مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/11/27
نظر

درخت شوم تعلل و تسامح در قوه قضاییه تا کی می خواهد با خون جوانانمان آبیاری شود...

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: امید است تا با اقدام جدی و سریع قوه قضائیه در محاکمه موسوی و کروبی مانع از فوران خشم انقلابی مردم در برخورد با این دو دست ‌شانده عوامل استکبار بشود.

ایران اسلامی در انزجار از  عوامل استکبار یکپارچه ندای : مرگ بر موسوی ، کروبی ، خاتمی

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یقَتَّلُواْ أَوْ یصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ ینفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْی فِی الدُّنْیا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ(مائده/33)

سزاى کسانى که با [دوستداران‏] خدا و پیامبر او مى‏جنگند و در زمین به فساد مى‏کوشند، جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند. این، رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.

"گوش های خودتان را باز کنید من همان‌طوری که با شاه عمل کردم و هم ملت ما همان‌طوری که با محمدرضا عمل کرد، با اشخاصی که بخواهند فساد ایجاد کنند، با اشخاصی که بخواهند تشنج ایجاد کنند، با اشخاصی که می‌خواهند صف‌آرایی کنند در مقابل دادستانی، در مقابل مجلس، در مقابل ارگان‌های دیگر من همان خواهم کرد که با محمدرضا کردم ". امام‌خمینی(ره)

اکنون در حالی وارد سی و سومین بهار انقلاب اسلامی شده‌ایم که شاهد رویش جوانه‌های این انقلاب در سایر بلاد مسلمین هستیم. لبنان، عراق، مصر، تونس تنها بخشی از گواهان این مدعا هستند که پیام آزادگی و مقاومت در مقابل طاغوت و استکبار انقلاب اسلامی را به درستی شنیده و درک نموده‌اند. امروز موج عظیم بیداری اسلامی در سر تا سر بلاد اسلامی حاکم شده است.

چه کنیم که عده‌ای افراد مغلوب هوی و هوس‌های نفسانی و گرفتار ظلمات درونی نمی‌توانند این خروش بیداری مبعث از انقلاب اسلامی را بشنوند. چه کنیم که برخی از عوامل دشمن مستکبر همیشه در کمین نظام اسلامی دیده بر حقایق عالم بسته اند.

خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ. چه کنیم که فتنه‌گران دیروز و آشوب‌طلبان و محاربان امروز حقایق وقایع را به گونه‌ای دیگر تفسیر نموده و سعی در مصادره نهضت بیداری اسلامی به نفع مطامع پوچ و باطل خویش دارند. یحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَن مَّوَاضِعِهِ .

کسانی که سال گذشته فتنه‌ای بی‌سابقه در مصاف با نظام اسلامی تدارک دیده و به راه انداختند، کسانی که نشاط انتخابات88 را با نادانی خویش به هیجان مبدل کرده و سپس با طرح ادعای دروغین و دیکته شده دشمنان مغضوب مردم، تقلب در انتخابات را مطرح کرده و با لگدمال نمودن قوانین، آشوب و اغتشاش جشن حضور چهل میلیونی مردم را به تلخی کشاندند، کسانی که چرخ پیشرفت کشور را با منفعت‌طلبی خویش کُند کرده و موجبات کشته و مجروح شدن بسیاری از هموطنان مسلمانمان را فراهم آوردند و راه را برای ترور دانشمندان هسته‌ای‌مان توسط مزدوران اسرائیل و آمریکا هموار نمودند؛ امروز همان‌هایی هستند که بیست و پنج بهمن را به روز اغتشاش و آشوب تبدیل کرده و اصرار خویش در ادامه مسیر غلط و دشمن شادکن دیروزی را نشان می‌دهند.

جای تعجب نیست از اینکه این دشمنان امروزی انقلاب نتوانستند کثرت جمعیت و ندای مردمی شرکت‌کنندگان در 9 دی88، 22بهمن88، 14 خرداد89، 9دی89، 22بهمن89 و هزاران تجمع کوچک و بزرگ در جای جای میهن اسلامی را بشنوند. به راستی چه باید کرد تا این دو و سایر همراهانشان صدای تنفر و بیزاری و اعلام برائت ملت از آنان را بشنوند؟

آیا جز این نیست که اینان از فضای رأفت اسلامی سوء استفاده کرده‌اند؟ مگر غیر از این است که هزاران شکایت مردمی از سران فتنه به دستگاه قضایی کشور ارسال شد و مسئولان دستگاه قضایی به خاطر برخی مصالح از محاکمه سران فتنه بازایستادند؟ به راستی چرا باید عرصه برای تاخت و تاز این دشمنان نظام اسلامی گشوده باشد؟ و چرا عده‌ای بی‌گناه از مردم کشور و مأمورین انتظامی و نیروهای فداکار بسیجی تاوان ندانم کاری‌ها ، آشوب‌گری‌ها و اغتشاشات این دو را بدهند؟ مسئول خون‌های به ناحق ریخته شده و جبران خسارت‌های مادی و معنوی بوجود آمده از اغتشاشات و آشوب‌های سال گذشته و 25بهمن امسال کیست؟

این را نیز ناگفته نگذاریم عملکرد دستگاه‌های مسئول در تعلل و برخورد با این دو متهم فرصت‌طلب و ایجاد هزینه‌ای دیگر برای مردم و نظام اسلامی و نیز عملکرد نیروی انتظامی در فتنه سال گذشته و اغتشاش دیروز درعدم برخورد جدی و شایسته با آشوب‌گران برای ما محل سؤال و ابهام است؟

ریاست محترم قوه قضائیه؛

دیگر وقت آن رسیده است که به درخواست دیرین مردم در محاکمه سران دیروزی فتنه و دشمنان امروزی حکومت اسلامی جامه عمل پوشیده و هزاران صفحه مدرک و مستندات موجود در محکومیت این دو را به دادگاه عدل اسلامی عرضه نمایید.

حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی؛

شما در عملکرد گذشته‌تان نشان داده‌اید که بر اجرای دقیق قانون و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی اصرار دارید و به طور قاطع با خاطیان برخورد نموده‌اید. اکنون زمان آن فرا رسیده است برخورد عدالت‌محور و بدون اغماض از اتهامات این دو متهم بزرگ خسارات بی‌شمار مادی و معنوی به حکومت اسلامی را عملی کنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) ضمن محکومیت اقدامات آشوب‌طلبانه دو معاند نظام اسلامی و دیگر محاربان در ایجاد و شکل‌گیری برخی ناآرامی‌های بیست و پنجم بهمن‌ماه از دستگاه‌های مسئول به وی‍‍ژه نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواستار است با دو متهم اصلی و مسببان این حادثه و سایر آشوب‌گران برخوردی فوری، قاطع و مطابق قانون گردد.

به نظر می‌رسد برخی خواص خاموش و دارای موضعی مبهم نیز اکنون خط و ربط خویش را به صورت دقیق و واضح از این معاندین جدا نمایند.

امید است تا با اقدام جدی و سریع قوه قضائیه مانع از فوران خشم انقلابی مردم در برخورد با این دو دست ‌شانده عوامل استکبار بشود زیرا این همان مصداق لبیک به ندای امام راحل و مجاهد کبیر قرن است که فرمودند: "و مردم و جوانان حزب‌الهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. "