مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 89/12/26
نظر

شنیده شده ( م .خ)( از سران فتنه) به تکاپو افتاده است !
گفت  : این تکاپو همان دست وپا زدنه ، ظاهرا دارد کسانی را واسطه قرار می دهد ودرخواست آتش بس دارد !

 

1- گفتم مزدوری بنام واحدی که از کشور گریخته وبدامن اربابانش پناه برده است ، اعلام داشته امکان ندارد کروبی توبه نامه بنویسد !

گفت  : این جاسوس آمریکایی را بیخ گوش کروبی کاشته بودند تا از شیخ ساده لوح وطماع سواری بگیرند ، اما فکر نمی کردند که وقتی نغمه های شیطانی قطع شود ، شیخ بخود آمده و استغفار خواهد کرد ، به این مزدور که وجودش از حرام انباشته است می گوئیم ، اتفاقا امکان دارد وشیخ توبه نامه نوشته و مطالب بسیار عجیبی هم بزبان آورده که هروقت مسئولین صلاح بدانند به گوش همه خواهند رساند .

2- گفتم  چه خبر از سه شنبه کذایی قرقه وخط ونشان هایی که کشیده بودند .

گفت : باد هوا بود ، آتش زدن سطل زباله وترقه بازی تمام زور اراذل واوباش وخانواده معدومین منافقین بود که توسط مردم کنترل وسرکوب شد ، حالا لابد می خواهند جشن وسورور مردم را در شبکه های ماهواره ای پای خودشان بگذارند ، ولی بیاد داشته باشید که این مراسم مردمی سالی یکبار است وشما دیگر نمی توانید پشت اینگونه مراسم مخفی شوید .

3- گفتم  سفر پادشاه اردن به ایران لغوشد !

گفت :الحمدلله ، فقط مانده لغو سفر مشایی به آمریکا ! (اینها پوست خربزه های مشایی زیر پای دولت است )

4- گفتم آقازاده فراری با ارسال یک نامه به مسئولین کشور ، ملاقات خودرا با ضد انقلاب تکذیب کرده وگفته که این چه نوع دفاع از اسلام است که با آبروی افراد بازی می شود ، ریشان مجددا به نظام توهین کرده است .

گفت :ظاهرا این آقازاده اشرافی که با پولهای بیت المال مشغول سازماندهی وتوطئه چینی است فراموش کرده که فراری است و تحت تعقیب قانون می باشد وبرای سرش جایزه تعیین کرده اند ، تواگر آبرو داشتی خیانت نمی کردی ،فرار نمی کردی وبه ملکه انگلستان پناهنده نمی شدی ، لابد می خواهی بگویی توهم مثل خواهرت رفته بودی خرید !

5- گفتم آمریکایی ها مجددا گفته اند که از اپوزسیون حمایت خواهند کرد !

گفت : مگر حمایتشون را قطع کرده بودند ؟!

6- گفتم عربستان وامارات برای سرکوب شیعیان به بحرین قشون کشی کرده اند !

گفت :آمریکایی ها برای اینکه بتوانند پایگاه 5 دریایی خود را حفظ کنند از مزدوران عربستان وامارات استفاده کرده اند ، ولی مطمئن باشند بحرینی ها چه شیعه وچه سنی از پس این مزدوران بر می آیند .

7- گفتم جریان فرقه کاملا در خدمت منافقین قرار گرفته است !

گفت :جریان فرقه همان منافقین بودند که سالها در درون نظام نفوذ کرده بودند ، ودر سال 88 فکر می کردند کار تمام است خودشان را لو دادند .

8- گفتم یکی از کارشناسان امنیتی آمریکا اعلام کرد دولت واشنگتن، در رسیدن به اهدافش برای تسلط دائمی بر کشورهای خاورمیانه، به ویژه نزدیکی با دولت ایران
شکست خورده است.

گفت : ایشان ودیگران که چیزی برای پنهان کردن ندارند ودستهای خود را بالا برده اند ، در ادامه اعتراف کرده است که : ایران به اهدافی که در نظر داشت دست یافته است و تغییرات منطقه خاورمیانه در راستای اهداف ایران شکل گرفت البته باید به این کارشناس گفت که هدف اصلی ایران اهتزاز پرچم اسلام بر فراز جهان و هموار کردن راه ظهور منجی عالم بشریت می باشد و آنزمان که منکوب قدرت حق شدید ، ایران به هدفش رسیده است .

9- گفتم معمر قذافی صهیونیسم گفته است اگر به لیبی حمله شود ما با القاعده متحد می شویم و....

گفت :الان که حمام خون به راه انداخته و فوق جنایت وخونخواری را به نمایش می گذارد با چه کسی متحد شده است !

10- گفتم شنیده شده خاتمی به تکاپو افتاده است !

گفت  : این تکاپو همان دست وپا است ، ظاهرا دارد کسانی را واسطه قرار می دهد ودرخواست آتش بس دارد !