مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/1/30
نظر
یحیی زاده با اشاره به اینکه افرادی اقدام به توهین علیه رئیس جمهور و مسئولان می کنند که استدلالی ندارند و تصورمی کنند نمی توانند با منطق به هدف خود برسند گفت: برخی افراد برای حفظ منافع شخصی خود و برای مطرح شدنشان به رئیس جمهور و مسئولان توهین می کنند.

سید جلال یحیی زاده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درگفت وگو با شبکه ایران، با اشاره به برخی توهین‌های صورت گرفته توسط برخی مداحان علیه رئیس‌جمهور و مسئولان نظام گفت: توهین به افراد به هیچ وجه مورد تایید آموزه‌های دینی و فرهنگ ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه توهین از سوی افراد بی‌منطق صورت می‌گیرد تصریح کرد: توهین حربه کارزار ناجوانمردانه است.

به گفته یحیی‌زاده افرادی اقدام به توهین علیه رئیس‌جمهور و مسئولان می‌کنند که استدلالی ندارند و تصور می‌کنند نمی‌توانند با منطق به هدف خود برسند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه برخی افراد برای حفظ منافع شخصی خود و برای مطرح شدنشان نسبت به رئیس‌جمهور و مسئولان توهین می‌کنند، در عین حال گفت: در صورتی که انتقاد از روی خیرخواهی، مصلحانه و مشفقانه باشد اشکالی ندارد اما اگر به انتقام تبدیل شود به مصلحت نیست.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس تصریح کرد: اقدام توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور مورد سوءاستفاده رسانه‌های ضدانقلاب که سردمدار توهین هستند، قرار می‌گیرد.

یحیی‌زاده خاطرنشان کرد: رسانه‌های ضدانقلاب نیز احساس می‌کنند راه دیگری ندارند و به همین دلیل اقدام به توهین می‌کنند.