مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/2/21
نظر
چرا "ما" در بازگوئی مظلومیت "آیات" در مانده ایم!" آِیات" شاعره 20 ساله بحرینی واقعا وجود داشته، واقعا دستگیر شده واقعا شکنجه روحی و جسمی شده و سرانجام جنازه اش را در هم شکسته تحویل خانواده اش داده اند. همانطور که عرضه "بازگوئی مظلومیت" بهیا عبدالرسول، زن 30 ساله شهید بحرینی را هم نداشته ایم. همینطور که "جواهر عبدالامیر" بحرینی را هم  با گلوله مستقیم آل صهیون به شهادت رسید و ما ساکت ماندیم.

 

1- در حوادث سال 88 دستگاههای تبلیغاتی استکبار از "ندا" پتکی سنگین برای خرد کردن وجهه و شخصیت نظام ایرانی اسلامی ساختند و همین طور کاه را کوه خواندند و جمهوری اسلامی را حکومتی آدم کش و مخصوصا زن ستیز معرفی کردند! تا انجا که برخی برای رد این اتهام مجبور شدند یک مستند با ستاره های بی حجاب بسازند بلکه یک جوری این اتهام را نفی کنند و ثابت کنند "ندا" را نه جمهوری اسلامی بلکه انگلیسی ها کشته اند!
 
2- رسانه های استکباری در این اموراستادند آنها از زن فسادی که هنوز سالم و قبراق مشغول گذران عمر است و اتهام قتل همسرش را به عشق وصال فاسقش پذیرفته، چماق تبلیغاتی بزرگ ساختند و چماقی که از ترس آن حکم سنگسار این زن فاسق لغو شد و شاید فردا پس فردا با سلام و صلوات طرف را آزاد کنند تا برود و به زندگی اش برسد.
 
3- اما چرا "ما" در بازگوئی مظلومیت "آیات" در مانده ایم!" آِیات" شاعره 20 ساله بحرینی واقعا وجود داشته، واقعا دستگیر شده واقعا شکنجه روحی و جسمی شده و سرانجام جنازه اش را در هم شکسته تحویل خانواده اش داده اند. همانطور که عرضه "بازگوئی مظلومیت" بهیا عبدالرسول، زن 30 ساله شهید بحرینی را هم نداشته ایم. همینطور که "جواهر عبدالامیر" بحرینی را هم  با گلوله مستقیم آل صهیون به شهادت رسید و ما ساکت ماندیم.
 
4- آیا این تعداد زن و دختر شهید بحرینی برای کوبیدن پتک حقوق بشر بر سر آل صهیون و آل خلیفه کافی نیست؟ آیا دستگیری زنان باردار بحرینی بهترین سوژه برای یک فعالیت رسانه ای محکم علیه جنایت کاران حاکم بر بحرین نیست؟پس چرا ما برای دفاع از مظلومین ناتوانیم؟چرا "آنها" در دفاع از باطلشان توانمند و محکم اند و "ما" برای دفاع از حقمان لال و دست بسته ایم.
 
5- خطاب این نوشته فعالین غیر دولتی است!حقیر هیچ توقعی از دستگاههای دولتی و حکومتی ندارم.آنها کارمندند و تابع روسای خود و باید به فکر حقوق آخر ماه و میز قدرتشان باشند. دهها دفتر و معاونت و مشاورت امور زنان صرفا دکورند وزینت الرجال اند! چرا باید از مجموعه های که فلسفه آنها "دکور" است توقع دفاع از زنان مظلوم بحرینی آن هم در سطوح بین المللی داشت!؟ آنهائی هم که درد دین دارند با بیداری انسانی خواندن این انقلاب ها توسط ریاست محترم جمهور در ملاء عام و فتنه خواندن انقلاب های مردمی در محافل خاص، مجبور به سکوت و عزلت نشینی شده اند.
 
6- از خانم های نمایده مجلس هم خصوصا در قضایای بحرین و بویژه ظلمی که به دختران و زنان بحرینی رفته سپاسگزاریم! بزرگواران کولاک کرده اند!برای نجات یک اقدام نمادین (مثلا حاضر شدن در مجلس با تصاویر و اسمی زنان مظلومه و شهدای بحرینی) هم محذوریت داشته اند؟