مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 89/11/26
نظر

نمایندگان مجلس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، موسوی، کروبی و خاتمی در صحن علنی پارلمان تجمع غیرقانونی فتنه‌گران آمریکایی را محکوم کردند.
به گزارش از  فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق آغاز جلسه علنی خود با اشاره به نقش آمریکا در مخالفت با انقلاب مصر و نقش ایران در حمایت از این انقلاب به دسیسه‌های جدید آمریکا برای ایجاد ناامنی در کشور ایران و برپایی تظاهرات انحرافی 25بهمن‌ماه توسط ایادی آنها اشاره کرد.
نمایندگان مجلس بعد از اتمام نطق لاریجانی مقابل جایگاه هیئت رئیسه جمع شده و فریاد سر دادند که: "موسوی، کروبی، اعدام باید گردند " این نمایندگان همچنین تاکید کردند: "ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای " و "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده ".

به گزارش جهان، برخی از چهره‌های فراکسیون اقلیت مجلس از جمله محمدرضا تابش نماینده اردکان، علی محمد مقیمی نماینده خمین، محسن نریمان نماینده بابل، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، علی اکبر اولیا نماینده یزد از نمایندگانی بودند که در واکنش به عملکرد 180 نماینده دیگر در محکومیت سران فتنه و اغتشاشات روز گذشته بر صندلی خود نشستند و شعاری ندادند. 
گفتنی است 180 نفر از نمایندگان مجلس با برخاستن از صندلی‌های خود در جایگاه هیأت رئیسه حاضر شده و شعارهای "مرگ بر موسوی"، "مرگ بر کروبی"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای" و... سرمی‌دادند. 
در همین رابطه لاریجانی خواست ابعاد مختلف ماهیت افراد ضد انقلاب را بررسی و گزارشی از نتایج بررسی‌های خود به مجلس ارائه دهند تا نمایندگان بدانند با این جریان چگونه برخورد کنند.