مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/4/29
نظر

رییس بهزیستی اردکان با اعلام اتمام عملیات عمرانی ساختمان تحقیقات سالمندانی این شهرستان اظهار امیدواری کرد: سرای سالمندان اردکان در هفته دولت افتتاح و راه‌اندازی شود و با تامین تجهیزات این مرکز به همت مسئولان، مشکلی برای راه‌اندازی آن نخواهد بود.

علی شاکر صبح امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: هفته بهزیستی فرصتی برای بروز احساسات نوع دوستانه ایرانیان است.
وی با بیان اینکه روحیه خیری و نوع‌دوستی همواره در مردم ایران وجود داشته است، افزود: هفته بهزیستی فرصتی برای بروز احساسات نوع دوستانه ایرانیان، انجام اعمال عام‌المنفعه و رخ نمایی و تحقق فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی است.
رئیس اداره بهزیستی اردکان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در طول هفته بهزیستی بیان داشت: راه‌اندازی نمایشگاه معلولان، دیدار با امام جمعه، شرکت کارمندان بهزیستی در نمازجمعه، نشست با فرماندار، مراسم تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان اداره بهزیستی و دیدار با خانواده‌های معلولان از جمله برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان اردکان در هفته بهزیستی است.
شاکر در بخش دیگری از سخنان خود، مهم‌ترین دغدغه معلولان را اشتغال دانست و بیان داشت: در سال گذشته، 348 نفر از مددجویان و معلولان و خانواده‌های زیرپوشش آنها از خدمات بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی استفاده کرده‌اند و 670 میلیون ریال در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است.
وی همچنین از تدوین برنامه‌ای مدون و منسجم در زمینه اشتغال معلولان در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: با جدیت در حال جمع‌آوری اطلاعات معلولان جویای کار شهرستان اردکان هستیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مددجویان گام‌های موثری در این زمینه برداریم.
شاکر اظهار امیدواری کرد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی سازمان بهزیستی در سطح کشور، به زودی مشکل اشتغال مددجویان به عنوان اصلی‌ترین دغدغه آنها برطرف شود.
رئیس بهزیستی اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرکت فرزندان مجموعه هدف بهزیستی اردکان در کلاس‌های هنری خطاطی، نقاشی و سرود افزود: هر سال این ارگان برنامه‌های اردویی و تفریحی استانی و کشوری در شهرهای نیر و تنکابن برای این قشر در نظر می‌گیرد که با استقبال خوبی مواجه شده است.
شاکر همچنین با اعلام اتمام عملیات عمرانی ساختمان تحقیقات سالمندانی این شهرستان اظهار امیدواری کرد: سرای سالمندان اردکان در هفته دولت افتتاح و راه‌اندازی شود و با تامین تجهیزات این مرکز به همت مسئولان، مشکلی برای راه‌اندازی آن نخواهد بود.
وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به ارتباط بهزیستی اردکان با خیران، این ارتباط را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مردم خیر شهرستان اردکان 4 میلیارد ریال در سال گذشته به صورت مستقیم و غیرمستقیم به سازمان بهزیستی کمک کرده‌اند.