مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 89/10/19
نظر

در اولین حرکت مردمی بر ضد دیدار کنندگان با سران فتنه ، مردم مومن و انقلابی خمین در اعتراض به نماینده اشان که به دیدار خاتمی(اصلی ترین سران فتنه) رفته بود راهپیمایی نمودند.

این حرکت انقلابی سرآغازی است بر ضد نمایندگان اقلیت مجلس که حرکتی خائنانه به مردم انجام دادند.

امید است مردم اردکان نیز از این حرکت انقلابی درس بگیرند...

 در همین راستا  بخشهای نامه ای از سوی جمعی از مردم ولایتمدار اردکان در زیر درج می گردد.

به نام خدا

دبیر محترم شورای نگهبان

ریاست محترم قوه قضاییه 

 رئیس و هیئت رییسه محترم مجلس شورای اسلامی

ولایتمداری و حفاظت از آرمانهای امام و شهدا را بزرگانی چون سید روح الله  خاتمی و شهید محراب صدوقی به ما مردم کویر نشین آموختند و نمی دانیم در گذر زمان رنگ تزویر کدام "ملک ری " فرزندان عالمان دیارمان را فریفته که پشت به ملت کرده اند و تبر بر ریشه امام و انقلاب می کوبند...

...در این میان اقدام خائنانه نماینده مردم اردکان آقای تابش در دیدار با سران فتنه به ویژه دیدار اخیرش با خاتمی ار محکوم و  تقاضای رسیدگی به این امر را داریم و خطاب با ایشان می گوییم :

آقای تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

شما که محور اصلی  دیدار نمایندگان اقلیت با خاتمی خائن بودید؟ برای مردم مواضع شما روشن است هرچند در گذشته با زیرکی تمام به اصطلاح دم به تله ندادید...

یادتان هست شما سردمدار امضاء گرفتن از نمایندگان بودید در آن نامه کذایی..؟؟؟ و دست آخر خودتان امضاء نکردید و در توجیه امضاء نکردنتان گفتید (( می خواهم باز هم رای بیاورم))

یادتان هست در راهپیمایی اعتراض آمیز 9 دی 88 نمایندگان مجلس حاضر نشدید کرسی گرمتان در مجلس را رها کنید و همصدا با مردم ایران اسلامی  فتنه را سرکوب نمایید.

یادتان هست از جمله اولین کسانی بودید که با موسوی و کروبی خائن دیدار کردید و در عکس یادگاری که با موسوی فتنه گر گرفتید ژست شما ماندگار ترین عکس خبریتان شد.

یادتان هست دردیدار قبلی اتان با خاتمی (سر کرده منافقین و فتنه گران و ستون پنجم امریکا و اسرائیل و انگلیس در ایران) که به آن افتخار هم می کردید ... چه گذشت و در جواب نمایندگان اصولگرای مجلس چگونه سخن راندید...

دیگر مردم انقلابی اردکان وجوانان ولایتمدار و دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تاب خیانت های پیاپی را ندارند...

خاتمی ، دایی شماست ؟؟؟ باشد  ... ولی تا نام نمایندگی مردم ولایتمدار اردکان را یدک می کشید حق ندارید رسما و در قالب یک شخصیت وابسته به مردم به دیدار این خائن بروید ...

از شورای محترم نگهبان وقوه قضاییه و هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ، خواستاریم رسیدگی به این موضوع را در سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از این موجب رنجش دل مجروح خانواده محترم شهدا و ایثارگران ومردم انقلابی اردکان نگردد.

مردم ولایت مدار اردکان