مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/5/25
نظر

تحلیلی چند جانبه درواکنش به گوشه ای از  اظهارات و سیاه نمایی های اخیر خواهرزاده خاتمی

در مصاحبه با روزنامه (وابسته به حزب کروبی) تازه از توقیف خارج شده اعتماد:

سه شنبه بیست و یکم تیر 1390:  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران، با اشاره به سال جهاد اقتصادی، اولین شرط موفقیت در این جهاد عظیم را برآورد درست و امیدآفرین از شرایط کشور و ارائه آن به افکار عمومی دانستند.رهبر انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگ کشور در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه در مسایل اقتصادی اشاره و خاطرنشان کردند: باید این نگاه امیدآفرین را مقدمه‌ای برای هر پیشنهاد و طرحی قرار داد و در توضیح و تشریح وضعیت از نگاه منفی و سیاه‌نمایی پرهیز کرد چرا‌که در سایه امید، نشاط حاصل می‌شود.

شاخص های عملکرد اقتصادی ،فرهنگی،دیپلماتیک دولت احمدی نژاد از نگاه رهبری

امتیازات و بایسته‌های دولت نهم و دهم از دیدگاه رهبری

اکونومیست پیش‌بینی کرد:افزایش رشد اقتصادی ایران از سال‌ 90

 

به گزارش رجانیوز، محمدرضا تابش در مصاحبه با این روزنامه که به تازگی از توقیف خارج شده!!!! ، ( به نمایندگی از تمام مردم ایران!!!!) ضمن انتقاد شدید از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت یارانه نقدی به مردم را "فروش نفت و اعطای پول آن به مردم" ارزیابی کرده است.

رئیس فراکسیون اقلیت مجلس در گفتگو با روزنامه اعتماد، به نمایندگی از مردم ایران اعلام کرده که آنان از دریافت یارانه نقدی راضی نیستند.

بدهکارانی که طلبکارانه سخن می گویند...

سخنی با خواهر زاده خاتمی :

با نگاهی به بیانات و پیامهای مقام معظم رهبری به خوبی می توان درک کرد که سیاه نمایی و زیر سئوال بردن اقدامات دولت نهم و دهم کاری ناپسند و خلاف امر رهبری است ...شاید برخی انحرافات حاشیه ای منجر به سر افکندگی حامیان دولت شده است ولی اینها دلیل آن نمی شود که برخی به سیاه نمایی و زیر سئوال بردن اقدامات بسیار ارزشمند دولت دهم بپردازند که البته مقاصد و اهدافشان از این گونه بیانات کاملا مشهود است.

آقایانی که به سیاه نمایی و انتقاد از طرح های دولت که مورد حمایت رهبری هم هست می پردازند، یادشان رفته که حیات سیاسی فعلیشان مدیون همین دولت است ...

اگر برخی آقایان در حوزه انتخابیه خودشان جولان می دهند و در کارنامه  عملکرد خودشان این همه طرح های عمرانی و اقتصادی را ردیف می کنند همه از برکت همین دولت است...

اعتبارات و عنایات همین دولت اصولگراست که منجر به پربار شدن کارنامه عملکرد برخی در حوزه انتخابیه اشان شده است...

جناب خواهر زاده خاتمی ، سئوال اینجاست :

در حوزه انتخابیه خودتان در شهر اردکان

 5/7 میلیارد اعتبارزیر گذر اردکان که عده ای خود را به آب و آتش می زنند که جذب آن را به خود انتصاب فرمایند از بدنه کدام دولت و کدام جناح به اردکان اختصاص داده شد؟

 بیمارستان ضیایی که سالها در جلوی شهروندان اردکانی به عنوان طرحی غیر قابل تکمیل جولان می داد در ردیف بودجه های کدام دولت و کدام جناح به سرعت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت؟

سیل پروزه های خرد و کلان اقتصادی و صنعتی در طرح های وزارت خانه های کدام دولت از کدام جناج ، شهرک صنعتی اردکان را رونقی بی وصف بخشید؟

عمران و آبادی و بهسازی روستاهای اردکان و تحول عظیم و چشمنواز ظاهری روستاها در کدام دولت از کدام جناح رخ داد؟

تحلیلی عوام پسند و ساده بازهم در اردکان: با نگاهی  واقع بینانه و مقایسه ای به خانواده های متوسط به پایین ، آیا تحول اوضاع معیشتی خانواده ها قابل انکار است؟ آری  ایده آل نیست ، نان در آوردن سخت است ، مخارج زندگی بالاست ، درست ، ولی نگاهی به گذشته امان بیاندازیم ... در خانواده های ساده خودمان ، یک جوان در ده یا پانزده سال گذشته با تشکیل زندگی جدید حداقل 5 سال طول می کشید تا خانه دار شود و حداقل 10 سال طول می کشید تا ماشین دار شود ، خداوکیلی الان جوانی که سرکار برود و تن کار داشته باشد ( ولو کارگر ساده کارخانه ) با حقوقی که می گیرد و با تسهیلات و یارانه و سهام عدالت  (که حق مسلم مردم است) به راحتی بعد 3 سال خانه دار می شود و بعد 5 سال ماشین دار و شاید بهتر از این...این در نگاه عامه مردم یعنی بهبود اوضاع معیشت...

آهای تشنگان قدرت و شهرت : کدام مردم از دریافت یارانه ناراحت هستند؟؟؟؟؟؟ آن مرد اردکانی میانسال (و  هزاران مثل او  در ایران ) که حقیر بارها از زبانش این جمله را شنیده ام:"خدا به احمدی نژاد عمر بدهد که یارانه ها را به ما داد ، چرا که با این پول بعد از سالها مرغ بر سر سفره ما حاضر شد."

از زبان کدام مردم اظهار نارضایتی از دریافت یارانه ها را دارید؟؟؟: از زبان راننده اردکانی آژانس ... که بعد از عمری در به دری و بی خانگی و سختی اوضاع زندگی با 3 بچه قد و نیم قد ، وقتی پشت فرمان نشسته بادی به سبیل مردانه اش می اندازد و با ته لهجه تهرانی ولی به لهجه ناز اردکانی و در مسیر میدان 15 خرداد تا  ایستگاه راه آهن در یک شب گرم  تیر ماه در سال 90 می گوید: "بابا این احمدی نژاد دمش گرم ... من تا 2 سال پیش خونه نداشتم با وام مسکن 20 میلیونی که بهم دادن یه خونه واسه خودم دست و پا کردم ... از اجاره نشینی راحت شدم تازه یه پیکان لگن داشتم که شده بود وبال گردنم تو طرح تعویض خودرو ردش کردم و با وام این پژو رو خریدم و الان همین شده منبع در آمدم در کار با آژانس ، تازه اقساط وامش هم با پول یارانه ها می دم... اگه این یارانه ها نبود که نمی تونستم دل کنم ماشینمو عوض کنم و اگه ماشینو عوض نمی کردم که نمی تونستم کار کنمو  قسط وام خونه و خرج زن و سه تا بچمو در بیارم..."

آقایان به اصطلاح اصلاح طلب ، که می خواهید سخنان دشمن شاد کن تان گوش فلک را کر کند:

دو نمونه فوق ذره ای از تحول اوضاع معیشتی مردمی است که در محاسبات سیاسی و قدرت طلبی تان هیچ وقت آنها را به حساب نیاوردید...

مردمی که رای  5/24 میلیونی آنها را در سال 88 درک نکرده و ندیده گرفتید و خواسته های آنها را زیر پا گذاشتید...

مردمی که درحماسه ی  9 دی و در سالگرد 9 دی آنها را تنها گذاشتید و در صف دشمن شکن آنها شرکت نکردید...

اگر هدفمندی و اقدامات مثبت این دولت و توزیع یارانه ها منجر به کاهش محبوبیت و احتمال عدم رای آوری طیف و جناح شما شده است ... عقده های خود را با این سیاه نمایی ها مرهم نگذارید و دیگر به خود اجازه ندهید از زبان این مردم حرف بزنید...

ادامه خواهد داشت...