مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 90/4/31
نظر

امروز جمعه 31 تیر :

شهرکرد: ناصری امام جمعه شهرکرد:
بنده سرباز ولایت هستم و آقا و مقام معظم رهبری امر بفرمایند بنده در یزد خدمت خواهم کرد.
یزد: معزالدینی امام جمعه موقت یزد:
امام جمعه جدید یزد هفته آینده معرفی می شود و نمازجمعه هفته آینده به امامت ایشان اقامه خواهد شد.

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد،با اشاره به احتمال حضور خود در استان یزد تاکید کرد: بنده سرباز ولایت هستم و آقا و مقام معظم رهبری امر بفرمایند بنده در یزد خدمت خواهم کرد و ماموریت را ادامه می دهم. 
به گزارش ایرنا،آیت الله "محمدرضا ناصری یزدی " در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهرکرد افزود:بنده در این زمینه تحت فرمان مقام معظم رهبری هستم و چنانچه ولی فقیه امر بفرمایند به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان یزد فعالیت خواهم کرد.
به گفته وی، پس ار درگذشت امام جمعه فقید یزد،رایزنی های برای حضور در یزد، با اینجانب شد که اگر مقام معظم رهبری دستور دهند به استان یزد نقل مکان خواهم کرد و باز هم برای خدمت به اتقلاب و اسلام دریغ نخواهم کرد.
امام جمعه شهرکرد،در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با ارائه گزارشی از عملکرد دو دهه حضور خود در چهارمحال وبختیاری تاکید کرد:در راستای تحقق منویات رهبری برای وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف مردم گام هایی برداشته شد و هیچ گاه در این استان از گروه و جناح های سیاسی حمایت نکرده ام و تنها به دنبال گسترش و ترویج مفاهیم اسلامی و دینی بوده ام.
وی، گسترش مدارس معارف و حوزه های علمیه در سطح استان ،توجه به امر احداث باغات عام المنفعه و احداث و ساخت مصلای شهرکرد را به عنوان نماد اماکن مذهبی از فعالیت های حضور خود در چهارمحال وبختیاری برشمرد و گفت:اکنون تعداد طلاب مدارس علمیه به بیش از یک هزار و 800نفر رسید.

معزالدینی امام جمعه موقت یزد:
امام جمعه جدید یزد هفته آینده معرفی می شود و نمازجمعه هفته آینده به امامت ایشان اقامه خواهد شد

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن معزالدینی امام جمعه موقت یزد در مراسم نمازجمعه این شهر با بیان این مطلب افزود : نماینده جدید ولی فقیه در استان یزد هفته آینده معرفی می شود و نمازجمعه هفته آینده به امامت ایشان اقامه خواهد شد.
خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمازجمعه بهترین تدبیر سیاسی و اجتماعی دین مبین اسلام است که همه طبقات را در کنار هم قرار می دهد.
وی با بیان اینکه خطیب جمعه باید برای خدا حرف بزند ،افزود : هنر این نیست که امام جمعه هر حرفی را بزند و موجبات خوشحالی را برای عده ای خاص فراهم کند چراکه در عصر ارتباطات هر حرفی بلافاصله در سایت های خبری منعکس می شود.
حجت الاسلام معزالدینی تاکید کرد : امام جمعه باید بگونه ای صحبت کند تا امید در دل مردم زنده شود و وقت مردم ضایع نشود.
وی اضافه کرد: خطبه های نماز جمعه باید علم بخشی و وحدت بخشی به همراه داشته باشد.
نوه سومین شهید محراب در پایان ابراز امیدواری کرد با انتصاب امام جمعه جدید یزد همچنان جایگاه نمازجمعه منادی وحدت و همدلی آحاد مردم در دارالعباده شود.
او همچنین برای همه ائمه جمعه فقید شهر یزد بویژه حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی طلب رحمت و مغفرت نمود.