مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : چهارشنبه 90/4/29
نظر
فرمانده انتظامی کشور از اجرای طرح برخورد جدی عوامل انتظامی با هنجار شکنان ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.

فرمانده انتظامی کشور از اجرای طرح برخورد جدی عوامل انتظامی با هنجار شکنان ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.
سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح چهارشنبه با بیان این خبر در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان مرکزی افزود: اگر چه روزه خواری به دلایل مختلف شرعی اعم از مسافرت افراد، بیماری و... اشکالی ندارد اما این مسئله جواز افراد برای تظاهر به روزه خواری در ملاء عام نیست.

وی افزود: ماه مبارک رمضان از شأن و جایگاه بالایی در فرهنگ دینی مردم ما برخودار است لذا نیروی انتظامی اجازه نمی دهد عده ای هنجار شکن با تظاهر به روزه خواری در ملاء عام این ارزشها را از بین ببرند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه تلاش در راستای تسهیل شرایط روزه داری در ایام مبارک رمضان در دستور کار نیروهای انتطامی سراسر کشور قرار دارد، گفت: تسهیل ترافیک در ساعات نزدیک افطار در کنار برخورد با هنجارشکنان از دیگر وظایف نیروهای انتظامی سراسر کشور در ماه مبارک رمضان است.

سردار احمدی مقدم در بخش دیگر سخنان خود لازمه دینداری افراد جامعه را تامین امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: امنیت به عنوان پیش نیاز پیشرفت و توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در جامعه لازمه دینداری افراد است.

وی افزود: در شرایطی که غرب با نشانه گرفتن ارزشهای دینی کشور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا با ترویج بی بند و باری و فساد اخلاقی دین را از جامعه اسلامی ما از بین ببرد، نیروهای امنیتی و انتظامی کشور با هوشیاری در برابر فتنه دشمنان از تحقق این اندیشه های ناپاک جلوگیری می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به تلاش دشمنان نظام در راستای ترویج استفاده مواد مخدر در جامعه اسلامی ایران بیان داشت: متاسفانه در کشور ما امروز مواد مخدر پایه وقوع بیشتر جرائم است.

وی با بیان اینکه برنامه دشمنان در ترویج استفاده مواد مخدر در جوامع هدف از جمله ایران بسیار دقیق و برنامه ریزی شده است، گفت: حضور بیش از 250 میلیون نفر معتاد در دنیا گویای این مهم است.

سردار احمدی مقدم افزود: ریشه بسیاری از جرائم به وقوع پیوسته در کشور در اعتیاد است و افرادی که وارد دایره اعتیاد می شوند در واقع وارد دایره ناهنجاری های اجتماعی می شوند.