مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 90/4/31
نظر
اعتراض ضد انقلاب به مواضع خاتمی
جناب خاتمی! شما و اصلاح‌طلبان دنباله رو شما شاید قیمت‌تان به همین ارزانی باشد که فرموده‌اید، تن و بدن خودتان است و نرخش دست خودتان، اما جدا گمان نمی‌کنم مردم ایران قیمت‌شان دیگر تا این حد نازل باشد.

صراط" - مواضع ضد و نقیض خاتمی پیرامون شرکت مشروط یا عدم شرکت در انتخابات و اصرار بر عدم برائت از سران و حامیان فتنه ،ضمن اینکه جایگاه متزلزل او بین نیروهای طرفدار نظام و انقلاب را کاملا نابود کرده است ، صدای حامیان رییس جمهور اصلاحات را هم درآورده است.
به گزارش صراط نیوز ،سایت ضد انقلابی ایران گلوبال با درج مقاله ایی انتقاد آمیز از مواضع اخیر خاتمی ضمن توصیف شروط وی برای شرکت در انتخابات با عنوان "نرخ خاتمی" نوشت: آقای خاتمی، کار از این چیزهائی که شما نرخ خود کرده‌اید گذشته! اینکه فضا باز بشود یا نشود، اینکه قانون اساسی رعایت بشود یا نشود، اینکه بگذارند شما سر صندوق‌های رای ناظر بگذآرید یا نگذارید، حتی اینکه زندانی‌ها آزاد بشوند یا نشوند، آقای خاتمی، اینها همه آب نبات است! مگر بچه گول می‌زنید جناب خاتمی؟
این مقاله با انتقاد شدید از زمینه چینی خاتمی برای بازگشت بی سر و صدا به عرصه سیاسی کشور افزود: آقای خاتمی! امروز حتی جوانان کم تجربه این مملکت هم به حرف‌های شما که گوش می‌دهند خوب می‌دانند که به این کار شما می‌گویند وسط دعوا نرخ تعیین کردن و آدرس عوضی دادن، و خوب می‌فهمند که این‌گونه حرف زدن در واقع چیزی نیست به جز چیدن زمینه برای خیانتی بزرگ به مردم با شرکت در انتخابات.
در ادامه این نوشته ، با "ارزان" ارزیابی کردن قیمت خاتمی برای حضور در انتخابات و سخن گویی از طرف مردم کشور آمده است: جناب خاتمی! شما و اصلاح‌طلبان دنباله رو شما شاید قیمت‌تان به همین ارزانی باشد که فرموده‌اید، تن و بدن خودتان است و نرخش دست خودتان، اما جدا گمان نمی‌کنم مردم ایران قیمت‌شان دیگر تا این حد نازل باشد.
نویسنده در بخش دیگری از این مقاله با انتقاد از ضعیف بودن شروط خاتمی و عدم پیگیری جدی وی برای بازگشت سران فتنه به صحنه سیاسی کشور افزوده است: در بحثی که ایشان ارائه داده، در کل صحبت‌ها یا به اصطلاح مطالباتی که در مورد انتخابات مطرح‌ کرده است، به جز یک نکته، یعنی آزاد شدن کروبی و موسوی (که همان را هم البته به صراحت بیان نکرده)، تقریبا تمام موارد دیگری که مطرح کرده مواردی است که وجود یا عدم وجودشان بسته به احساسات قضاوت کننده دارد!
شایان ذکر است یکی از نکاتی که همواره طی سالیان گذشته از طرف دلسوزان کشور مورد تاکید بوده است حفظ فاصله و مشخص بودن مرز با جریانات ضد انقلابی بوده است که البته عدم رعایت این نکته و کم رنگ شدن مرزها با ضد انقلاب و دلخوش کردن به حمایت های مغرضانه آنها، کار را به جایی رسانده که اکنون افرادی نظیر خاتمی و جریان متبوعش نه بین نیروهای معتقد به نظام از جایگاه قابل قبولی برخوردارند و در عین حال از طرف حامیان دیروز ماورا مرزهای خود نیز مورد سرزنش و تحقیر قرار می گیرند.
همچنین از نظر تحلیلگران، شروط اخیر خاتمی برای شرکت در انتخابات، فرار به جلوی وی و تلاشی برای فرار از پاسخگویی به اقدامات خلاف قانونی و ضد امنیتی وی و حامیانش در فتنه سال 88 ارزیابی می گردد.