مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 88/2/10
نظر
کروبی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «هولوکاست در حقیقت وجود دارد، عده‌ای واقعاً کشته شده‌اند چه تفاوتی می‌کند که 6000 نفر بوده‌اند یا 6 میلیون نفر، انکار این موضوع فایده‌ای برای ایران ندارد.

 این کاندیدای اصلاح‌طلب به نماینده آسوشیتدپرس در کنفرانس مطبوعاتی به طور محرمانه گفته است، رهبری ایران از احمدی‌نژاد در انتخابات حمایت می‌کند.

 خبرنگار نشریه اسرائیلی گفته است: «در طول جلسه محرمانه، ایشان(کروبی) از حمایت قطعی آیت‌الله خامنه‌ای از احمدی‌نژاد خبر داد.»

کروبی گفت، اگر انتخاب شود با تغییرات اساسی که در دولت به وجود می‌آورد، خواهد توانست ایران را دوباره در جهان به سال‌های قبل از 2004 و در زمان رئیس‌جمهور پیشین، محمد خاتمی، بازگرداند.

 هاآرتص ادامه می‌دهد: غلامحسین کرباسچی، رئیس ستاد انتخاباتی کروبی هم گفته است: «طبق نظر کارشناسان، ایران از مسیر توسعه خارج شده است،‌ چهار سال گذشته کوتاهی و غفلت در انجام پروژه‌های سودمند انجام شده است. چهره‌ای که از رئیس‌جمهور ایران اکنون در جهان شناخته شده است، فردی بدون خرد می‌باشد. اگر موفقیت حاصل شود می‌توانیم تغییر بزرگی در این دیدگاه به وجود آوریم.»

گفتنی است این خبر هنوز از سوی کروبی تایید نشده است.اما اگر صحت داشته باشد، جای تاسف است که آقای کروبی پس از اعلام نظر قطعی رهبر انقلاب، نظر قطعی رهبری را بر روی شخص خاصی دانسته اند!

یادآوری می شود، طی روزهای اخیر کروبی برای کسب آرای قشر خاصی، دیداری با ساسی مانکن خواننده رپ داشته و بیانیه ای علیه اعدام کودکان! منتشر کرده است