مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 90/5/29
نظر

نکات اصلی مصاحبه تلفنی

 با جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور

عضو محترم شورای اسلامی شهر اردکان

در چند روز گذشته در فضای رسانه های محلی مجازی و بیشتر در وبلاگها و سایتهای متعلق به جناحی خاص ، بحث تحرکات اخیر در خصوص محدوده مرزی اردکان و میبد داغ بود و عده ای به واکاوی و تحلیل این تحرکات پرداخته و اینچنین خبردادند :مصوباتی که می رفت تا ضربات شدیدی به اردکان وارد کند به دستان توانای یکی از مسئولین خاص حل و فصل شد و با مذاکرات لازم با وزارت کشور و عوامل آن فعلا موضوع منتفی است و باز هم مثل همیشه و همه جا فرشته ی نجات اردکان و اردکانیها توانست سایه شوم معضلی بزرگ به نام تغییرات محدوده مرزی را از سر مردم اردکان کوتاه نماید.!!!

این یک شق از ماجرا که قطعا با برنامه ریزی و سازماندهی نیروهای تبلیغاتی در فضای مجازی و محافل عمومی همراه بوده و بهره برداری تبلیغاتی از آن انکار ناپذیر خواهد بود.

اما شق دوم که ما را بر آن داشت تا به درج این مطالب بپردازیم ، تخریب چهره یکی از اعضای شورای محترم شهر اردکان است که دراین ماجرا متهم نشان دادن ایشان به شدت مورد اهتمام فضاهای مجازی بود.

در این مدت گذشته به هر سایت یا وبلاگ یا محفلی برمی خوردی که بحث محدوده و مصوبات اخیر مربوط به آن داغ بود، کم کاری یکی از اعضای تیم 3 نفره هم می شد نقل مجلس و برخی اوقات باب غیبت هم باز می شد.

متن زیر و مشابه آن در بسیاری از سایتها و وبلاگهایی که به بحث محدوده پرداختند به چشم می خورد.

نمونه1( وبلاگ اردکان خبر و نگین کویر): شایع است که یکی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر اردکان، در انجام وظایف خود کوتاهی و کم کاری کرده و علیرغم اخذ مبلغی جهت انجام کار، مسئولیت خود را اصلاً انجام نداده است.

نمونه 2( وبلاگ گزارشگر غیر حرفه ای ) : شنیده شده ،چند روز پیش تیم 3نفره نماینده شهر در این موضوع  به همراه تنی از دوستان داغ در محل دفتر نماینده حضور پیدا کردند و نماینده هم با انتقاد به اعضا بویژه آقای ح      همه ضعف ها را متوجه این عضو کرد .

و  نمونه ها ی غیره ...

هدف از این نوشتار این نیست که به بررسی وقایع بپردازد و اینکه اصل ماجرا از ابتدا تا انتها چه بوده ، وظیفه ی مسئولین است شفاف سازی نمایند . اما بر حسب کنجکاوی بر آن شدیم تا لحظاتی پای صحبت متهم و مقصر این ماجرا ( از نگاه دوستان و مریدان و بوقچیان طیف خاص) بنشینیم و به اصطلاح ببنیم آب کج است تا مسیر آب...

متن زیر خلاصه ای است از نکات اصلی مصاحبه تلفنی با جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور عضو محترم شورای اسلامی شهر اردکان:(ساعت 11 صبح روز شنبه 28مرداد1390)

سئوال: جناب آقای حسینی پور ماجرای محدوده و تحرکات اخیر آن چیست و چرا عده ای شما را مقصر مشکلات به وجود آمده میدانند و کوتاهی شما در این امر چه بوده است؟

-در خصوص محدوده مرزی و توافقات و جلسات اخیر آن نمی توانم مطلبی بگویم چرا که هم مصلحت نیست و هم گفتن برخی مطالب به ضرر اهدافی است که دنبال می کنیم . پس اجازه بدهید مطلبی در این خصوص به زبان نیاورم و بماند برای بعد.

- به مردم عزیز اردکان اطمینان می دهیم که هیچ دغدغه ای در این بابت نداشته باشند و مسئولین ، شورای شهر ، امام جمعه ، فرماندار و نماینده و دیگران تمام توان خود را به کار می گیرند که ذره ای از حقوق مردم اردکان خدشه دار نشود.

- بنده هم حرفای زیادی دارم که البته در حال حاضر به دلیل حفظ وحدت و مصلحت و منافع شهرستانی به هیچ وجه بیان نخواهم کرد، بماند تا بعدها در صورت لزوم اصل ماجرا را به نظر مردم عزیز خواهم رساند. البته اکنون چون استخوانی در گلو ، برخی بد اخلاقی ها و تحلیل های غلط را به خاطر حفظ وحدت و منافع مردم عزیز اردکان به جان می خرم و سکوت می نمایم.

- عزیزانی که کم کاری را از تیم 3 نفره و حقیر می بینند، بیان نمایند که همین موضوع مصوبات اخیر را چه کسی ابتدا مطلع شد و به دنبال راه چاره برای آن افتاد ؟ و این نشانه عزم راسخ تیم 3 نفره است و نشان از پیگیری مداوم آنها.

- در این موضوع اخیر ،غلفت ، تاکید می نمایم غفلتی صورت گرفته که اولا آن غفلت امکان داشت مشکلاتی به وجود آورد دوما این غفلت از ناحیه تیم 3 نفره نبوده بلکه غفلت را دیگرانی که می خواهند این غفلت را به گردن تیم 3 نفره و بویژه حقیر بیندازند ، مرتکب شده اند و الان دارند جور دیگری وانمود می کنند.

- بنده اخبار موثق دارم که در پشت پرده ، برنامه ریزی هایی برای تخریب شخص حقیر تدارک دیده شده و به اجرا در می آید که تماما هدفمند و از پیش تعیین شده است .

- مدیریت این تبلیغات هدفمند در این موضوع و القای اینکه کم کاری از سوی بنده بوده از یک ناحیه می باشد و بنده هم در آینده حرفهایی برای گفتن دارم که شنیدنش برای مردم و برخی مسئولین جالب خواهد بود.

- انشاء الله فضای غبار آلود موجود،  مقداری تلطیف شود ، تا بنده نیز بتوانم به روشنگری در این خصوص بپردازم و آنوقت خود مردم می توانند قضاوت نمایند که مقصر اصلی که بوده است .