مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/4/29
نظر

به گزارش یزدان نیوز براساس اطلاعات واصله، گزینه جدی نماینده رهبری در استان و امام جمعه یزد، آیت الله ناصری یزد؛ امام جمعه شهرکرد است. وی از شاگردان حضرت امام می باشد که سال ها در نجف اشرف از محضر ایشان بهره برد.وی با حکم حضرت امام (ره) بعنوان نماینده ایشان و امام جمعه شهرکرد منصوب گردید که تا کنون این مسوولیت ادامه دارد.ایشان متولد سال 1323 و همچنین نوه دختری آیت الله حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی است. گفتنی است پس از انصراف آیت الله وافی، سایت های خبری دیگر، گزینه های مختلف دیگری را برای این سمت پیش بینی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار طلوع یزد، علی الظاهر بررسی گزینه های مناسب دیگر توسط مبادی ذیربط آغاز شده است. یکی از گزینه های جدی که قبل از این نیز مطرح شده بود، آیت الله سید محمد رضا مدرسی، عضو فقهای شورای نگهبان است. با وجود استنکاف آیت الله مدرسی، درخواست های مردمی فراوان و نیز از سوی حوزه های علمیه یزد برای پذیرش این جایگاه از سوی وی وجود دارد.
آیت الله سید محمد رضا مدرسی، فرزند ارشد مرحوم حضرت آیت الله سید جواد مدرسی(ره) امام جمعه موقت و نیز از علمای بنام و محبوب یزد می باشد که هم اکنون در حوزه علمیه قم درس خارج فقه را تدریس می کند.
آیت الله سید محمد علی مدرسی، برادر آیت الله سید محمد رضا مدرسی و نیز حجة الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد یزد، از گزینه های دیگر مطرح به شمار می روند.