مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 89/12/25
نظر

آنانکه ضجه مظلومین غزه، لالایی خوابشان بود، باشد که با نهیب 9 ریشتری بیدار شوند!+تصاویر دیدنی

زمین، سینه‌زن ژاپن: دنیا پر از مظلومیت است و زمین و دریای ژاپن مظلومتر از همه جا، سینه زن مرگ انسانیت ساکنان خویش است. ژاپنی ها سال هاست که مردمی مهجور از درک قانون حیات انسانی بوده اند.  

ضجه مظلومان عالم، لالایی خواب غیرت در مردم شرق دور: غرّش مخوف جنگندهای اف 22 صهیونیستی بر سر کالسکه های بی دفاع کودکان لبنان، برای مردم ژاپن اما، انگار لالایی خواب از دنیای انسانی بود، لالایی بی خیالی از تن سوخته کودکانی بود که در آغوش مادرشان، بوی کباب فسفری می پراکندند. و من هر چه در آن روزها گریه می کردم و برای بیداری مردم ژاپن دعا می کردم، سودی نبخشید، آنها هرگز در حمایت از کودکان پاره پاره لبنان و فلسطین، قدمی برنداشتند و مثل سنگ سکوت کردند و قهقرا شدند. و کودکان فاجعه 22 روزه غزه، هر روز با صدای خیلی بلند برای بیداری مردم جاهل ژاپن، گریه می کردند اما ژاپنی ها در شرق دور، دور از درک انسانیت و مروت، مشغول دنیا بودند؛ و سعی می کردند خانه هاشان را ضد زلزله بسازند تا خدا نتواند خراب کند آن را. ژاپن نماد جنگ با قدرت خدا شده بود و در نخوت انسان زدگی، ابلیس را تمرین و خدا را تمرّد می کرد.

 برای مشاهده مطلب مربوط به شهید راشل کوری، کلیک کنید

زلزله بلدوزر کاترپیلار شصت هزار کیلویی، چند ریشتر بود، وقتی بدن راشل کوری را به زیر  می کشید؟ ضمن تسلیت عروج حضرت معصومه سلام الله علیها،  به سالگرد شهادت راشل کوری نزدیک شده ایم. کسی که نماد بیداری استراتژیک در جهان است، اما شهادت مظلومان و دلخراش او هم نتوانست ژاپنی ها را با انسانیت و آسمان، آشتی دهد. و حالا من چقدر خوشحالم که خدا قبل از زلزله قیامت، تصمیم به بیداری مردم خفته و احیای سنگواره ژاپن گرفت. تا بتوانند زلزله قلب یک مادر را بفهمند، وقتی به جای پستانک، ترکش بمب خوشه ای را در دهان بچه اش می بیند. تا بفهمند، هنوز برای اندازه گیری فاجعه مرگ یک مادر در جلوی چشمان فرزند، هیچ دستگاه زلزله نگاری، اختراع نکرده اند؛ تا بفهمند زلزله بلدوزر کاترپیلار شصت هزار کیلویی صهیونیستها چند ریشتر است، وقتی که روی بدن مقدس شهید راشل کوری جولان می داد! خدا دوست ندارد بندگان ژاپنی اشت در بی خبری از شعور انسانی، غرق دنیا باشند؛ خدا آنان را برای خودش آفریده است.

مردم ژاپن باید به آغوش انسانیت و خالق خود برگردند!
بیداری اسلامی در خاور میانه و دست کم، بیداری انسانی در شرق دور! خدا نمی خواهد مردم ژاپن به جهنم بروند، باشد که مسئولان ما به جای خبر اول گذاشتن کمک به ساخت دنیای ویران ژاپن، به فکر احیای ابدیت آشتناک و مخوف جهنمی باشد که در کمین اکنون ژاپن است! «إنّ زَلزَلة الساعةِ شیءٌ عظیم» حج/1.

«و بسیاری از جن و انس را برای جهنم آفریدیم، آنان دل هایی دارند که با آن نمی فهمند، و دیدگانی دارندکه با آن نمی بینند، و گوش هایی دارند که با آن، نمی شنوند؛ آنان مانند چارپایان هستند بلکه گمراهتر» اعراف/ 179؛ از حیوان های انسان تا انسان های حیوان!

 

 

اینک شهادت یک مادر لبنانی در آغوش فرزندش

ژاپنی ها! بیدار شوید!