مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : پنج شنبه 88/2/10
نظر

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: مجلس ششم از ترس مرگ خودکشی کرد. برخی طرح سه فوریتی برای تعلیق هسته‌ای دادند. نماینده این مجلس می‌گفت وقتی نفت داریم چرا به دنبال انرژی هسته‌ای برویم .

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران که ظهر امروز چهارشنبه در ششمین همایش رده‌های نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سخن می‌گفت، تاکید کرد: اگر بنا بر ماندگاری انقلاب اسلامی و تداوم در همه عرصه‌هاست، باید الزاماتی را مورد توجه قرار داد.

وی با یادآوری اینکه هر انقلابی به ویژه انقلاب توحیدی بدون زمینه‌سازی و الزامات نه به وجود می‌آید و نه پایدار می‌ماند، افزود: خداوند امت خاص و برگزیده‌ای ندارد و همه امت‌ها می‌توانند امت برگزیده و خاص شوند ولی باید به الزامات الهی گردن نهند.

سعیدی مهم‌ترین الزامات پاسداری انقلاب را همراهی و همسویی کامل با رهبری دانست و خاطرنشان کرد: نباید آرمان‌ها و شعارهای اساسی انقلاب از یاد مردم برود. انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب چهارم یعنی ظهور حضرت حجت (عج) است.

وی در خصوص یکی از اشتباهات موجود در فضای سیاسی کشور را اینگونه برشمرد: برخی مواقع رهبری چیزی می‌فرمایند و رهبران حزبی براساس سلایق‌شان سخنان معظم‌له را تحریف یا توجیه می‌کنند. البته من از بیان نام این افراد صرف‌نظر می‌کنم ولی دخالت دادن منافع حزبی در تحلیل بیانات رهبری از سوی برخی کاملا واضح و آشکار است.

وی اضافه کرد: از بنده می‌پرسند که از فرمایشات صریح رهبری تبعیت کنیم یا منویات معنادار ایشان را مورد توجه قرار دهیم؟ بنده می‌گویم باید جا پای جای رهبری گذاشت، جهتی که رهبری مشخص کرده مثل آفتاب روشن است ولی برخی از افراد آن را نمی‌بینند.

نماینده ولی فقیه در سپاه هم‌چنین با اشاره به کنفرانس دوربان دو تصریح کرد: حضور ایران در کنفرانس دوربان دو با همه وجود اثبات می‌کند که ایران پیشتاز است؛ چراکه یک سری عوامل دست به دست هم می‌دهد که این پیشتازی حفظ شود.

سعیدی تصریح کرد: براندازی امنیتی، سیاسی، فرهنگی و نظامی موجب خروج انقلاب‌ها از مسیر و سقوط آن می‌شود. براندازی فرهنگی یعنی پایبند نبودن مردم و خواص به رهبری، استحاله مردم و ترویج تساهل و تسامح.
وی با بیان اینکه جریانی که تحت عنوان تساهل و تسامح تصمیم به ورود به قوه قضائیه یا مجریه را دارد در حقیقت دنبال استحاله‌ مردم است، گفت: اتکا به مدیران لایق و شجاع موجب بقای انقلاب می‌شود، رهبری و مردم انقلابی کافی نیست و مدیران انقلابی شجاع و لایق هم نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: روحیه شاه سلطان حسینی نمی‌تواند آرمان ها و منویات رهبری را محقق کند. اگر شجاعت به اندازه‌ امام(ره) هم باشد، اگر عواملی نباشند که جا پای امام(ره) گذارند عده‌ای امام را مجبور به نوشیدن جام زهر می‌کنند. مجموعه‌ای نیاز است که رهبری را در سطح دنیا معرفی کنند.
سعیدی تاکید کرد: فرق بین تیم هسته‌ای فعلی با تیم هسته‌ای قبلی همین است، امروز در اوج عزت قرار داریم.
وی یادآور شد: پیشتازی یعنی دویدن دشمن در پی ما؛ باید رفت در سینه دشمن. عزت و عظمت امروز ایران محصول حضور اصولگرایان در عرصه مدیریتی کشور است. در دوران اصلاح‌طلبان شاهد بودیم که چه اتفاقاتی افتاد. مجلس ششم از ترس مرگ خودکشی کرد. برخی طرح سه فوریتی برای تعلیق هسته‌ای دادند. نماینده این مجلس می‌گفت وقتی نفت داریم چرا به دنبال انرژی هسته‌ای برویم .

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه تکلیف مردم در عصر امروز برای پاسداری از انقلاب بسیار سنگین است، گفت: آنها باید خبرگان، قوه مجریه، ‌قوه مقننه و نهاد شوراها را انتخاب کنند. وقتی سر صندوق رای می‌رویم باید به کسی رای دهیم که قله‌ رفیع ولایت را تقویت کند. فتنه 18 تیر و بحران‌های چند ساله موجب صرف بیشتر وقت رهبری و مدیریت بحران‌ها شد در حالیکه قوه مجریه شجاع و وفادار به اصول امام و رهبری نیاز امروز کشور است.