط ماده 29 قانون شوراها معتادان به مواد مخدر و مصرف کنندگان مواد افیونی حق عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا ها را ندارند...

آیا وقت آن نرسیده که شواهد ، سوابق و اسناد موجود رو شود ؟

جمعی از جوانان شهرستان اردکان در راستای احترام به قوانین مقدس جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارند تا با ارائه سوابق و شواهد و اسناد در خصوص دو مورد فوق به هیئت محترم حل اختلاف استان در خصوص سلب عضویت از برخی اعضای شورای اسلامی شهر اردکان کمک نماید.

امید است با اجرای قوانین شاهد پیشرفت شهر اردکان باشیم.