مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 89/12/28
نظر
 بازتاب سفر کم استقبال خاتمی به زادگاهش در سایتهای خبری ...
خدا وکیلی اگه مردم اردکان واستان یزد بر اساس انتظاری که خاتمی و دار و دسته اش داشتند از سفر خاتمی استقبال کرده بودند الان وضعیت خبر رسانی این موضوع این چنین بود ... دقیقا مشخص است که اگر استقبال مردم زیاد بود الان آنچنان تو سایتهای خبری بوغ و کرنا می کردند که گوش فلک کر می شد ... ولی مجبورن گند این افتضاح را بالا نیاورند ...)
 ( هنوز هم دریغ از بازتاب این افتضاح در سایتهای حامی فتنه ... هر چند تنها در چند وبلاگ خبرهایی درج شده که آن هم با درج اخباری از روی توهمات می خواهند آتش این حسرت و این افتضاح را سرد نمایند)
( تازه با این همه درخواست، هنوز هیچ عکس یا فیلمی از این افتضاح در هیچ جایی درج نگردیده ... ( نباید هم فیلم و عکسی درج شود ... البته پیشنهاد می شود مثل دفعه های قبل با جایگزینی تصاویر استقبال از دیگران و تصاویر سالهای گذشته و با بهره مندی از فن آوری فتوشاپ کمی از آلام خود بکاهید ...)
 آهان شاید طرفداران محمد خاتمی فتنه گر در عصر پارینه سنگی زندگی می کنند که حداقل امکاناتی از جمله موبایل دوربین دار  نداشته اند که تصاویر این استقبال به قول خودشان شور انگیز وتاریخی را ثبت نمایند تا قسم حضرت عباسی باشد بر رد ادعاهای امثال ما ها ...)
کاربران جامعه مجازی اگر به خود زحمتی بدهند و در سایتهای جستجوگر انواع واژه های مربوط به سفر خاتمی به اردکان در اسفند 89 را جستجو فرمایند به محدود نشانیهایی برمی خورند که البته خیلیهایش از آن ( اردکان نیوز - کچیب نیوز - طلوع یزد ) است و مابقی همانند:
ویژه؛حواشی سفر سید محمد خاتمی به زادگاهش اردکان در اسفند 1389 یکی دیگر از نشانه های بیزاری مردم فهیم و انقلابی از سران فتنه و حامیان فتنه است.
  • سایت خبری رهوا : خاتمی با استقبال مفتضحانه وارد زادگاهش شد +حواشی
  • شبکه خبری زمان: ورود خاتمی بااستقبال مفتضحانه به اردکان

  • لینک خبر اردکان نیوز در رجا نیوز:مردم اردکان از خاتمی استقبال نکردند ( قسمت سایر رسانه ها)

  • ندای مرگ بر خاتمی در زادگاه خاتمی

  • نویسنده : (ع . ح . ا) جمعه 27 اسفند 89


  •